Gå til innhold

Fiskehalen eksploderte i micro'n !! Kjempesmell.

Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Den ble vrengt ut / inn, kanskje trykk bygges opp under skinnet ? Det samme skjedde med pølse for et par uker siden, den ble spredd i et jevnt lag på alle vegger inni ovnen. Glad jeg ikke fikk det i midt i trynet !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Virker mikroen din når den er åpen? Sånn litt billig og fabrikksfeil-aktig? Eller har du hodet inni mikroen?

Smellet fra fisken kom faktisk etter at maskinen stoppa, jeg solmla litt med å åpne heldigvis !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Bruk lokk.

Jo men jeg tror lokket hadde fyki rundt også, hele boksen hoppa og et par desiliter kraft spruta rundt, *vaske-vaske*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lag alltid "damepølser" før du putter dem i microen..dvs. skjær et hakk i midten langs pølsa.

Tror det er lurt med andre matvarer oxo..stikk hull på skinn etc med gaffel..eller lag små snitt slik at kraften kommer ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

lag alltid "damepølser" før du putter dem i microen..dvs. skjær et hakk i midten langs pølsa.

Tror det er lurt med andre matvarer oxo..stikk hull på skinn etc med gaffel..eller lag små snitt slik at kraften kommer ut.

Vær sikker. Et egg er klassiker, men jeg trodde ikke at et halvt egg skulle smelle ? Men det gjorde det : PÆNG !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Damepølser var nytt begrep :)

Prøv å snitte opp pølser i kryss, på langs, fra nær midten ut til begge ender. dette gir en blekksprutpølse når den stekes eller kokes i mikroen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...