Gå til innhold

Dol-kjærring?


MsSophie

Anbefalte innlegg

Jeg ser det stadig vekk referers til begrepet DOL-kjærring. Og lurer på hva som må til for å falle inn under den kategorien?

Er jeg en typisk DOL-kjærring, og hvorfor er jeg i så tilfelle det?

Er det damene på foreldre-forum som er det, er det de mest bitchy, er det de mest skravlete, de mest politisk korrekte.....?

Ja, hva (eller hvem) er egentlig en typisk DOL-kjærring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    19

  • Tanya1365380060

    8

  • Line

    7

  • thinkerbell

    4

Betyr ikke det å være kjerring å ha fastlåst tankegang, se negativt på alle som gjør noe annerledes enn henne, og en trang til å blande seg opp i andres gjøren og laden, tro??

Det er i så fall MANGE kjerringer her inne, og de snakker stort sett til og med hverandre. Heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle jentene her er kjerringer, unntatt du da, Ms!

Jeg og musikern ligger nok også ganske syltynt ann i forhold til å kunne karakteriseres som kjerringer, til tross for ekstreme lem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei Dol-kjærring: jeg kan alt, vet alt, har alltid rett og er bestandig uenig og jeg presser stadig mine meninger på andre. Og det er her på Dol jeg gjør det.

SÅ DET SÅ!!:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Alle jentene her er kjerringer, unntatt du da, Ms!

Jeg og musikern ligger nok også ganske syltynt ann i forhold til å kunne karakteriseres som kjerringer, til tross for ekstreme lem.

Og dette står du ved??

At alle vi andre..........??

*Vurderer å kjøre bil på SDDs hjemsted*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette står du ved??

At alle vi andre..........??

*Vurderer å kjøre bil på SDDs hjemsted*

Jeg forstår nå at jeg bør trekke tilbake mine uttalelser, rimelig fort, da ingen, og da mener INGEN, er tjent med at du begynner å kjøre rundti nabolaget her med bil..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår nå at jeg bør trekke tilbake mine uttalelser, rimelig fort, da ingen, og da mener INGEN, er tjent med at du begynner å kjøre rundti nabolaget her med bil..:)

*Kremt*

Sikker på at du tør la meg kjøre deg hjem flere ganger? Kjerring, da gitt! Høh...

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Kremt*

Sikker på at du tør la meg kjøre deg hjem flere ganger? Kjerring, da gitt! Høh...

;o)

Du er selvsagt ett av de få unntakene, og du var til og med ganske flink til å kjøre bil... til å være dame, vel og merke :)

Går det bra med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle jentene her er kjerringer, unntatt du da, Ms!

Jeg og musikern ligger nok også ganske syltynt ann i forhold til å kunne karakteriseres som kjerringer, til tross for ekstreme lem.

*henter paint-ball utstyr og sikter på sdd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Alle jentene her er kjerringer, unntatt du da, Ms!

Jeg og musikern ligger nok også ganske syltynt ann i forhold til å kunne karakteriseres som kjerringer, til tross for ekstreme lem.

Grrrr...kjerring kan du være selv, så det SÅ! * svææært fornærmet*

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Du var selvsagt ikke et unntak! :)

Jeg var selvsagt IKKE et unntak?? Er du frekk??

SDD= Største kjerringa på hele DOL.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle jentene her er kjerringer, unntatt du da, Ms!

Jeg og musikern ligger nok også ganske syltynt ann i forhold til å kunne karakteriseres som kjerringer, til tross for ekstreme lem.

*snurt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...