vin Skrevet 30. august 2002 Skrevet 30. august 2002 Vi har hatt omgangssyke i huset , og minsten "griset" skikkelig til overmadrassen vår. Så jeg tok av trekket , vasket det , mens selve madrassen skylte jeg godt og la den til tørk! Så da den var tørr skulle jeg legge på selve trekket , og hele madrassen revnet i to!! Kjøpte den for 1,5 år siden for 2500; Skal ikke de tåle mere, og går det ann å reklamere på det? Sint 0 Siter
Anki Skrevet 30. august 2002 Skrevet 30. august 2002 Du bør selvfølgelig ta kontakt der du kjøpte den og forklare situasjonen. Sinnssykt irriterende når sånt skjer da :-/ 0 Siter
Gjest rufsetufsa-bitcha Skrevet 30. august 2002 Skrevet 30. august 2002 Gå til forhandleren! Den skal selvsagt tåle mer enn det, alt barneutstyr skal jo tåle barns bruk, om det er oppkast eller noe annet. Hvis du ikke får medhold, lager du skikkelig oppstyr i butikken, ber om å få snakke med daglig leder, eller sender klage til toppen med kopi til butikksjef. Du kan også be om å få et nummer du kan ringe til produsenten, for 2.500 kr bør det virkelig være bedre kvalitet på en barnemadrass enn som så... *sint sammen med deg* 0 Siter
silo Skrevet 30. august 2002 Skrevet 30. august 2002 Jo, madrasser bør absolutt tåle såpass! Jeg hadde klaget, spesielt dersom du fremdeles har kvitteringen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.