Gå til innhold

Jeg - en jævla idiot!!


Altman

Anbefalte innlegg

Ikke bare det - du er en idiot som har lagt inn Windows 2000 - den er drittdårlig! (Ikke mange som anbefaler den heller, bortsett fra de som skal selge maskinene som har den med i pakka). Du kommer til å oppleve masse feilmeldinger, at maskinen henger og hyppig trøbbel - jeg bare advarer deg. Den går ikke sammen med f.eks. ICQ - blir bare tull i oppstarten av maskinen. Jeg prøvde 2000 i en periode, deretter 2000 professional, men begge var like ille. Etterat jeg investerte i XP ble alt bra - den fungerer perfekt! Sorry hvis du ble lei deg nå - men bytt heller til XP!

Win2K har vore som ein draum heile tida. Stabilt som faen. XP pro som eg installerte på jobbmaskina har vore eit helvete. I neste veke hiver eg ut XP frå den maskina og installerer 2K pro igjen.

Hadde det ikkje vore for at 2K blei så bra hadde eg sikkert køyrd Linux no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Altman

    21

  • Amiga

    8

  • tigertrollet

    7

  • Zirine

    4

Mest aktive i denne tråden

Her er teksten :)

(det sies at historien er sann, men at familien har gått i dekning etter at lydfilen kom folk i hende :) Sønnen i huset satte på båndopptakeren idet far i huset skulle reparere vaskemaskinen, her kan du lese hva som ble sagt:

"Æ har fan ikke tang som går over det her, heller, søkki helvete, førbainnade jævelskap, helvete satan, helvete tykjilort, førbainnade helvete også det va no tykjen no det her, (...) fan kors'n ska æ få på den her slangen, så inn i han Gammel-Eriken i det røde helvete, det va som fan, førbainnade jævelskap, altså, satan og helvete han tykji - Ola, førbainnade, satan i helvete, (...) dæven han steiki å satan og helvete også den der mainnskiten, tykji dinna føribannade driten, e' gådd av alt, helvetes sjiten, satan han Gamle-Erik og altså, skal plages kvær gång med det her jævelskapen, den her vaskemaskinen her altså, satan og, satan, honen tykji inni faen han steike inni åhelvete, no har e' ikkje sett so inni satan, e' får han faen ikkje inn - det e' forbanna i helvete å få inn den her jævelen altså, han går faen ikkje inn"

Etter hvert hørtes også en kvinnestemme. Hun spurte om den sterkt plagede mannen trengte hjelp. Hennes stemme boblet av latter og ertelyst. Fra et sted inne i vaskemaskinen fikk hun svar :

Jentestemme sier: "Ska' æ kom å hjelp dæ ?" ska' æ kom å hjelp dæ' ?"

Svar: "Sånt helvete på jord, du han steike i faen altså,"

Jentestemme sier: "Treng du hjelp ?"

Svar: "Du kainn reis te helvete både du å heile helvete, med denne driten, kan e' altså fan steiki fortæl dæ ! det her e appsolutt den siste gongen æ har vørre inn i denne here satan og holt på det kainn du altså førrbainne dæ på, du e bare ei fett og så slørven med den her så inn i helvete, det e da du e. Du e så slørven med den her så inn i fan, du e fan ikke verd å ha vaskemaskin, du sku fan ha hadd et brætt! Sjå no her ka' som e inni her, Æ e kainn bli så forbainna at æ kainn sprekk !!, ja du kan ryke å reis både du å vaskemaskina rævhål, satans mannskit, no hadd dem fan ikkje vesst kordan man bruke maskinen heller () har du starta det her helvete her ? Han starta jo fan ikkje heller, dinna idioten, () e har ikkje ødelagt nokke, Æ e har fan ikkje rørt nokke,("

- Den kom jo til Australia, sier vaskemaskin-mannen til meg.

Takk!

Hadde den på tape (og deretter lydfil) en gang i tida..

Husker den ble sendt på nærradioen i Tromsø på åttiallet en gang -da den var ny.

Leste forresten en etterhistorie om den der skrevet av en journalist som var sørfra som husket historien fra radioen da han var i militæret i nordnorge.

Han sporet opp denne familien og faren i huset kunne fortelle om et "mareritt" i laaaange tider etter sønnen hadde utgitt denne opptakskassetten.. Han var bussjåfør og hadde blitt virkelig ille plaget av "morsomme" passasjerer.

Stakkars familie:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

hva har du føkka til da? :)

Samme som deg, bare med ca 1300 færre MP-3.

Hadde jeg enda lært av det. Ved neste formatering gikk alle bildene tapt. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler med deg, jeg håper du sitter på en bra linje slik at det ikke tar for mange mnd'er å rette opp skaden.

Sist jeg mistet noen tusen MP3 låter, så var det verst å huske nøyaktig hva jeg mistet.

Hvis du har bredbånd så kan du prøve Direct Connect (DC). DC fungerer nesten best med BBB eller tilsvarende.

DC er det eneste jeg bruker til nedlasting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...