Gå til innhold

Feiring med 'åpent hus'


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Da sier du fra hvis du vil si fra og du sier ikke fra om du ikke vil si fra.

DET vet jeg også!

Har du fortsatt ikke skjønt hvor jeg vil:

Hvis dette er en ny omgangsform, lurer jeg på hva som er korrekt å gjøre i slike situasjoner. Ikke hva en KAN gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lionn

    11

  • SierDuDet

    10

  • thrist

    1

  • Tornerose

    1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

DET vet jeg også!

Har du fortsatt ikke skjønt hvor jeg vil:

Hvis dette er en ny omgangsform, lurer jeg på hva som er korrekt å gjøre i slike situasjoner. Ikke hva en KAN gjøre.

Korrekt meg her og der. Ingenting er mer korrekt enn noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ringt og sagt takk for invitasjonen, men ikke anledning til å komme - så får du iallfall ikke høre det etterpå. Videre ville jeg kun ha gitt gave hvis jeg hadde gjort det uansett.

Vi gir gave til de nærmeste vennene våre når de har runddag, men de som selv ikke engang ringer på våre dager, har vi valgt å kutte ut. Det er ikke at man må få tilbake når man gir, men jeg synes at når de selv har fått gaver tidligere, og ikke engang ringer på våre dager, da er det de som legger lista for videre gavegiving.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...