Atletene Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Hei. Jeg og en kamerat har lyst til å begynne å bruke Whey Protein pulver for å forbedre våre prestasjoner innen muskeltrening. Produktet er et myse-pulver som kan blandes med melk/vann og inneholder både essemsielle og ikke-essensielle aminosyrer. Vi har noen mødre som er svært skeptiske til tross for deres mangel på kunnskap omkring dette området. Det hadde vært fint om du som er utdannet lege kunne kommet med en skriftlig erklæring på at disse stoffene slett ikke er det samme som anabole steroider eller noe i den kategorien av ulovlige doping-midler, og at de kan brukes forsvarlig uten at det går negativt utover kroppens balanse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Da tror jeg dere må kontakte legen deres, eller spørre på idrettslege-forumet, som koster penger. Eller skaff litt informasjon fra nettet til moren deres. Proteinpulver har selvsagt ingenting med anabole steroider å gjøre. Proteinpulver er kun konsentrert, ren næring. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskeldamen Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Da tror jeg dere må kontakte legen deres, eller spørre på idrettslege-forumet, som koster penger. Eller skaff litt informasjon fra nettet til moren deres. Proteinpulver har selvsagt ingenting med anabole steroider å gjøre. Proteinpulver er kun konsentrert, ren næring. Muskeldamen svarte på et spørsmål om proteinpulver og mødre (er mor selv og spiser proteinpulver) tidligere - finn det i arkivet! Lykke til med å snakke med mødrene deres, kunnskap rules! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskeldamen Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Muskeldamen svarte på et spørsmål om proteinpulver og mødre (er mor selv og spiser proteinpulver) tidligere - finn det i arkivet! Lykke til med å snakke med mødrene deres, kunnskap rules! Gå til søk og finn tråden med tittelen "forbanna foreldre" i dette forumet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 whey protein pulver(myseprotein) er et biprodukt av ost-produksjon.Dvs.det er proteinet vi har i vanlig melk. TINE-meieriet er en av produsentene vi har hær i Norge. Så jeg tror ikke at dere trenger å bekymre dere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.