Gå til innhold

FU: Klapper du når flyet lander?


nolte

Anbefalte innlegg

Med din langt framskridne harry-fobi, så klapper du nok ikke. Jeg klapper heller ikke(merkelig nok..), og tok opp spørsmålet fordi jeg syns fenomenet på syden-turer er pinlig, men også latterlig...

Men jeg funderer faktisk på om jeg skal begynne å klappe ved take-off fra Flesland etter å ha vært i Bergen, for jeg syns det er så deilig å komme vekk derfra... ;-)

Skål'a nanna... *klink*

Hehe - gjør det, du. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • rufsetufsa

    7

  • tigertrollet

    7

  • nolte

    3

  • avil

    3

Mest aktive i denne tråden

Hehe, var vi kino på likt montro? Jeg var i Oslo og så den filmen høsten 91 tror jeg det var;-) Og da skjedde akkurat det samme!

Spooky!! :o))

(da er det jo VI som har kjent hverandre lengst her, da! *flire*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke kapteinen du skal takke, men Gud.

Gud har aldri sittet bak spakene når jeg har reist.

Reiste på ID-billetter før og da havnet jeg av og til i cockpiten.....guuuuuuuud så fælt; kjekke flygere i uniform *sukk*

Har du ikke kommet deg ut av bibelbeltet ennå, tufsa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud har aldri sittet bak spakene når jeg har reist.

Reiste på ID-billetter før og da havnet jeg av og til i cockpiten.....guuuuuuuud så fælt; kjekke flygere i uniform *sukk*

Har du ikke kommet deg ut av bibelbeltet ennå, tufsa?

Jo da, men min kristne oppdragelse med søndagsskole (og misjonærstilling?) henger litt igjen.

Selv om jeg klarte å la meg overtale til ikke å døpe guttungen...

Ellers synes jeg synd på deg der du satt og sleit i cockpiten, sammen med to gamle idioter som klødde seg på tissen. ;-)

(Hva er en ID-billett?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da, men min kristne oppdragelse med søndagsskole (og misjonærstilling?) henger litt igjen.

Selv om jeg klarte å la meg overtale til ikke å døpe guttungen...

Ellers synes jeg synd på deg der du satt og sleit i cockpiten, sammen med to gamle idioter som klødde seg på tissen. ;-)

(Hva er en ID-billett?)

Hvis det er bare misjonærst. som henger igjen, så kan det løses!

Det med oppdragelse...vel..du har nok fått med deg en solid plattform av tro, mening med livet og bordbønn...

Det er igrunn veeeeldig bra da:)

Du er nok en stille, beskjeden, takknemlig, veloppdragen og prippen jente med masse tålmodighet og dype tanker....

ID-bill. er for ansatte i flyselsk. med familie. Jeg var familie. Eller..*fnis*..jeg _er_ fremdeles, men jeg er for gammel..

Da blir man plassert i cockpit eller mellom toalettdørene hvis flyet er fullt...

Det å være toalettvakt var forresten en opplevelse.. mister garantert matlysten og folk spør deg om det er ledig hele tiden *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er bare misjonærst. som henger igjen, så kan det løses!

Det med oppdragelse...vel..du har nok fått med deg en solid plattform av tro, mening med livet og bordbønn...

Det er igrunn veeeeldig bra da:)

Du er nok en stille, beskjeden, takknemlig, veloppdragen og prippen jente med masse tålmodighet og dype tanker....

ID-bill. er for ansatte i flyselsk. med familie. Jeg var familie. Eller..*fnis*..jeg _er_ fremdeles, men jeg er for gammel..

Da blir man plassert i cockpit eller mellom toalettdørene hvis flyet er fullt...

Det å være toalettvakt var forresten en opplevelse.. mister garantert matlysten og folk spør deg om det er ledig hele tiden *ler*

Er ikke du vestlending?

Da har du vel vokst opp med både bordbønn og Fader Vår selv...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke du vestlending?

Da har du vel vokst opp med både bordbønn og Fader Vår selv...?

Nope. Nordlending.

Vokst opp med bannskap og vulgært språk.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Nordlending.

Vokst opp med bannskap og vulgært språk.

;)

Hmmm, du ble borte. Du skjønte vel at det var en fleip?

Jeg burde vel ha en identitetskrise, i og med at jeg er vokst opp med en kristen sørlending til mor, og en steingal nordlending til far.

Det er forøvrig han jeg har min særdeles gode humor fra... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snørrunge;)

Nordlendinger er jo temmelig rett på sak og vanvittig ærlige. Hmmmm...skal tro om jeg må legge om til Finnmark-dialekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, du ble borte. Du skjønte vel at det var en fleip?

Jeg burde vel ha en identitetskrise, i og med at jeg er vokst opp med en kristen sørlending til mor, og en steingal nordlending til far.

Det er forøvrig han jeg har min særdeles gode humor fra... ;-)

Hehe

Vart du skræmt no?

Nei, æ ble bare opptatt litt -ikke fornærmet:-)

Jeg skjønnte nok at det bodde en liten nordlending i deg -hvor ellers kunne du ha den frekke humoren din i fra?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe

Vart du skræmt no?

Nei, æ ble bare opptatt litt -ikke fornærmet:-)

Jeg skjønnte nok at det bodde en liten nordlending i deg -hvor ellers kunne du ha den frekke humoren din i fra?;)

Jepp, i like måte.

Selv om jeg så for meg deg som vestlending. *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nordlendinger er jo temmelig rett på sak og vanvittig ærlige. Hmmmm...skal tro om jeg må legge om til Finnmark-dialekt...

Åh, nei det kan bli mer enn vi andre takler! Sånn som du er nå + mere til... *flirer*

Du kommer til å bli steike umulig å ha med å gjøre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...