Gjest selda Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Hei. jeg har hatt smerter i like nedenfor magen i en lengre periode, som kom og gikk. og like etter det fikk jeg smerter i ca. 1 og en halv måned med smerter når avføringen skulle komme ut av endetarmen. sikkelig vondt. slik at jeg fikk lyst til å brøle å dra til noe. men så sluttet jeg liksom å måtte ha avføring der. og nå har jeg aldri avføring der lengre, har ikke hatt det på 3 dager. Før gikk jeg hyppig på toalettet. men nå sluttet det liksom.. er litt redd.. flau for å gå til lege, vil ikke vite at resten av min fam. skal vite det. er 17 år. *Hva skal jeg gjøre? *rette opp? Trenger råd snarest. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Kanskje du har forstoppelse? Tror du bør poste dette spørsmålet på allmennmedisin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.