Gå til innhold

Dol-kjærring?


MsSophie

Anbefalte innlegg

Nei, ikke nattvakt i dag. Jobbet det forrige natt, men i natt har jeg sovet, og stått opp svært tidlig for å komme meg opp til dagjobbing.

Egentlig er det ganske beghagelig å jobbe dag.

Det er det. Synes det er greit å jobbe natt også jeg, da. I alle fall når jeg ikke blir bråtrøtt i femtida på natta.

Men om du jobber mer dag og mindre på natt, holder du deg kanskje mer frisk også? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    19

  • Tanya1365380060

    8

  • Line

    7

  • thinkerbell

    4

Det er det. Synes det er greit å jobbe natt også jeg, da. I alle fall når jeg ikke blir bråtrøtt i femtida på natta.

Men om du jobber mer dag og mindre på natt, holder du deg kanskje mer frisk også? ;)

Jeg synes også det er greit å jobbe natt, men problemet er at det fucker litt opp det sosiale liv. Jeg mener.. jeg jobber jo ofte når andre sover og har fri..

Menmen.. jeg tar det igjen i helgene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er greit å jobbe natt, men problemet er at det fucker litt opp det sosiale liv. Jeg mener.. jeg jobber jo ofte når andre sover og har fri..

Menmen.. jeg tar det igjen i helgene :)

...for i helgene er du så vant til å holde ut på natta, at du er den som er i best humør og er mest opplagt festen igjennom? *Ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...for i helgene er du så vant til å holde ut på natta, at du er den som er i best humør og er mest opplagt festen igjennom? *Ler*

Det er en selvfølge at det til tider kan være en fordel, men nå har jeg aldri problemer med å holde ut, uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en selvfølge at det til tider kan være en fordel, men nå har jeg aldri problemer med å holde ut, uansett :)

Det skal jeg ikke legge inn noen kommentar på ;))

Nå er jeg trøtt nok til å legge meg ute og såååve (med Å, for sikkerhets skyld! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Jeg lover selvsagt å skjerpe meg, og heretter skal jeg bli å regne som guds gave til kvinnen :)

Snill, grei og homofil!

Guds gave til menn mener du vel..eller, det er jo sikkert en del kvinner som vil sette pris på fred og ro om nettene..og forøvrig resten av døgnet og...;)

Så du har blitt en homofil kjærring i det siste du da? Det skulle forresten ikke forundre meg, det er jo tross alt_deg_ vi snakker om her..

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guds gave til menn mener du vel..eller, det er jo sikkert en del kvinner som vil sette pris på fred og ro om nettene..og forøvrig resten av døgnet og...;)

Så du har blitt en homofil kjærring i det siste du da? Det skulle forresten ikke forundre meg, det er jo tross alt_deg_ vi snakker om her..

;)

Ja, det stemmer. Jeg er nå en homosexuell kjerring, litt allà gutta i great charlic girls.

Men de er jo sååå søte, så...:)

Du blir litt skuffa nå eller? Jeg mener.. nå som jeg har skiftet legning og greier? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det skal vi ikke gjøre, for det er avsporing og trådherping, useriøst og provoserende.

Og det var ikke _denslags_ vi ville være, vel?

Nei usj og usj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Ja, det stemmer. Jeg er nå en homosexuell kjerring, litt allà gutta i great charlic girls.

Men de er jo sååå søte, så...:)

Du blir litt skuffa nå eller? Jeg mener.. nå som jeg har skiftet legning og greier? :)

Ja, de er noen ordentlige hjerteknusere..så søte at det blir _KVALMT_;)

Må forresten si at jeg ble umåtelig skuffet nå, over denne plutselig legningsskiftingen din..og jeg som hadde tenkt å prøve meg på deg også da..vel, blir ikke noe av det nå ihvertfall..*faen*

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er noen ordentlige hjerteknusere..så søte at det blir _KVALMT_;)

Må forresten si at jeg ble umåtelig skuffet nå, over denne plutselig legningsskiftingen din..og jeg som hadde tenkt å prøve meg på deg også da..vel, blir ikke noe av det nå ihvertfall..*faen*

;)

Jaja, synd for deg!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Jaja, synd for deg!

;)

Ja, der gikk jeg nok glipp av noe stort..:)

Men jeg får vel bare ta sjansen på at du før eller siden skifter legning en gang til da, som du har for vane å gjøre tydeligvis..*rister lettere oppgitt på hodet*

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, der gikk jeg nok glipp av noe stort..:)

Men jeg får vel bare ta sjansen på at du før eller siden skifter legning en gang til da, som du har for vane å gjøre tydeligvis..*rister lettere oppgitt på hodet*

;)

Jeg er ganske så hetero, altså, bare så det er sagt.

Sånn, nå har jeg skiftet, så den var du heldig med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Jeg er ganske så hetero, altså, bare så det er sagt.

Sånn, nå har jeg skiftet, så den var du heldig med! :)

Den klarte du ikke å dra lenge nei..den super macho heterofile mannen i deg protesterte vel så høyt at du var nødt til å understreke din heterofile legning med engang, bare sånn i tifelle..;)

Men nå ble jeg plutselig lesbisk, siden du brukte så lang tid med å være homofil, så der ødela du den sjansen..synd for deg.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den klarte du ikke å dra lenge nei..den super macho heterofile mannen i deg protesterte vel så høyt at du var nødt til å understreke din heterofile legning med engang, bare sånn i tifelle..;)

Men nå ble jeg plutselig lesbisk, siden du brukte så lang tid med å være homofil, så der ødela du den sjansen..synd for deg.

;)

Fuck, altså! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Fuck, altså! :)

Neida,er så hetro så, så pass deg du, plutselig kommer jeg å hopper på deg;)

Nå er det leggetid for meg, er så trøtt..har forresten trent idag og-er igang med spinning igjen! *stolt*

Ha en fin natt da koseklump, sov godt når du endelig kommer deg i seng!:)

*nattaklemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida,er så hetro så, så pass deg du, plutselig kommer jeg å hopper på deg;)

Nå er det leggetid for meg, er så trøtt..har forresten trent idag og-er igang med spinning igjen! *stolt*

Ha en fin natt da koseklump, sov godt når du endelig kommer deg i seng!:)

*nattaklemmer*

Det er bare å hoppe på meg det, any time :)

Du får sove godt og drømme søtt om meg!

*nattaklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle hunkjønn over 20 år er kjerringer. Og når de er på DOL så blir det DOL-kjerring. Logisk det vel.

jeg er 40 så hva blir det da?

dol kjærringx2? eller no sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...