Gå til innhold

Morgenritualer?


Lillelurven

Anbefalte innlegg

Jo, men i dag måtte jeg gresselig tidlig opp! *grynt*

Jeg får ta meg en tur ut i sola nå da, sånn at jeg kan duppe litt av..:)

Livet er heeeeeeeerlig altså *smiiiiil*

Er hjemme fra jobb selv i dag, derfor er det en deilig dag. Men vanligvis er det ikke SÅ bra.

Mål: finne en rik mann slik at jeg kan jobbe deltid. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • tigertrollet

    18

  • rufsetufsa

    16

  • Lillelurven

    8

  • Amiga

    4

Er hjemme fra jobb selv i dag, derfor er det en deilig dag. Men vanligvis er det ikke SÅ bra.

Mål: finne en rik mann slik at jeg kan jobbe deltid. ;-)

Da må du jo ut i det fine været, tufsa!

Ta med lille-tassen og rusle tur da vel:-)

Det er viktig å vite hva man er ute etter i en mann, ja.

Du får lage en liste over hva som _ikke_ er ønskelig, og motsatt.

Så kan du kjøre intervjurunder på 1.date vettu..

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du jo ut i det fine været, tufsa!

Ta med lille-tassen og rusle tur da vel:-)

Det er viktig å vite hva man er ute etter i en mann, ja.

Du får lage en liste over hva som _ikke_ er ønskelig, og motsatt.

Så kan du kjøre intervjurunder på 1.date vettu..

:-)

Intervjurunde en må jo komme før han evt får gleden av å treffe meg.

Er han en dårlig kandidat, kaster jeg ikke bort tida på han, men sender han direkte inn i Tigerens hule... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intervjurunde en må jo komme før han evt får gleden av å treffe meg.

Er han en dårlig kandidat, kaster jeg ikke bort tida på han, men sender han direkte inn i Tigerens hule... ;-)

Jajaja.. Og hva er så rufsetufsas kriterier, i tillegg til god inntekt sånn at du kan late deg hjemme? :-)

...og fremdeles så klarer jeg meg selv -uten din generøse hjelp, snuppa;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajaja.. Og hva er så rufsetufsas kriterier, i tillegg til god inntekt sånn at du kan late deg hjemme? :-)

...og fremdeles så klarer jeg meg selv -uten din generøse hjelp, snuppa;)

Tja, god inntekt, en familie som vil sitte barnevakt (og kanskje kjøpe et hus til meg), 18-20 cm lang tiss, og selvfølgelig at han innser sin underdanighet. *gliser*

Hva er dine kriterier, da, snille tiger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, god inntekt, en familie som vil sitte barnevakt (og kanskje kjøpe et hus til meg), 18-20 cm lang tiss, og selvfølgelig at han innser sin underdanighet. *gliser*

Hva er dine kriterier, da, snille tiger?

Ingen skal påstå at du ikke har krav som krever sin mann, og hele hans familie..

Du er en enkel sjel, tufsa. Penger og stor tiss, så er du fornøyd;)

"snille tiger"

Det likte jeg; bruk det mer!

Når jeg en gang er på utkikk, så må han være snill, ha humor, være sporty, impulsiv, like å reise, selvsagt like hunder (ellers ryker han på første..) og være oppegående mellom øra.

Nå var jeg fryktelig seriøs da gitt.

Men det blir vel brukt mot meg ved enhver mulig anledning ..*myser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen skal påstå at du ikke har krav som krever sin mann, og hele hans familie..

Du er en enkel sjel, tufsa. Penger og stor tiss, så er du fornøyd;)

"snille tiger"

Det likte jeg; bruk det mer!

Når jeg en gang er på utkikk, så må han være snill, ha humor, være sporty, impulsiv, like å reise, selvsagt like hunder (ellers ryker han på første..) og være oppegående mellom øra.

Nå var jeg fryktelig seriøs da gitt.

Men det blir vel brukt mot meg ved enhver mulig anledning ..*myser*

Kravene dine passer jo til halve byens befolkning. Rart du ikke har truffet den rette.

Du må kreve mer, lille venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kravene dine passer jo til halve byens befolkning. Rart du ikke har truffet den rette.

Du må kreve mer, lille venn.

Næhhhhhh, pussig det gitt. De er som tatt ut av en Dagblad-annonse ..*flirer*

Tror du jeg gidder å fortelle sånt her? Nope.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næhhhhhh, pussig det gitt. De er som tatt ut av en Dagblad-annonse ..*flirer*

Tror du jeg gidder å fortelle sånt her? Nope.

;)

Var det i Dagbladet du hadde kontakt-annonsen din, ja...?!

Du glemte forøvrig "turer i skog og mark" og "det er det indre som teller"... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffe, røyk,avis og en stille stund for meg selv, ja. Uansett ferie, helgedag eller en vanlig arbeidsdag.

Ellers så blir jeg grinete.

Klær legger jeg selvfølgelig ikke frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffe, røyk,avis og en stille stund for meg selv, ja. Uansett ferie, helgedag eller en vanlig arbeidsdag.

Ellers så blir jeg grinete.

Klær legger jeg selvfølgelig ikke frem.

Selvfølgelig ikke.

Hadde du gjort det,haddejeg blitt skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det i Dagbladet du hadde kontakt-annonsen din, ja...?!

Du glemte forøvrig "turer i skog og mark" og "det er det indre som teller"... :-)

Hehe

Nei, men om jeg skulle hatt det ville det nok vært noe sånt *flirer*:

"Jente ønsker å bli kjent med gutt 30-40 år. Ønsker å treffe min sjelevenn for vennskap og mulig ekteskap. Nyter gjerne et glass vin i godt selskap og liker turer i skog og mark. Glad i barn og dyr, og ser helst at du også er det. Liker å lese, reise og hjemmekos."

Det som er mest påfallende er at hvordan folk definerer seg selv som "gutt 55 år" eller "dame 21 år". *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker deg!!!!

*s*

38:-)

Noen ganger 39, særlig i Spania.

Nå har jeg vært innom 3 skobutikker (dyre) og ingen hadde noe med gjennomsiktige heler, men jeg fortsetter å være på utkikk! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja gjett...vekkerklokke ringer kl 6.00..(etter anmodning fra datter)..settes så på 7.00..ligge og halvsove litt..opp 7.00 smøre nistepakke og frokost til tenåringsdatter (ja hun er litt bortskjemt, men jeg er jo hjemmeværende)

8.40 ..hun går til bussen..8.45..jeg drikker en halv liter vann. ca 8.00 ..trener ergometersykkel 45 min...dusjer,kler meg, sjekker mail, lager frokost..ca 10.00

spiser..ser frokost tv,setter på kaffe..leser dagens avis..og poff..klar til en ny dag..rise and shine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja gjett...vekkerklokke ringer kl 6.00..(etter anmodning fra datter)..settes så på 7.00..ligge og halvsove litt..opp 7.00 smøre nistepakke og frokost til tenåringsdatter (ja hun er litt bortskjemt, men jeg er jo hjemmeværende)

8.40 ..hun går til bussen..8.45..jeg drikker en halv liter vann. ca 8.00 ..trener ergometersykkel 45 min...dusjer,kler meg, sjekker mail, lager frokost..ca 10.00

spiser..ser frokost tv,setter på kaffe..leser dagens avis..og poff..klar til en ny dag..rise and shine!

Wow.

Snakk om å være strukturert!

Alt det der før kl.10?!

Jeg er imponert:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe

Nei, men om jeg skulle hatt det ville det nok vært noe sånt *flirer*:

"Jente ønsker å bli kjent med gutt 30-40 år. Ønsker å treffe min sjelevenn for vennskap og mulig ekteskap. Nyter gjerne et glass vin i godt selskap og liker turer i skog og mark. Glad i barn og dyr, og ser helst at du også er det. Liker å lese, reise og hjemmekos."

Det som er mest påfallende er at hvordan folk definerer seg selv som "gutt 55 år" eller "dame 21 år". *s*

Når blir man egentlig dame eller mann?

Jeg er jente, hvertfall foreløpig... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når blir man egentlig dame eller mann?

Jeg er jente, hvertfall foreløpig... :-)

Tja, det blir vaffal feil med "gutt 60år" synes nå jeg da..

Jeg er også jente. Blir jeg dame når jeg blir 30? *grmfh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det blir vaffal feil med "gutt 60år" synes nå jeg da..

Jeg er også jente. Blir jeg dame når jeg blir 30? *grmfh*

Når det er små barn som snakker, skjønner jeg at jeg er dame. Men ikke ellers, liksom...

Men jente 55 år...? Håper virkelig jeg har akseptert å bli dame før den tid... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...