Ulv I Faarikaal Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Den ble vrengt ut / inn, kanskje trykk bygges opp under skinnet ? Det samme skjedde med pølse for et par uker siden, den ble spredd i et jevnt lag på alle vegger inni ovnen. Glad jeg ikke fikk det i midt i trynet ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avil Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Virker mikroen din når den er åpen? Sånn litt billig og fabrikksfeil-aktig? Eller har du hodet inni mikroen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 28. august 2002 Forfatter Del Skrevet 28. august 2002 Virker mikroen din når den er åpen? Sånn litt billig og fabrikksfeil-aktig? Eller har du hodet inni mikroen? Smellet fra fisken kom faktisk etter at maskinen stoppa, jeg solmla litt med å åpne heldigvis ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Smellet fra fisken kom faktisk etter at maskinen stoppa, jeg solmla litt med å åpne heldigvis ! Bruk lokk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 28. august 2002 Forfatter Del Skrevet 28. august 2002 Bruk lokk. Jo men jeg tror lokket hadde fyki rundt også, hele boksen hoppa og et par desiliter kraft spruta rundt, *vaske-vaske* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andungen Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 lag alltid "damepølser" før du putter dem i microen..dvs. skjær et hakk i midten langs pølsa. Tror det er lurt med andre matvarer oxo..stikk hull på skinn etc med gaffel..eller lag små snitt slik at kraften kommer ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 28. august 2002 Forfatter Del Skrevet 28. august 2002 lag alltid "damepølser" før du putter dem i microen..dvs. skjær et hakk i midten langs pølsa. Tror det er lurt med andre matvarer oxo..stikk hull på skinn etc med gaffel..eller lag små snitt slik at kraften kommer ut. Vær sikker. Et egg er klassiker, men jeg trodde ikke at et halvt egg skulle smelle ? Men det gjorde det : PÆNG !! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 30. august 2002 Forfatter Del Skrevet 30. august 2002 lag alltid "damepølser" før du putter dem i microen..dvs. skjær et hakk i midten langs pølsa. Tror det er lurt med andre matvarer oxo..stikk hull på skinn etc med gaffel..eller lag små snitt slik at kraften kommer ut. Damepølser var nytt begrep Prøv å snitte opp pølser i kryss, på langs, fra nær midten ut til begge ender. dette gir en blekksprutpølse når den stekes eller kokes i mikroen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.