Gjest byhuldra Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Vel, i såfall vil jeg ha tips fra deg! () Har aldri brukt linser før, men kokte noen få bare for å finne ut hvordan de ble.. Vel, jeg skjønner at noe "mer" må gjøres med dem, men hva? Og hva er det godt å spise sammen med? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Du kan se oppskrifter med linser på http://www.risenta.se 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slippen Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Hei Byhuldra, Linselapskaus: Jeg bruker som regel grønne linser, oppkuttede poteter, kålrabi, løk, gulrøtter, blomkål, purre, tomater, tomatpure, grønnsaksbuljong, urtesalt og diverse andre krydder! Kok ca. 10-15 min. Variasjon: Hvitløk, paprika, soyakjøtt, etc. Server gjerne med kokt ris, brødskiver eller rundstykker! Linselapskaus er kjempegodt, billig og enkelt å lage ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uglemor Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Tips: Jeg pleier å legge dem i bløt over natta, ellers får alle masse luft i magen etterpå... (Hell av bløtevannet og ha i nytt vann før koking) Alternativt kan man koke dem opp, helle av kokevannet og ha i nytt vann, deretter koke dem møre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.