Gå til innhold

Proteinpulver

Atletene

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg og en kamerat har lyst til å begynne å bruke Whey Protein pulver for å forbedre våre prestasjoner innen muskeltrening. Produktet er et myse-pulver som kan blandes med melk/vann og inneholder både essemsielle og ikke-essensielle aminosyrer. Vi har noen mødre som er svært skeptiske til tross for deres mangel på kunnskap omkring dette området. Det hadde vært fint om du som er utdannet

lege kunne kommet med en skriftlig erklæring på at disse stoffene slett ikke er det samme som anabole steroider eller noe i den kategorien av ulovlige doping-midler, og at de kan brukes forsvarlig uten at det går negativt utover kroppens balanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da tror jeg dere må kontakte legen deres, eller spørre på idrettslege-forumet, som koster penger.

Eller skaff litt informasjon fra nettet til moren deres. Proteinpulver har selvsagt ingenting med anabole steroider å gjøre. Proteinpulver er kun konsentrert, ren næring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg dere må kontakte legen deres, eller spørre på idrettslege-forumet, som koster penger.

Eller skaff litt informasjon fra nettet til moren deres. Proteinpulver har selvsagt ingenting med anabole steroider å gjøre. Proteinpulver er kun konsentrert, ren næring.

Muskeldamen svarte på et spørsmål om proteinpulver og mødre (er mor selv og spiser proteinpulver) tidligere - finn det i arkivet!

Lykke til med å snakke med mødrene deres, kunnskap rules!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muskeldamen svarte på et spørsmål om proteinpulver og mødre (er mor selv og spiser proteinpulver) tidligere - finn det i arkivet!

Lykke til med å snakke med mødrene deres, kunnskap rules!

Gå til søk og finn tråden med tittelen "forbanna foreldre" i dette forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest ikke undertegnet

whey protein pulver(myseprotein) er et biprodukt av ost-produksjon.Dvs.det er proteinet vi har i vanlig melk.

TINE-meieriet er en av produsentene vi har hær i Norge.

Så jeg tror ikke at dere trenger å bekymre dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...