Gå til innhold

Skjekke partnerens mobiltlf. ved mistanke...


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Jeg sjekker aldri mobilen til samboeren min, heller aldri mail eller brev. Han har da rett til privatliv selv om vi har et forhold. Jeg stoler på ham og han stole på meg, så enkelt er det. Jeg kunne aldri vært i et forhold hvor jeg var nødt til å snike meg til informasjon fordi han kunne være utro. Jeg har respekt for samboeren min, i motsetning til mange andre her tydeligvis.

Jeg sa det samme som deg en gang i tiden. Men så fikk jeg en stygg mistanke. Det kan skje deg også, og alle andre her som så fint bedyrer at noe slikt kommer de aldri til å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    6

  • Altman

    4

  • avil

    3

  • flisa

    2

Mest aktive i denne tråden

Jeg sa det samme som deg en gang i tiden. Men så fikk jeg en stygg mistanke. Det kan skje deg også, og alle andre her som så fint bedyrer at noe slikt kommer de aldri til å gjøre.

Jeg har i allefall ikke tenkt å snike rundt og skaffe informasjon på den måten. Jeg vil ikke synke like lavt som ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i allefall ikke tenkt å snike rundt og skaffe informasjon på den måten. Jeg vil ikke synke like lavt som ham.

Det vet du ikke noe om før du er oppe i situasjonen selv. Som sagt har jeg hatt akkuart den samme meningen som deg.

Akkurat nå har du ingen grunn til å være mistenksom, så da har du ingen grunn til å snike heller.

Men skulle nå din partner finne på å være utro, og du fikk en sterk mistanke om at han hadde noe på gang. Du kanskje til og med konfronterer det med han, men han nekter. Du slår deg kanskje til ro med det, en stund, til mistanken kommer smygende tilbake igjen.

Hva skal man gjøre da? Jeg ville i alle fall ha sikre beviser før jeg gjorde noe. Og sikre beviser fikk jeg takket være mobilen hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...