Gå til innhold

Staff fornekter seg ikke...


Reg@l

Anbefalte innlegg

Protesterer litt.... Staff har vel til en viss grad opp gjennom årene forsvart sex mellom voksne og mindreårige, det kan det ikke være tvil om.

(uten å forsvare Stor Herlig Straff...)

Han har forsvart sex mellom voksne og mindreøringe, men ikke overgrep. Og det er jo en liten forskjell på f.eks en 14-årig gutt som har sex med en 30 år gammel kvinne, og en 30-årig mann som forgriper seg på en 8 år gammel jente :-)

".............."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    20

  • SierDuDet

    12

  • huufsa

    7

  • nolte

    5

Mest aktive i denne tråden

(uten å forsvare Stor Herlig Straff...)

Han har forsvart sex mellom voksne og mindreøringe, men ikke overgrep. Og det er jo en liten forskjell på f.eks en 14-årig gutt som har sex med en 30 år gammel kvinne, og en 30-årig mann som forgriper seg på en 8 år gammel jente :-)

".............."

Staff har aldri sagt at han kun snakker om 14-15 åringer.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehm...

Jeg vet om en av de 160 personene som ble tatt... og der kom det 3 politimenn, kledd i sivilt. De tok med seg alle pc'ne i huset.. + scannere og skrivere...

Men... - de var sivile, og det ble ikke noe dramatikk.

Jeg har selv opplevd politi styrte mitt hjem fullt bevæpnet..... tror de savnet litt dramatikk i disse strøk.

Politiet grep til pistolen da jeg ga en bit av bananen til min sønn som ikke var så gammel den gang.

Naboer som sluttet å hilse osv...

Alt dette uten at de hadde grunn til det. Om de hadde jobbet litt mer effektivt, så hadde dette kunnet vært ungått.

Politiet i mange andre land fører en langt mer høfflig og gjennomført arbeid før de gjør slik med folk.

Blir helt matt av politiarbeidet her til lands *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(uten å forsvare Stor Herlig Straff...)

Han har forsvart sex mellom voksne og mindreøringe, men ikke overgrep. Og det er jo en liten forskjell på f.eks en 14-årig gutt som har sex med en 30 år gammel kvinne, og en 30-årig mann som forgriper seg på en 8 år gammel jente :-)

".............."

Å ja???

Hvilken forskjell er det?

Forklar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei SDD,

Hvis man skal ha et rettssystem, så er det en selvfølge at politiet noen ganger *kan* arrestere uskyldige, enten det gjelder butikktyveri, skattesvik eller pedofili.

Hvis vi ikke kan akseptere det, kan vi bare legge ned hele rettsstaten med det samme.

Med vennlig hilsen

*Hvis vi ikke kan akseptere det, kan vi bare legge ned hele rettsstaten med det samme*

Hvorfor snu virkeligheten på hue ?

Det er slett politiarbeid, falske besyldninger og urettmessige arrestasjoner som er en trusel mot rettstaten, ikke motsatt slik du hevder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv opplevd politi styrte mitt hjem fullt bevæpnet..... tror de savnet litt dramatikk i disse strøk.

Politiet grep til pistolen da jeg ga en bit av bananen til min sønn som ikke var så gammel den gang.

Naboer som sluttet å hilse osv...

Alt dette uten at de hadde grunn til det. Om de hadde jobbet litt mer effektivt, så hadde dette kunnet vært ungått.

Politiet i mange andre land fører en langt mer høfflig og gjennomført arbeid før de gjør slik med folk.

Blir helt matt av politiarbeidet her til lands *sukk*

Tror kanskje du bør revurdere din støtte for dødsstraff! ;-)

Selvsagt begår politiet feil. Hvis vi ikke aksepterte at politiet noen ganger vil arrestere feil person, kan vi likegjerne avskaffe hele systemet med en gang.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Hvis vi ikke kan akseptere det, kan vi bare legge ned hele rettsstaten med det samme*

Hvorfor snu virkeligheten på hue ?

Det er slett politiarbeid, falske besyldninger og urettmessige arrestasjoner som er en trusel mot rettstaten, ikke motsatt slik du hevder.

Les heller det jeg skrev.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tor Erling Staff har, så lenge jeg kan huske, snakket varmt for og forsvart alt som tenkes kan av pedofile, nødvendigheten av prostitusjon og altmuligsåntno'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje du bør revurdere din støtte for dødsstraff! ;-)

Selvsagt begår politiet feil. Hvis vi ikke aksepterte at politiet noen ganger vil arrestere feil person, kan vi likegjerne avskaffe hele systemet med en gang.

Med vennlig hilsen

Hvorfor ikke skrive rett ut at "målet helliger middelet"?

Det er en mer ærlig å rett frem beskrivelse av de holdninger du forfekter, enn noe fordekt preik om rettstaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les heller det jeg skrev.

Med vennlig hilsen

Jeg håper du er nokså alene om å akseptere offentlig trakkasering og internering av uskyldige i "rettsikkerhetens" navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke skrive rett ut at "målet helliger middelet"?

Det er en mer ærlig å rett frem beskrivelse av de holdninger du forfekter, enn noe fordekt preik om rettstaten.

Du skriver: "Hvorfor ikke skrive rett ut at "målet helliger middelet"?"

Hvorfor skriver ikke du at "alle ikke-kristne skal selges som slaver til Argentina"?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du er nokså alene om å akseptere offentlig trakkasering og internering av uskyldige i "rettsikkerhetens" navn.

Jeg håper du er nokså alene i ikke å klare og lese andre folks innlegg, men å tillegge meg meninger jeg selvsagt aldri har hatt (for så å "argumentere" mot de meningene du selv har tillagt meg).

Det blir litt for lett å gjennomskue, Morsk!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "Hvorfor ikke skrive rett ut at "målet helliger middelet"?"

Hvorfor skriver ikke du at "alle ikke-kristne skal selges som slaver til Argentina"?

Med vennlig hilsen

*Hvorfor skriver ikke du at "alle ikke-kristne skal selges som slaver til Argentina"?*

Hva rører du om ? har det kokt over i skallen din i ferien ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper du er nokså alene i ikke å klare og lese andre folks innlegg, men å tillegge meg meninger jeg selvsagt aldri har hatt (for så å "argumentere" mot de meningene du selv har tillagt meg).

Det blir litt for lett å gjennomskue, Morsk!

Med vennlig hilsen

Så så. Det er heldigvis sjelden noen går god for ødelagte hjem og selvmord blandt uskyldige, slik resultatet ble ved foriige aksjon.

Som sagt håper jeg du er alene om slike avstumpede holdninger til andres lidelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Hvorfor skriver ikke du at "alle ikke-kristne skal selges som slaver til Argentina"?*

Hva rører du om ? har det kokt over i skallen din i ferien ?

Tja - kommentaren er like (lite) realistisk som det du tilla meg.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så så. Det er heldigvis sjelden noen går god for ødelagte hjem og selvmord blandt uskyldige, slik resultatet ble ved foriige aksjon.

Som sagt håper jeg du er alene om slike avstumpede holdninger til andres lidelse.

Du skriver: "Så så. Det er heldigvis sjelden noen går god for ødelagte hjem og selvmord blandt uskyldige, slik resultatet ble ved foriige aksjon."

Hvor mange tror du har tatt selvmord pga at de ble utsatt for overgrep som barn, sammenlignet med hvor mange pga at de ble uskyldig arrestert?

Litt "interessant" at du tilsynelatende kun bryr deg om overgriperenes ve og vel....

====

Du skriver: "Som sagt håper jeg du er alene om slike avstumpede holdninger til andres lidelse."

Jeg tviler på at jeg er alene om å bry meg mer om barnene som blir misbrukt enn om de pedofile...

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "Så så. Det er heldigvis sjelden noen går god for ødelagte hjem og selvmord blandt uskyldige, slik resultatet ble ved foriige aksjon."

Hvor mange tror du har tatt selvmord pga at de ble utsatt for overgrep som barn, sammenlignet med hvor mange pga at de ble uskyldig arrestert?

Litt "interessant" at du tilsynelatende kun bryr deg om overgriperenes ve og vel....

====

Du skriver: "Som sagt håper jeg du er alene om slike avstumpede holdninger til andres lidelse."

Jeg tviler på at jeg er alene om å bry meg mer om barnene som blir misbrukt enn om de pedofile...

Med vennlig hilsen

Jeg håper du også er aleine om å sette to grupper mennesker som begge har blitt utsatt for overgrep. De første fra voksne pedofile, de andre fre myndighetene opp mot hverandre, og unnskylde det ene med det andre.

Igjen: Du er en vanvittig fanatiker blottet for respekt selv for rettstatens mest grunnleggende prinsipper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du også er aleine om å sette to grupper mennesker som begge har blitt utsatt for overgrep. De første fra voksne pedofile, de andre fre myndighetene opp mot hverandre, og unnskylde det ene med det andre.

Igjen: Du er en vanvittig fanatiker blottet for respekt selv for rettstatens mest grunnleggende prinsipper.

*ler*

Tror du selv på det våset du skriver?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

Tror du selv på det våset du skriver?

Med vennlig hilsen

*Tror du selv på det våset du skriver?*

"Våset" jeg skriver er et kortfattet sammendrag av din "rettsbelæring".

Du bør derfor stille spørsmålet til speilet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Tror du selv på det våset du skriver?*

"Våset" jeg skriver er et kortfattet sammendrag av din "rettsbelæring".

Du bør derfor stille spørsmålet til speilet.

At du ikke kan eller vil forstå det jeg skriver (men tillegger meg din egen idiotiske versjon, som du så kritiserer) får du ta på egen kappe.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...