Gå til innhold

FU: Klapper du når flyet lander?


nolte

Anbefalte innlegg

Carisma1365380365

Nei heldigvis ikke. Det er høy harry faktor å klappe ved landing spør du meg. Forekommer bare til charterturene med folk ikledd grilldresser.

Men er det ikke irriterende at folk ikke kan sitte i ro til lyset med belte slukkes og folk trenger seg på for å komme fortest ut av flyet? Sånt blir jeg stressa av, og da har folk FERIE? Man oh man.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • rufsetufsa

    7

  • tigertrollet

    7

  • nolte

    3

  • avil

    3

Mest aktive i denne tråden

Tanya1365380060

NEI! Det er noe av det mest harry jeg vet om! Klapping når man lander signaliserer på en måte "åå yes, vi overlevde denne gangen og!!", og det blir for dumt, selv med alle nylige flyulykker tatt i betraktning.. Men hvis f.eks personen ved siden av meg begynner å klappe når flyet lander, så kan jeg godt klappe litt jeg og.....i ansiktet til ved kommende vel og merke..

Nei klapping er kun et ekstremt stort irritasjonsmoment i mine øyne, så har du noen gang planer om å gjøre det, så ikke sett deg ved siden av meg....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men en gang begynte jeg å klappe på kino når filmen var ferdig. Jeg var bare så oppslukt at jeg glemte at det bare var en diger skjerm vi så på. Det var litt flaut...

Husker ikke hvilken film det var, men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Burde jeg klappe i hendene etter mange mil på motorveiene i Tyskland, Frankrike og Italia?

Statistisk sett er det nok større mulighet for at det skjer en ulykke der enn ved en flyreise. :)

Ja, kanskje du burde. Kanskje livet ble morsommere hvis vi klappet mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før syns jeg det var pinlig og forferdelig harry, vitnet om at folk var vante pakketurister til pinlige ferie-mål og i det hele tatt hadde dårlig smak og lite sosial teft.

Nå har jeg ombestemt meg. Vi burde klappe mer. Egentlig burde vi klappe når biler stopper for oss, når folk går opp ei lang trapp to trinn av gangen, når noen åpner dører for oss eller når noen har laget en fin skrible-tegning på blokka si under et møte.

Vi burde skryte hemningsløst av hverandre, og vi burde presentere hverandre for bekjente med uforbeholden ros.

Vi burde også le høyt når vi tenker på noe morsomt, og gjerne fortelle sidemannen på bussen om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før syns jeg det var pinlig og forferdelig harry, vitnet om at folk var vante pakketurister til pinlige ferie-mål og i det hele tatt hadde dårlig smak og lite sosial teft.

Nå har jeg ombestemt meg. Vi burde klappe mer. Egentlig burde vi klappe når biler stopper for oss, når folk går opp ei lang trapp to trinn av gangen, når noen åpner dører for oss eller når noen har laget en fin skrible-tegning på blokka si under et møte.

Vi burde skryte hemningsløst av hverandre, og vi burde presentere hverandre for bekjente med uforbeholden ros.

Vi burde også le høyt når vi tenker på noe morsomt, og gjerne fortelle sidemannen på bussen om det.

Kan du ikke begynne med det da? Og så se hvor mange som følger eksemplet ditt?

Et tips: ta på deg en lyserosa jofa-hjelm... :P

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men en gang begynte jeg å klappe på kino når filmen var ferdig. Jeg var bare så oppslukt at jeg glemte at det bare var en diger skjerm vi så på. Det var litt flaut...

Husker ikke hvilken film det var, men.

På Robin Hood brøt faktisk hele salen ut i latter og applaus da den gode kong Richard returnerte i grevens tid, og det viste seg at det var helten over alle helter - Sean Connery! (Han var skjult under en mørk hette de første minuttene.)

Dette var i Oslo (storsalen på Saga eller på Colosseum). DET var en sær opplevelse! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingen grilldress turist

Det er da flygerens jobb å få oss trygt ned på bakken, han gjør jo ikke noen stor bragd dersom det ikke er en nødlanding...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Robin Hood brøt faktisk hele salen ut i latter og applaus da den gode kong Richard returnerte i grevens tid, og det viste seg at det var helten over alle helter - Sean Connery! (Han var skjult under en mørk hette de første minuttene.)

Dette var i Oslo (storsalen på Saga eller på Colosseum). DET var en sær opplevelse! :o)

Hehe, var vi kino på likt montro? Jeg var i Oslo og så den filmen høsten 91 tror jeg det var;-) Og da skjedde akkurat det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke begynne med det da? Og så se hvor mange som følger eksemplet ditt?

Et tips: ta på deg en lyserosa jofa-hjelm... :P

mvh

Ikke sikkert noen følger mitt eksempel, men kanskje noen blir i godt humør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harry-klapperen

På tur dit eller hjem? Litt vesentlig spørsmål... ;-)

Jeg tror vi klapper begger veier. Husker ikke helt.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe! Hva tror du? ;))

Med din langt framskridne harry-fobi, så klapper du nok ikke. Jeg klapper heller ikke(merkelig nok..), og tok opp spørsmålet fordi jeg syns fenomenet på syden-turer er pinlig, men også latterlig...

Men jeg funderer faktisk på om jeg skal begynne å klappe ved take-off fra Flesland etter å ha vært i Bergen, for jeg syns det er så deilig å komme vekk derfra... ;-)

Skål'a nanna... *klink*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...