otika28 Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Hei på dere (har dessverre ikke visa eller kredittkort men håper noen kan hjelpe meg) Jeg har hatt elveblest siden Mai og fått beskjed av spesialist om at den nå er kronisk(heldig gitt) Har fått vite det meste men endel mangler.Her kommer det Kan jeg få elveblest i muskler ? for det står ikke noe om det men jeg har noen ganger så vondt i hele eller deler av kroppen at jeg ikke klarer noen ting..får store kuler på armer og ben ,mellom ribb bein og ellers over alt (holder på å bli gal)Selv i pannen kommer det.. Får også store hevelser i ansikt og lunger + halsen, bruker adrenalin og kjører bæbubil sånn passe ofte..når utslettet er på det værste blir jeg dødssliten og besvimer..+ masse hevelser under beina og i henda.. Dette ble langt men jeg har store problemer med å ta meg av barna..har ikke jobbet på 3mnd men skal prøve å jobbe 4 timer ganger 2 dager i uken..Bruker daglig Telfast ,men den tar bare litt av kløen og utslettet.. Det jeg vil vite mest om er om dette med muskler (siden jeg er så støl og stiv) og gjerne litt mere utfyllende om mine andre plager(auto imun sa legen,men jeg vet ikke hva det betyr.. Har også måtte søke om husmor vikar for jeg klarer ingenting før på ettermiddagen(skal jobbe litt da) Tusen takk hvis du gidder å hjelpe meg med alt dette her Har lett over hele nettet men finner bare generell info MVH 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68692-hjelp-elveblesten-%C3%B8delegger-hele-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.