Gjest lolli Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Lurer på om sånne helt grove brød man får kjøpt i plaspakker, tror det er surbrød, men er bare laget av helt grovt mel, smaker litt rart, men går an. Er det pumpernickel? Er det sundt? Mye fiber eller?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Pumpernickel og tysk surdeigsbrød (begge fås i firkantete plastpakker) er et supert valg hvis du tenker på GI-verdien i kosten. Hvis du liker smaken ville jeg holdt meg til den type brød, ja. Det er mye fiber i det også. Hvis du vil ha en litt mildere smak, så prøv det med solsikkekjerner tilsatt. Jeg synes det smaker bedre (har det ikke nå så jeg husker ikke merket, men de har det ihvertfall på Meny, Ultra, ICA og den type butikker). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Pumpernickel og tysk surdeigsbrød (begge fås i firkantete plastpakker) er et supert valg hvis du tenker på GI-verdien i kosten. Hvis du liker smaken ville jeg holdt meg til den type brød, ja. Det er mye fiber i det også. Hvis du vil ha en litt mildere smak, så prøv det med solsikkekjerner tilsatt. Jeg synes det smaker bedre (har det ikke nå så jeg husker ikke merket, men de har det ihvertfall på Meny, Ultra, ICA og den type butikker). Er det også ferdig skivet ? Og består av et helt brød ? Såfall er det det jeg spiser - og det er jo veldig godt synes jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Er det også ferdig skivet ? Og består av et helt brød ? Såfall er det det jeg spiser - og det er jo veldig godt synes jeg. Ja, det er ferdig skivet, tynt skåret. De jeg har sett er ikke hele brød, men kanskje 15-20 skiver i en pakke. Det finnes helt sikkert i hele brød også. GI-verdien er nede i 30-40 på de brødtypene, så det er det desidert beste valget når det gjelder brød. Det er godt og sunt, ja. Kan bli litt lei av smaken, men. Da tar man bare en periode med noe annet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.