Gå til innhold

Skjekke partnerens mobiltlf. ved mistanke...


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Jeg tenker ikke så mye på hvilken nick jeg bruker uansett hva jeg skriver.

Bruker faktisk bare "ikke undertegnet"

,uten at det burde plage andre.

Når det gjelder mistanke om utroskap,så skal det veldig mye til før jeg hadde gått så langt som å sjekke mobilen.

Jeg er overhode ikke en sjalu type,og finnes ikke mistenksom uten at det ligger sterke grunner bak.

Jeg vet at utroskap er sjokkerende vanlig i dag ,og at veldig mange er det uten å være ærlig mot partneren sin.

Mange bruker i dag både løgndetektorer,"spanere" og går til andre instanser for å virkelig få greie på om mistanken er reell.Så hvorfor ikke sjekke det ut på egen hånd?

Ingen går vel så langt som de nevnte metodene uten at de har grunn til det?

Og det bør vel gjelde mobilen også?

Si at jeg hadde en partner som plutselig oppførte seg annerledes,passet unormalt godt på mobilen,fikk en masse nye meldinger til tide og utide.

Og i tillegg hadde mange andre grunner til å tro at partneren hadde vært utro.Da ser jeg som sagt ingen betenkeligheter med det.

Si at du finner ut at patneren faktisk har vært utro,og du fant det ut p.g.a av en SMS.

Hvem har da vært den verste til å misbruke respekten ovenfor partneren?da kan en vel takke seg selv.

Hva er verst,å snoke eller være utro?

Ingenting er verre enn å gå rundt å ikke vite,noe kanskje andre vet før deg.

Kanskje du går sammen med en mann i årevis som er utro,uten å selv vite det.

En liten sjekk er alt som skal til ,for å forandre livet ditt.

En sjekker ikke andres private "post",hvis ikke det ligger sterke nok grunner til det.

Når det det gjelder svik og bedrag,gjelder ikke regelen lengerfor meg.

Har du sjekket og funnet ut at du tok feil,så kan du jo bare være ærlig nok å innrømme ovenfor partneren din at du har snoket.

Da får han/hun avgøre om dette er å gå for langt.

Da gjør du det ikke flere ganger,siden du er blitt trygg og funnet ut på egen hånd at du ikke hadde noen grunn til å være mistenksom.

Jeg er enig med deg, men jeg fikk inntrykk av innlegget ditt at du sjekket mobilen bare for å være sikker, selv uten å ha noen spesiel mistanke.

Er mistanken så sterk at du egentlig bare gjør det for å få bekreftet at du har rett, så forstår jeg deg.

Noe annet er det om du sjekker den på regelmessig basis, sånn just in case..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    6

  • Altman

    4

  • avil

    3

  • flisa

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest ikke undertegnet

Jeg er enig med deg, men jeg fikk inntrykk av innlegget ditt at du sjekket mobilen bare for å være sikker, selv uten å ha noen spesiel mistanke.

Er mistanken så sterk at du egentlig bare gjør det for å få bekreftet at du har rett, så forstår jeg deg.

Noe annet er det om du sjekker den på regelmessig basis, sånn just in case..

Hvis du trodde det, er jeg helt enig med deg.

Dette er som sagt kun i de tillfeller en har sterk mistanke.

Noe jeg ikke har hatt i løpet av 8 år sammen med min partner.

Saken er at jeg helt sikkert ville brukt hans mobil for å sjekke om jeg hadde grunn til det.

Noen mener fremdeles at partnerens SMS,er er private,og at en går over grensen.Ikke jeg.Det er en nødvendighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du trodde det, er jeg helt enig med deg.

Dette er som sagt kun i de tillfeller en har sterk mistanke.

Noe jeg ikke har hatt i løpet av 8 år sammen med min partner.

Saken er at jeg helt sikkert ville brukt hans mobil for å sjekke om jeg hadde grunn til det.

Noen mener fremdeles at partnerens SMS,er er private,og at en går over grensen.Ikke jeg.Det er en nødvendighet.

Jeg mener at sms utvilsomt er like privat som post, men er du "sikker" i din sak, og egentlig bare går og venter på å få håndfaste bevis mot han/henne, så forstår jeg det.

Men man sjekker ikke en sånn sms hvis man kan drite på draget ved å ta feil.

Uansett.. Jeg mente da selvsagt ikke at det var verre å sjekke en privat sms enn å være utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ikke så mye på hvilken nick jeg bruker uansett hva jeg skriver.

Bruker faktisk bare "ikke undertegnet"

,uten at det burde plage andre.

Når det gjelder mistanke om utroskap,så skal det veldig mye til før jeg hadde gått så langt som å sjekke mobilen.

Jeg er overhode ikke en sjalu type,og finnes ikke mistenksom uten at det ligger sterke grunner bak.

Jeg vet at utroskap er sjokkerende vanlig i dag ,og at veldig mange er det uten å være ærlig mot partneren sin.

Mange bruker i dag både løgndetektorer,"spanere" og går til andre instanser for å virkelig få greie på om mistanken er reell.Så hvorfor ikke sjekke det ut på egen hånd?

Ingen går vel så langt som de nevnte metodene uten at de har grunn til det?

Og det bør vel gjelde mobilen også?

Si at jeg hadde en partner som plutselig oppførte seg annerledes,passet unormalt godt på mobilen,fikk en masse nye meldinger til tide og utide.

Og i tillegg hadde mange andre grunner til å tro at partneren hadde vært utro.Da ser jeg som sagt ingen betenkeligheter med det.

Si at du finner ut at patneren faktisk har vært utro,og du fant det ut p.g.a av en SMS.

Hvem har da vært den verste til å misbruke respekten ovenfor partneren?da kan en vel takke seg selv.

Hva er verst,å snoke eller være utro?

Ingenting er verre enn å gå rundt å ikke vite,noe kanskje andre vet før deg.

Kanskje du går sammen med en mann i årevis som er utro,uten å selv vite det.

En liten sjekk er alt som skal til ,for å forandre livet ditt.

En sjekker ikke andres private "post",hvis ikke det ligger sterke nok grunner til det.

Når det det gjelder svik og bedrag,gjelder ikke regelen lengerfor meg.

Har du sjekket og funnet ut at du tok feil,så kan du jo bare være ærlig nok å innrømme ovenfor partneren din at du har snoket.

Da får han/hun avgøre om dette er å gå for langt.

Da gjør du det ikke flere ganger,siden du er blitt trygg og funnet ut på egen hånd at du ikke hadde noen grunn til å være mistenksom.

Hvis jeg hadde vært sammen med en som plutselig forandret adferd, så til de grader at jeg ikke ikte fyren lenger, så hadde i grunnen DET vært nok for å gå fra han, eller spørre han om han hadde tenkt å bli en annen enn den jeg likte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at sms utvilsomt er like privat som post, men er du "sikker" i din sak, og egentlig bare går og venter på å få håndfaste bevis mot han/henne, så forstår jeg det.

Men man sjekker ikke en sånn sms hvis man kan drite på draget ved å ta feil.

Uansett.. Jeg mente da selvsagt ikke at det var verre å sjekke en privat sms enn å være utro.

Jeg sjekker både mail og sms. Dette vet hun selvsagt ikke noe om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har felles mobil vi. Leser meldingene hans om jeg har lyst. Og han sier ingenting på det og det samme motsatt. Alle som sender meg sms vet at det er til familiemobilen. Jeg ville heller ikke reagert med sinne om jeg oppdaget at han leste noen av mine private meldinger på en evt. privat mobil. Har ingen hemmeligheter. Og jeg skjønner egentlig ikke helt hvorfor så mange gjør så stort nummer ut av det.

Mobilen vår er som sagt felles, betalt med våre penger og regningene betales av våre penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sjekker både mail og sms. Dette vet hun selvsagt ikke noe om

Hvis du i tillegg gir din kjære adressen til dol, så kan du sjekke ut hvem hun ender opp å flørte med her, og dine mistanker blir rimelig sikkert berettighet.

Dol har trossalt i løpet av de årene jeg har vært her vist seg å være et "skummelt" sted for gifte/samboende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at sms utvilsomt er like privat som post, men er du "sikker" i din sak, og egentlig bare går og venter på å få håndfaste bevis mot han/henne, så forstår jeg det.

Men man sjekker ikke en sånn sms hvis man kan drite på draget ved å ta feil.

Uansett.. Jeg mente da selvsagt ikke at det var verre å sjekke en privat sms enn å være utro.

utroskap er stygt gjør en desperat så jeg skal ikke si at om jeg noengang kom i den situasjonen at jeg ikke ville oppføre meg som en idiot og lese min elskedes meldinger, men om jeg selv var den med brennbar innboks ville jeg jko sletta ev. avslørende meldinger så inngrep i inbok vil da ikke føre til noeannet en at man føler seg enda mere som en idiot??? har alltid en innbox som kan leses av partner og omv.. så slipper jeg å tenke på det problemet..

når man er forelska eller såret etc. er man ikke så forpult rasonell at det gjør noe det er jo litt av poyntet.

hadde blitt sur om noen prøvde å rote frem personlig info om meg, detvære seg mail, post sms dagbøker etc. og prinsippet veier tungt, men kan ikke garantere at jeg ikke ville forstått situasjonen ev. noen gang vil komme i situasjonen selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zombie-Bob

Jeg hadde ikke bare en mistanke, jeg VISSTE!

Men snill og lydig som jeg er valgte jeg besvisst å høre på ham. Jeg var for redd for ungene til å gjøre noe, så jeg ble helt nummen og lam.

Ja ja. I ettertid angret jeg bare på at jeg ikke skifta ut perleraden hans med et stykk Nokia tastatur...*FLIR*

Er vel ikke forsent det!

(Anbefaler en Nokia Communicator - er han ikke stor i kjeften fra før, så blir han det etterpå...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du i tillegg gir din kjære adressen til dol, så kan du sjekke ut hvem hun ender opp å flørte med her, og dine mistanker blir rimelig sikkert berettighet.

Dol har trossalt i løpet av de årene jeg har vært her vist seg å være et "skummelt" sted for gifte/samboende :)

Nei, vettu hva - den dagen hun kommer på DOL, slutter jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vettu hva - den dagen hun kommer på DOL, slutter jeg!

Det du uansett burde gjøre, nå som du jo har dol for deg selv - helt uten din kjære - er jo rett og slett å skryte på deg at du er singel (si at du er blitt brutalt dumpa, da får du mye sympati), og så prøver du deg på diverse dol-damer. Helt uten at din elskede noen gang vil finne det ut.

Hun ver jo ikke at du er Altman.

Jeg har kjørt det trikset, og det er få her som faktisk vet at jeg er gift.

Dobbeltliv kaller man sånt. Men det er selvsagt helt i henhold.

Det morsomme er at nå når jeg er ærlig her, og innrømmer min sivile status, så kommer bare folk til å trekke på smilebåndet og tro at jeg kødder.

Jeg kan rett og slett ikke avsløres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vettu hva - den dagen hun kommer på DOL, slutter jeg!

Ja, for tenk om det var DEG hun flirta med -og dere begge satt hjemme og sjekka hverandres innbokser og VIPS!!!! hehehe, tenk å bli skilt for å ha vært utro med HVERANDRE!

hm....plott til en novelle i et ukeblad? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det du uansett burde gjøre, nå som du jo har dol for deg selv - helt uten din kjære - er jo rett og slett å skryte på deg at du er singel (si at du er blitt brutalt dumpa, da får du mye sympati), og så prøver du deg på diverse dol-damer. Helt uten at din elskede noen gang vil finne det ut.

Hun ver jo ikke at du er Altman.

Jeg har kjørt det trikset, og det er få her som faktisk vet at jeg er gift.

Dobbeltliv kaller man sånt. Men det er selvsagt helt i henhold.

Det morsomme er at nå når jeg er ærlig her, og innrømmer min sivile status, så kommer bare folk til å trekke på smilebåndet og tro at jeg kødder.

Jeg kan rett og slett ikke avsløres.

Personlig opererer jeg under mange nick, og det er ikke få damer jeg har dratt i min tid her. Alt dette selvsagt i dypeste hemmelighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig opererer jeg under mange nick, og det er ikke få damer jeg har dratt i min tid her. Alt dette selvsagt i dypeste hemmelighet

Man skal aldri overvurdere nytelsen ved det å ha flere nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første tanke var: man snoker ikke i andres mobiltelefoner. Men hvis jeg hadde hatt en sterk mistanke, så hadde jeg kanskje gjort det......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Det viser seg ofte i sånne diskusjoner som dette at det ender med "Gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør"...

Jeg er enig i at telefonen til sambo er privat, men som nevnt tidligere her, hadde jeg hatt en mistanke om noe, så kan jeg ikke love at jeg ikke hadde sjekket. Og selv om jeg hadde lovt det, så er det ikke sikkert jeg hadde klart å holde det....

Trist men sant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ikke så mye på hvilken nick jeg bruker uansett hva jeg skriver.

Bruker faktisk bare "ikke undertegnet"

,uten at det burde plage andre.

Når det gjelder mistanke om utroskap,så skal det veldig mye til før jeg hadde gått så langt som å sjekke mobilen.

Jeg er overhode ikke en sjalu type,og finnes ikke mistenksom uten at det ligger sterke grunner bak.

Jeg vet at utroskap er sjokkerende vanlig i dag ,og at veldig mange er det uten å være ærlig mot partneren sin.

Mange bruker i dag både løgndetektorer,"spanere" og går til andre instanser for å virkelig få greie på om mistanken er reell.Så hvorfor ikke sjekke det ut på egen hånd?

Ingen går vel så langt som de nevnte metodene uten at de har grunn til det?

Og det bør vel gjelde mobilen også?

Si at jeg hadde en partner som plutselig oppførte seg annerledes,passet unormalt godt på mobilen,fikk en masse nye meldinger til tide og utide.

Og i tillegg hadde mange andre grunner til å tro at partneren hadde vært utro.Da ser jeg som sagt ingen betenkeligheter med det.

Si at du finner ut at patneren faktisk har vært utro,og du fant det ut p.g.a av en SMS.

Hvem har da vært den verste til å misbruke respekten ovenfor partneren?da kan en vel takke seg selv.

Hva er verst,å snoke eller være utro?

Ingenting er verre enn å gå rundt å ikke vite,noe kanskje andre vet før deg.

Kanskje du går sammen med en mann i årevis som er utro,uten å selv vite det.

En liten sjekk er alt som skal til ,for å forandre livet ditt.

En sjekker ikke andres private "post",hvis ikke det ligger sterke nok grunner til det.

Når det det gjelder svik og bedrag,gjelder ikke regelen lengerfor meg.

Har du sjekket og funnet ut at du tok feil,så kan du jo bare være ærlig nok å innrømme ovenfor partneren din at du har snoket.

Da får han/hun avgøre om dette er å gå for langt.

Da gjør du det ikke flere ganger,siden du er blitt trygg og funnet ut på egen hånd at du ikke hadde noen grunn til å være mistenksom.

Jeg tok kjæresten min i utroskap , ved å sjekke mobilen hans. Var selvfølgelig desperat av mistanke før jeg gjorde det. Men jeg hadde rett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekker aldri mobilen til samboeren min, heller aldri mail eller brev. Han har da rett til privatliv selv om vi har et forhold. Jeg stoler på ham og han stole på meg, så enkelt er det. Jeg kunne aldri vært i et forhold hvor jeg var nødt til å snike meg til informasjon fordi han kunne være utro. Jeg har respekt for samboeren min, i motsetning til mange andre her tydeligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mistanke. Hadde aldri før vært i nærheten av min samboers mobiltelefon. Men en dag følte jeg det så sterkt, at han var meg utro, så for å lete etter bevis, sjekket jeg hans mobil. Og der var det mer enn nok å ta av. (Skal man på død og liv være utro og samtidig holde det skjul, så er det dumt å lagre hete meldinger på sin mobil.)

I dag bor vi ikke sammen lenger, han bor sammen med sin "mobilelskerinne".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...