Trollmor Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Hei alle sammen ) Ja, nå er vi her i Århus og koser oss ) Været er som i syden, og det er salg i alle butikker ;o)) Ikke noe problem å få tiden til å gå, nei! Mannens sæduttak i går gikk kjempefint. Han var oppegående nesten med en gang og ikke hadde han særlig vondt heller. No big deal, sa han ;o) I dag hadde jeg egguttak, 13 egg fikk de ut, noe jeg er veldig fornøyd med. 1 mer enn sist ;o) Skal ringe klinikken på søndag for å høre hvor mange som ble befruktet. Det blir spennende!! Jeg grudde jo litt for dette egguttaket, siden det gjorde så vondt sist. Men det gikk så og si smertefritt for seg. Fikk jo en del dop da ;o) Så jeg var ganske happy en stund der....) Så nå har vi 2 dager "fri" til å finne på ting og prøve og kose oss litt også. Blir ihvertfall ut å spise en bedre middag i kveld og kanskje en kino etterpå. Skriver mer på søndag, når vi vet hvor mange egg som er blitt befruktet. Dere kan godt fortsette å krysse fingrene ;o) Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tieto Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Hei Trollmor! Har ventet på rapport fra "det er deilig i være norsk i Danmark". Supert at uttaket gikk bra! Håper at befruktningen går bra den også ;-) Klart vi krysser fingre fremdeles!! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yogi Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Krysser ALT Trollmor. Håper på kjekk nyhet på søndag. ) Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Borealis Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Lykke til! Og jeg husker da vi hadde våre 2 ventedager i Trondheim. Vi pratet om at disse to dagene måtte vi bruke med omhu, for muligens var det våre siste dager som "ugravide" og barnløse! Ever!!;-) Tenk på det, du! *krysser fingrene* Klem fra Harstad og ho.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skau Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Hei Trollmor! Har ventet på rapport fra "det er deilig i være norsk i Danmark". Supert at uttaket gikk bra! Håper at befruktningen går bra den også ;-) Klart vi krysser fingre fremdeles!! Klem fra Hei Trollmor! Lykke til på søndag. Jeg selv føler det er lenge til søndag - hvordan er det da å vente for dere? Her ringer vi jo dagen etter uttak, det føles lenge nok bare det. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cemi Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Krysser alt for dere. Det blir spennende på søndag nå. Koz 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobla1365380358 Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 hei trollmor jeg får bare slenge meg på den positive bølgen her og ønske dere lykke til på søndag... dere får nyte de fine dagene i DK, slik at dagene går fort.. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akinna Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Heisann! Så fint at alt går bra med dere i Danmark. Nå nærmer det seg veldig her, så skal vi bare gå inn i en periode som i alle fall setter min tålmodighet på prøve:) Du ligger 4 dager forran meg nå, uttak på tirsdag. Og du går forran som et godt eksempel:) Lykke til Trollmor, dette skal gå bra!! Klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
demio Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 JEG KRYSSER ALT JEG HAR FOR DERE, JEG! HAR SENDT DEG EGEN MAIL! PUSS,PUSS FRA 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maye Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Ville bare ønske dere lykke til. Krysser fingrene for dere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sats Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Halloisen! Tenkte jeg skulle stille meg i rekken av oppmuntrerne her inne jeg også til tross for SMS-meldingene.... Ønsker at dette går veien nå, trollmor! Shopp litt for meg også, da!!!! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor Skrevet 24. august 2002 Forfatter Del Skrevet 24. august 2002 Halloisen! Tenkte jeg skulle stille meg i rekken av oppmuntrerne her inne jeg også til tross for SMS-meldingene.... Ønsker at dette går veien nå, trollmor! Shopp litt for meg også, da!!!! Klem fra Tusen takk alle sammen for oppmuntrende innlegg!! Dere er bare helt skjønne alle sammen ) Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor Skrevet 25. august 2002 Forfatter Del Skrevet 25. august 2002 Heisann! Så fint at alt går bra med dere i Danmark. Nå nærmer det seg veldig her, så skal vi bare gå inn i en periode som i alle fall setter min tålmodighet på prøve:) Du ligger 4 dager forran meg nå, uttak på tirsdag. Og du går forran som et godt eksempel:) Lykke til Trollmor, dette skal gå bra!! Klem Hei Akinna ) Ja de siste dagene før avreise kan vøre en sann prøvelse!! Men nå er det ikke lenge til tirsdag. Har du vært på UL, og hvor mange eggposer så de? Dette kommer til å gå kjempfint, akinna!!! ) Lykke til med egguttak til tirsdag! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.