Gjest ikke undertegnet Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 hei ! Jeg er en jente på 17 år. Går på Balderklinikken i Oslo der jeg har fått beskjed om å ta Glutamin. jeg har cøliaki (sykdom i tynntarmen, glutenallergi)og i den forbindelse har jeg vært og er fremdeles mye sliten trøtt, slapp, svimmel.Har også vanskelig å få med meg ting, dårlig konsentrasjonsevne og hukommelse. I tillegg er jeg forferdelig glad i alt som er søtt..spesielt sjokolade. Tror du glutamin kan hjelpe meg ? Trodde dette middelet ble brukt av bodybuildere for å få større muskler!? dette er jeg nemlig ikke så interessert i... På forhånd takk ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Glutamin brukes ikke for å få større muskelmasse, men for å stoppe nedbrytningen av muskler etter en hard treningsøkt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.