Gå til innhold

Aldersforskjell


Gjest nanneklump

Anbefalte innlegg

Gjest nanneklump

Hei!

Jeg synes rett ut at det ikke er noe særlig voksent av deg og høre på sladder om henne. I alle fall ike begynne og utale deg om hvordan hun er som person. Hvordan du kan vidreføre sladder om en 20 om hvor vidt hun er tørr bak øra eller ikke, ville jeg ventet med til etter du har truffet henne. Selv er jeg lykklig gift på 5 året med en mann som er 12 år eldre enn meg. Vi har vært kjærester siden jeg var 21år, jeg er nå 30. Det er faktisk mer fear av deg og ta problemstillingen (hvis du fremdeles synes at dette er ett problem etter du har møtt henne) opp med han, enn at dere "voksene" menneskene sladrer bak ryggen hennes. -Du har ikke engang møtt henne, men har allikevel en oppfatninge av henne som stiller henne i ett dårlig lys.

Du burde skamme deg som dømmer andre på sladder.

Greit at du skal ønske henne velkommen i vennegjengen. Litt falskt synes jo jeg, når du føler dette er et så stort problem at du skriver ett innlegg om det her på Dol.

Vennlig hilsen

Jeg føler meg absolutt ikke falsk, som du påstår jeg er, siden dette ikke ble tatt opp som et "problem". Jeg var simpelthen bare nysgjerrig på om det var mine venner som overreagerte, derfor ville jeg høre hva dere andre syntes.

Og for å ha med hele bakgrunnen om hvorfor vennene mine reagerte, var det også nødvendig å fortelle videre hva deres inntrykk var av jenten. Jeg føler jeg gav klart uttrykk for at det var deres meninger, og at jeg kom til å danne meg min helt egen selvstendige mening når jeg traff henne.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    6

  • vin

    2

  • Lora

    2

  • naiv

    1

Mest aktive i denne tråden

Det kan jo være grunner du ikke kjenner til som gjør at hun ikke har gått på skole eller flyttet hjemmefra. Men gjør hun ingenting da? Lever hun på foreldrene sine? Kan jo være at kompisen din vil ha en hushjelp som ikke protesterer mot noe også...

8 års aldersforskjell er ikke mye når den yngste er såpass som 20 synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke dette var så gærent egentlig.

Men søster`n min på 31 har akkurat blitt sammen med en på 57 - DET er aldersforskjell det ! :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke dette var så gærent egentlig.

Men søster`n min på 31 har akkurat blitt sammen med en på 57 - DET er aldersforskjell det ! :-o

hehe...da jeg var 23 år datet jeg med en på 55 år.

Ganske sjarmerende og rik type selvsagt ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette handler vel ikke så mye om alder og aldersforskjell, men mer om ulikhet i bakgrunn og ståsted.

Jenta kan jo ha kvaliteter som ikke kommer fram i CV`en, for å si det sånn.Kanskje er hun veldig snill og omsorgsfull?

Jeg synes dere bør ta godt i mot henne. Kanskje samværet med dere kan gi henne smaken på utdanning og jobb. Hun kan jo ha problemer av ett eller annet slag som har gjort at hun ikke går på skole eller jobber.

Selv er jeg over 40, har en ledende stilling og utdannelse til opp over øra. Men jeg er utrolig barnslig og fjollete og leker ofte sammen med 5-åringer. Jeg snakker med vaskemaskinen og tuller og ler hele dagen. Så barnslighet har ingen alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksen nok til ikke og forhåndsdømme

Jeg føler meg absolutt ikke falsk, som du påstår jeg er, siden dette ikke ble tatt opp som et "problem". Jeg var simpelthen bare nysgjerrig på om det var mine venner som overreagerte, derfor ville jeg høre hva dere andre syntes.

Og for å ha med hele bakgrunnen om hvorfor vennene mine reagerte, var det også nødvendig å fortelle videre hva deres inntrykk var av jenten. Jeg føler jeg gav klart uttrykk for at det var deres meninger, og at jeg kom til å danne meg min helt egen selvstendige mening når jeg traff henne.

Mvh

"er det vi vennene som overreagerer" beklager at jeg misforstod, men det virket veldig som du var enig og snakket med den da du utaler de som vi.

OK, greit nok vist du ikke reagerer så ville jeg sluttet og viet meg så mye.

Møt nå jenta først, så du i det minste vet hva du selv skriver innlegg om.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

joda..lenge leve aldersforskjellen *ironisk latter* det var 26 år..ja du leste riktig, mellom meg og *eksen* altfor møe spør du meg nå...men det varte og rakk i nesten 10 år..

ingen god løsning spør du meg..men alle er vi heldigvis forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...