Gå til innhold

Jeg - en jævla idiot!!


Altman

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Altman

    21

  • Amiga

    8

  • tigertrollet

    7

  • Zirine

    4

Mest aktive i denne tråden

millymollymandy

Ikke bare det - du er en idiot som har lagt inn Windows 2000 - den er drittdårlig! (Ikke mange som anbefaler den heller, bortsett fra de som skal selge maskinene som har den med i pakka). Du kommer til å oppleve masse feilmeldinger, at maskinen henger og hyppig trøbbel - jeg bare advarer deg. Den går ikke sammen med f.eks. ICQ - blir bare tull i oppstarten av maskinen. Jeg prøvde 2000 i en periode, deretter 2000 professional, men begge var like ille. Etterat jeg investerte i XP ble alt bra - den fungerer perfekt! Sorry hvis du ble lei deg nå - men bytt heller til XP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare det - du er en idiot som har lagt inn Windows 2000 - den er drittdårlig! (Ikke mange som anbefaler den heller, bortsett fra de som skal selge maskinene som har den med i pakka). Du kommer til å oppleve masse feilmeldinger, at maskinen henger og hyppig trøbbel - jeg bare advarer deg. Den går ikke sammen med f.eks. ICQ - blir bare tull i oppstarten av maskinen. Jeg prøvde 2000 i en periode, deretter 2000 professional, men begge var like ille. Etterat jeg investerte i XP ble alt bra - den fungerer perfekt! Sorry hvis du ble lei deg nå - men bytt heller til XP!

Jeg har brukt win2000 lenge og har ikke opplevd det du sier - maskinen min har aldri vært så stabil som den er nå. På jobben har jeg forlangt å få 2000 - jeg er også den som har minst problemer ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare det - du er en idiot som har lagt inn Windows 2000 - den er drittdårlig! (Ikke mange som anbefaler den heller, bortsett fra de som skal selge maskinene som har den med i pakka). Du kommer til å oppleve masse feilmeldinger, at maskinen henger og hyppig trøbbel - jeg bare advarer deg. Den går ikke sammen med f.eks. ICQ - blir bare tull i oppstarten av maskinen. Jeg prøvde 2000 i en periode, deretter 2000 professional, men begge var like ille. Etterat jeg investerte i XP ble alt bra - den fungerer perfekt! Sorry hvis du ble lei deg nå - men bytt heller til XP!

XP? Vel, nå har jeg kjørt XP fra _før_ den ble offisielt sluppet. Større dritt av et OS har jeg ikke vært borti siden Win 3.x. Jeg vil ikke vurdere å installere det engang før servicepack 2 kommer.

Det der med at 2000 er så ustabil, skjønner jeg ikke. Jeg har da kjørt OS'et på flere andre maskiner i årevis uten nevneverdige problemer. ICQ funker helt prikkfritt på disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, stakkars mann.

Neste gang for du lagre andre steder enn på C.

Jeg har akkurat begynt å installere igjen. Jeg bare VET at det er flere ting som mangler. Jeg gruer meg til jeg finner ut hva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig! Jeg syns egentlig synd på deg.

Jeg også :)

Det positive er jo at jeg ikke slettet kjæresten min sine, for da hadde nå helvete vært løs !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo spennende å se hva som skjer neste gang Regner med at vi får en fyldig rapport:-)

Gi faen i hva den kjerringa sier. Løgn alt sammen!

... dessuten var det ikke Num Lock'en - det var Scroll Lock'en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

Likevel, bedre at du sa det selv, enn at andre poengterte det.

Du, det tar litt tid å laste dem ned igjen...sånn,bare for å ha sagt det.

"Du, det tar litt tid å laste dem ned igjen...sånn,bare for å ha sagt det."

Næh???

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo bare å begynne å laste ned igjen.

Sykmeld deg fra jobben en ukes tid på grunn av stress og sett igang.

Du mener at jeg blir _mindre_ stresset av å stresse rundt etter MP3 i ei uke? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også :)

Det positive er jo at jeg ikke slettet kjæresten min sine, for da hadde nå helvete vært løs !

Tviler ikke, husker en gang tanten min glemte å levere inn tippekupongen til onkelen min, akkurat den uken hadde han 12 rette.

Har du ikke brent noen av de på CD?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler ikke, husker en gang tanten min glemte å levere inn tippekupongen til onkelen min, akkurat den uken hadde han 12 rette.

Har du ikke brent noen av de på CD?

"Tviler ikke, husker en gang tanten min glemte å levere inn tippekupongen til onkelen min, akkurat den uken hadde han 12 rette."

Hadde jeg glemt å levere inn kupongen for kjæresten min, samtidig som den hadde gått inn med 12 rette, hadde nok det letteste for meg vært å hoppe fra ei bru :)

"Har du ikke brent noen av de på CD? "

Én eller to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...