glamorama Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Hei, jeg trener en kombinasjon mellom styrke og trening fordelt på 5-6 dager i uken. Spiser sunt, smått og hver 3.time for å gå nd ca 10 kilo i vekt over tid. Men nøyaktig HVOR stor er en liten porsjon? Når jeg spiser middag spiser jeg på en frokosttallerken, og da bare en porsjon. Spiser kun fjærkre/ fisk og grønnsaker. Er dette nok/ for mye middag? Jeg er mett, og blir alltid sulten ca 15 min før det er tid for neste måltid, så jeg tror måltidsfrekvensen er ok. Når det gjelder karbohydrater har jeg droppet de største kildene, som pasta, brød og poteter. Ris og pasta kan jeg derimot unne meg i små mengder til f.eks grønnsaker. Pr idag har jeg en vektnedgang på ca 0,5 kilo i uken. Er dette bra? Veier 71,5 nå, vil ned til ca 60-63. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Du trenger ikke å gjøre noe annerledes, tror jeg, men kanskje en dag i uken med litt godteri og mat du savner hadde vært noe? Muligens bittelitt større middagsporsjon også, men om du ikke blir sulten før neste målitd så tyder jo det på at du har en veldig riktig frekvens/mengde til hvert måltid. Du trenger ikke å endre på noe som fungerer så bra Veknedgangen din er kanskje litt i raskeste laget, men det er ihvertfall med 100% riktig metode du gjør dette! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glamorama Skrevet 28. august 2002 Forfatter Del Skrevet 28. august 2002 Du trenger ikke å gjøre noe annerledes, tror jeg, men kanskje en dag i uken med litt godteri og mat du savner hadde vært noe? Muligens bittelitt større middagsporsjon også, men om du ikke blir sulten før neste målitd så tyder jo det på at du har en veldig riktig frekvens/mengde til hvert måltid. Du trenger ikke å endre på noe som fungerer så bra Veknedgangen din er kanskje litt i raskeste laget, men det er ihvertfall med 100% riktig metode du gjør dette! Jeg har i hvertfall sørget for å lese mest mulig om kropp og kosthold før jeg begynte å slanke meg! Når det gjelder kosedag så har jeg en hver fredag eller lørdag. Men fordi jeg ikke orker så mye mat lenger skal det ikke mer enn en sjokolade til før jeg er mett! Ellers legges fete middager, som lasagne, til denne ene dagen i uken. Merker at jeg ikke har noe problem med søtsug og "fysenhet" når jeg har en tillatt spisedag i uken. Jeg føler meg i hvertfall i knallform, så da fortsetter jeg som før! takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.