Gå til innhold

justere kosten

Gjest guggen

Anbefalte innlegg

Fra å spise 300 gram karb, 300 gram prot og 70 gram fett økte jeg den 13 august til å spise 400 gram karb om dagen. I dag er det den 24 august. Altså det har gått elleve dager.

Jeg hadde holdt stabil vekt i overkant av en måned den 13 august. Jeg veide mellom 87,2 og 87,8 kg. I dag den 24 august veier jeg 89,8 kg. (veiingene er foretatt på tom mage på morgenen)

Ellers har målene mine utviklet seg slik;

Fettprosent 13-13

Arm 39-39,5

midje på det smaleste 81-82

lår 61-63

legg 39-39

bryst 100,5 - 102

håndless 18,5-18,5

underarm 31-30,5

kg 87,4-89,8

Første målingen er tatt (før streken) er tatt 13 august, andre er tatt 24 august (etter streken)

Jeg stoler ikke på fettkalipern min og tror jeg har lagt på meg fett.

Jeg mener selv jeg er endomorf og tror det foklarer hvorfor jeg så raskt har lagt på meg fett. Så det å prøve å komme meg ut av platået med å spise 100 gram mer karb om dagen gikk dårlig. Kanskje det er treningen som heller bør forandres ? Jeg tenkte jeg skulle kutte ned til 300 gram karb om dagen igjen fra og med i dag. Målet er nemlig å holde en god offseason form.

Har dere noen tips ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...