Gå til innhold

FU: Klapper du når flyet lander?


nolte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • rufsetufsa

    7

  • tigertrollet

    7

  • nolte

    3

  • avil

    3

Mest aktive i denne tråden

Ne-hei, det er det mest harry jeg kan tenke meg, å klappe når flyet lander. Men fy så typisk noen av disse charter-turistene,altså. Vedder på at de samme som klapper der, er de samme som reiser på bussturer til Svinesund...

Mon tro om de klapper når bussen stopper der, ja....Du kan spør, du.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

olivia1365380270

Nei, men jeg har t.o.m. opplevd dette på vanlig rutefly også. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor noen gjør dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei siden kapteinene tror du klapper for at de faktisk klarte å få ned flyet,er dette å fornærmelse...he he he

Selvsagt gjør jeg det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Harry-klapperen

Ne-hei, det er det mest harry jeg kan tenke meg, å klappe når flyet lander. Men fy så typisk noen av disse charter-turistene,altså. Vedder på at de samme som klapper der, er de samme som reiser på bussturer til Svinesund...

Mon tro om de klapper når bussen stopper der, ja....Du kan spør, du.. ;-)

Ja, vi klapper når bussen passerer svenskegrensa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,jeg sitter stiv som en pinne og ønsker bare å komme ut. Skravlekjerringa ved min side hadde jeg lyst til å klappe til.

Men jeg er da dannet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Ne-hei, det er det mest harry jeg kan tenke meg, å klappe når flyet lander. Men fy så typisk noen av disse charter-turistene,altså. Vedder på at de samme som klapper der, er de samme som reiser på bussturer til Svinesund...

Mon tro om de klapper når bussen stopper der, ja....Du kan spør, du.. ;-)

Det er sikkert de samme som klapper når solen forsvinner i havet i syden. Ja det er helt sant! Er jo noen steder nedover som er kjent for spesielt fine solnedganger.

En gang opplevde vi at folk klappet når solen forsvant. Hvilken prestasjon liksom!

Vi trodde ikke våre egne ører.

Blir litt forlegen over å være tilstede i slike tilfeller jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg ber en stille bønn,om at jeg ikke må bli sparket ihjel av et esel,få basiller i maten (les: sprutsjetta) eller få en takstein i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg har t.o.m. opplevd dette på vanlig rutefly også. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor noen gjør dette.

for at alle kom helskinna ned uten motorstopp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

olivia1365380270

for at alle kom helskinna ned uten motorstopp ;)

Burde jeg klappe i hendene etter mange mil på motorveiene i Tyskland, Frankrike og Italia?

Statistisk sett er det nok større mulighet for at det skjer en ulykke der enn ved en flyreise. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...