Gå til innhold

Dol-kjærring?


MsSophie

Anbefalte innlegg

Jeg var selvsagt IKKE et unntak?? Er du frekk??

SDD= Største kjerringa på hele DOL.

;)

Nemlig!

Er det rart han glir rett inn i kjerringflokken?

Han er en av oss! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    19

  • Tanya1365380060

    8

  • Line

    7

  • thinkerbell

    4

Kjerring = kjæreste

Dol-kjærring = dols kjæreste...?

Jeg melder meg frivillig!

Du er klok.

Det må du jo være, for jeg tenkte akkurat det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var selvsagt IKKE et unntak?? Er du frekk??

SDD= Største kjerringa på hele DOL.

;)

Jeg har aldri vært frekk i hele mitt liv, og du leste selvsagt korrekt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klok.

Det må du jo være, for jeg tenkte akkurat det samme.

Og her tenker jeg vi to kunne laget en rimelig lang tråd, som handlet om nettopp - oss :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en dårlig skytter, bella, så jeg ble ikke videre skremt :)

Vil bare opplyse mr.SDD om at jeg faktisk har vært medlem av en pistolklubb (*kors på halsen*).

Etter 14dager intensiv trening ble jeg bedt om å slutte... det var et eller annet med "fare for andre medl. liv og helse" osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil bare opplyse mr.SDD om at jeg faktisk har vært medlem av en pistolklubb (*kors på halsen*).

Etter 14dager intensiv trening ble jeg bedt om å slutte... det var et eller annet med "fare for andre medl. liv og helse" osv osv.

Når jeg først så innlegget ditt nå så hadde jeg selvsagt tenkt til å legge ut om hvor gal verden var som lot deg i det hele tatt komme i nærheten av et skytevåpen, men ettersom jeg kom lengre og lengre ned i innlegget ditt så ser jeg jo at verden tok til fornuft etterhvert.

Det er med andre ord fortsatt håp for menneskeheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg først så innlegget ditt nå så hadde jeg selvsagt tenkt til å legge ut om hvor gal verden var som lot deg i det hele tatt komme i nærheten av et skytevåpen, men ettersom jeg kom lengre og lengre ned i innlegget ditt så ser jeg jo at verden tok til fornuft etterhvert.

Det er med andre ord fortsatt håp for menneskeheten :)

*grynter fornærmet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*grynter fornærmet*

Nå skal jeg ikke lire mer ut av meg her i dag, men du får sove godt når du legger deg! :)

*Klemmer thinkerbæibsen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle jentene her er kjerringer, unntatt du da, Ms!

Jeg og musikern ligger nok også ganske syltynt ann i forhold til å kunne karakteriseres som kjerringer, til tross for ekstreme lem.

Jeg fraber meg tittelen kjerring, din lille bølle :-(.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Jeg har aldri vært frekk i hele mitt liv, og du leste selvsagt korrekt ;)

Selvfølgelig, dumme meg som nesten glemte at du aldri er frekk..SDD og frekk går simpelthen ikke sammen..ååå for en engel..*KREEMT*

Nei, bare vær sånn du.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig, dumme meg som nesten glemte at du aldri er frekk..SDD og frekk går simpelthen ikke sammen..ååå for en engel..*KREEMT*

Nei, bare vær sånn du.

;)

Jeg lover selvsagt å skjerpe meg, og heretter skal jeg bli å regne som guds gave til kvinnen :)

Snill, grei og homofil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og her tenker jeg vi to kunne laget en rimelig lang tråd, som handlet om nettopp - oss :-)

Men det skal vi ikke gjøre, for det er avsporing og trådherping, useriøst og provoserende.

Og det var ikke _denslags_ vi ville være, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er selvsagt ett av de få unntakene, og du var til og med ganske flink til å kjøre bil... til å være dame, vel og merke :)

Går det bra med deg?

Går bra med meg, ja?! Jadda... skal på stranda nå, tror jeg. Eller...kanskje jeg skal strekke meg ut på terrassen isteden, og sove litt i sola :) Trøtt, sjø...den der normale hverdagen tar det nok noen uker å bli vant til!

Har levert ungene der de skal tilbringe dagen nå, det er deilig å slippe å følge med hele tida!

Er påmeldt spanskkurs nå, og nesten oppmeldt til engelsk eksamen, og så høres det ut som jeg får være med på Hjelpepleie VK1 som starter ganske snart. Kan hende det blir en travel høst likevel da! :o)

Du da? Har du det bra? Jeg har forresten bestilt adsl, så jeg får det vel om et par ukers tid...

*Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går bra med meg, ja?! Jadda... skal på stranda nå, tror jeg. Eller...kanskje jeg skal strekke meg ut på terrassen isteden, og sove litt i sola :) Trøtt, sjø...den der normale hverdagen tar det nok noen uker å bli vant til!

Har levert ungene der de skal tilbringe dagen nå, det er deilig å slippe å følge med hele tida!

Er påmeldt spanskkurs nå, og nesten oppmeldt til engelsk eksamen, og så høres det ut som jeg får være med på Hjelpepleie VK1 som starter ganske snart. Kan hende det blir en travel høst likevel da! :o)

Du da? Har du det bra? Jeg har forresten bestilt adsl, så jeg får det vel om et par ukers tid...

*Klem*

Joa, går fint her også. Kan ikke nyte den fine slutten på sommeren, i hvertfall ikke ute, da jeg sitter på jobb. Men det er ok her også.

I morgen har jeg fri, skal i bursdag til en venninne, og så ut på byen.

Ellers ser jeg masse på DVD filmer for tiden, og trives veldig godt med det :)

Ordnet det seg med det vi snakke om sist på ranglere? Håper det! :)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, går fint her også. Kan ikke nyte den fine slutten på sommeren, i hvertfall ikke ute, da jeg sitter på jobb. Men det er ok her også.

I morgen har jeg fri, skal i bursdag til en venninne, og så ut på byen.

Ellers ser jeg masse på DVD filmer for tiden, og trives veldig godt med det :)

Ordnet det seg med det vi snakke om sist på ranglere? Håper det! :)

*klem*

Du får kose deg inne i finværet da!

Angående det der vi prata om, så... ja, det ordnet seg! Heldigvis!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kose deg inne i finværet da!

Angående det der vi prata om, så... ja, det ordnet seg! Heldigvis!! ;o)

Godt å høre :)

Ja, jeg får kose meg her til klokken 15.00, og så får du kose deg ute i sola!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre :)

Ja, jeg får kose meg her til klokken 15.00, og så får du kose deg ute i sola!

Ser du har postet innlegg allerede i femtida :-o Gått nattevakt, eller?

Usj... jeg er så trøtt at jeg er kvalm selv, så jeg klarer ikke forestille meg hvordan det er å være oppe på den tida av døgnet akkurat nå...

Må nok bli vant til det så jeg får litt bedre tid om morgenen, når jeg selv begynner på skole...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har postet innlegg allerede i femtida :-o Gått nattevakt, eller?

Usj... jeg er så trøtt at jeg er kvalm selv, så jeg klarer ikke forestille meg hvordan det er å være oppe på den tida av døgnet akkurat nå...

Må nok bli vant til det så jeg får litt bedre tid om morgenen, når jeg selv begynner på skole...

Nei, ikke nattvakt i dag. Jobbet det forrige natt, men i natt har jeg sovet, og stått opp svært tidlig for å komme meg opp til dagjobbing.

Egentlig er det ganske beghagelig å jobbe dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...