Gå til innhold

Jeg - en jævla idiot!!


Altman

Anbefalte innlegg

Jeg reformaterte harddisken, fjerna XP og la inn Win 2000. Før dette tok jeg backup.

Det jeg imidlertid _glemte_ å ta backup av, var 1400 (fjorten hundre) MP3'er. Fy faen for en føkkings idiot jeg er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Altman

    21

  • Amiga

    8

  • tigertrollet

    7

  • Zirine

    4

Mest aktive i denne tråden

Det er jo bare å begynne å laste ned igjen.

Sykmeld deg fra jobben en ukes tid på grunn av stress og sett igang.

Det er jo_bare_ å begynne å laste ned Ja, særlig *høhø*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

Likevel, bedre at du sa det selv, enn at andre poengterte det.

Du, det tar litt tid å laste dem ned igjen...sånn,bare for å ha sagt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja sånn kan det gå. Jeg tviler sterkt på at du gjør akkurat _den_ tabben flere ganger. Neste gang glemmer du nok noe annet viktig;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja sånn kan det gå. Jeg tviler sterkt på at du gjør akkurat _den_ tabben flere ganger. Neste gang glemmer du nok noe annet viktig;-)

Det tror jeg du har rett i tonie. For ca 1 år siden hadde han et innlegg hvor han *faen i helvete* hadde mista alle favorittene sine.

Og før der igjen støvsugde han *den forpulte* Num Lock'en, men slo seg etterhvert til ro med det - Num Lock er liksom ikke det man bruker mest.

Jeg tror han har en ond dataånd hengende over skuldrene ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja sånn kan det gå. Jeg tviler sterkt på at du gjør akkurat _den_ tabben flere ganger. Neste gang glemmer du nok noe annet viktig;-)

Fordelen med meg er at jeg ikke stagnerer. Jeg glemmer nye ting hver eneste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ups - hehe! Helten harket noe om at det hadde vært gjort før - i langt større skala. Vi snakker om 12GB... Det var ikke bare MP-3'er, men også dokumenter fra 4-5 år tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups - hehe! Helten harket noe om at det hadde vært gjort før - i langt større skala. Vi snakker om 12GB... Det var ikke bare MP-3'er, men også dokumenter fra 4-5 år tilbake...

Nåja, det var egentlig verre forrige gang jeg mistet noe. Da mistet jeg alle filer fra før 2001. ALT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg du har rett i tonie. For ca 1 år siden hadde han et innlegg hvor han *faen i helvete* hadde mista alle favorittene sine.

Og før der igjen støvsugde han *den forpulte* Num Lock'en, men slo seg etterhvert til ro med det - Num Lock er liksom ikke det man bruker mest.

Jeg tror han har en ond dataånd hengende over skuldrene ...

Det blir jo spennende å se hva som skjer neste gang Regner med at vi får en fyldig rapport:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja, det var egentlig verre forrige gang jeg mistet noe. Da mistet jeg alle filer fra før 2001. ALT!

Ja, du er vel det du presenterer deg som da ! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...