Gå til innhold

hvor lang tid før resultater?

Gjest batteri

Anbefalte innlegg

Gjest batteri

jeg er ei jente som veier 57 kg,rundt 170 høy.vil gå ned 2-3 kg. begynnte å trene for 1-2 uker siden, jogger da 3 ganger i uka.to av gangene jogger jeg ca.7 km,bruker ca.1 time på det.det er en del bakker, så da går jeg i raskt tempo når jeg ikke orker å jogge. den 3 gangen jogger jeg vanligvis i ca. 1 halvtime.ellers danser jeg en time + har gym på skolen,det er jo også litt.

jeghar ikke lagt om kosten noe særlig enda,men har kuttet ut brus helt.spiser sjokolade noen dager i uka,klarer meg så vidt uten.jeg spiser en del pasta,poteter,kylling,kjøttdeig,løk og grønnsaker. det blir ofte ganske sterk mat.skal prøve å la være å spise noe sørlig mellom måltidene.

jeg driver også med styrketrening av lår/rumpe.klarer ikke ta sit ups, får så vondt i ryggen!jeg trener dessuten også for å forbedre kondisjonen og utholdenheten,ikke bare for vekta si skyld.dessuten ønsker jeg å stramme opp kroppen, og muligens få bort litt celluitter/appelsin hud.

hvor lang tid tar det før jeg vil se resultarer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann !

jeg er ei jente som veier 57 kg,rundt 170 høy.vil gå ned 2-3 kg.

Nå vet ikke jeg om du trenger å gå ned de kiloene da.

begynnte å trene for 1-2 uker siden, jogger da 3 ganger i uka.to av gangene jogger jeg ca.7 km,bruker ca.1 time på det.det er en del bakker, så da går jeg i raskt tempo når jeg ikke orker å jogge. den 3 gangen jogger jeg vanligvis i ca. 1 halvtime.ellers danser jeg en time + har gym på skolen,det er jo også litt.

Nja det høres fint ut det der..et bra triks er å trene på morgenen før frokost....for da er glykogenlagra dine tomme og du brenner fett raskere..så spiser du forkost når du kommer hjem.

jeghar ikke lagt om kosten noe særlig enda,men har kuttet ut brus helt.spiser sjokolade noen dager i uka,klarer meg så vidt uten.jeg spiser en del pasta,poteter,kylling,kjøttdeig,løk og grønnsaker. det blir ofte ganske sterk mat.skal prøve å la være å spise noe sørlig mellom måltidene.

Sjokolade er noe av det verste..begrens inntaket av det. Kjøttdeig er også litt fett. Prøve å spise mange små måltider..5-6 om dagen..spis ca hver 3-4 time. Så hvor mye skal du spise ? Vet ikke hvor mye du spiser nå jeg...så det må du kanskje finne ut.

jeg driver også med styrketrening av lår/rumpe.klarer ikke ta sit ups, får så vondt i ryggen!

Det går ikke ann å punktforbrenne fett som du kanskje vet...men styrketreningen kan jo forsåvidt være bra den. Prøv crunches istedenfor sit-ups. Kjenn at du bruker magemsuklene, løft hode og skuldre, og press korsryggen ned i bakken. Utfør dette sakte. Du klarer antakelig ikke mer enn 15 reps hvis du gjør det riktig. Legg armene i kors på brystet.

jeg trener dessuten også for å forbedre kondisjonen og utholdenheten,ikke bare for vekta si skyld.dessuten ønsker jeg å stramme opp kroppen, og muligens få bort litt celluitter/appelsin hud.

Og det er vel også deilig å trene !?

Gjør du ting rikitg kan du miste 0,5-1 kg fett i uka, går det raskere mister du også muskler, det vil du ikke !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann !

begynnte å trene for 1-2 uker siden, jogger da 3 ganger i uka.to av gangene jogger jeg ca.7 km,bruker ca.1 time på det.det er en del bakker, så da går jeg i raskt tempo når jeg ikke orker å jogge. den 3 gangen jogger jeg vanligvis i ca. 1 halvtime.ellers danser jeg en time + har gym på skolen,det er jo også litt.

Nja det høres fint ut det der..et bra triks er å trene på morgenen før frokost....for da er glykogenlagra dine tomme og du brenner fett raskere..så spiser du forkost når du kommer hjem.

Sjokolade er noe av det verste..begrens inntaket av det. Kjøttdeig er også litt fett. Prøve å spise mange små måltider..5-6 om dagen..spis ca hver 3-4 time. Så hvor mye skal du spise ? Vet ikke hvor mye du spiser nå jeg...så det må du kanskje finne ut.

jeg driver også med styrketrening av lår/rumpe.klarer ikke ta sit ups, får så vondt i ryggen!

Det går ikke ann å punktforbrenne fett som du kanskje vet...men styrketreningen kan jo forsåvidt være bra den. Prøv crunches istedenfor sit-ups. Kjenn at du bruker magemsuklene, løft hode og skuldre, og press korsryggen ned i bakken. Utfør dette sakte. Du klarer antakelig ikke mer enn 15 reps hvis du gjør det riktig. Legg armene i kors på brystet.

jeg trener dessuten også for å forbedre kondisjonen og utholdenheten,ikke bare for vekta si skyld.dessuten ønsker jeg å stramme opp kroppen, og muligens få bort litt celluitter/appelsin hud.

Gjør du ting rikitg kan du miste 0,5-1 kg fett i uka, går det raskere mister du også muskler, det vil du ikke !

heisann !

*det var det første jeg oxo tnkte på... Du er da på en kjempe vekt. Mange av de "idealene" er faktisk for tynne i forrhold til hva som er naturlig og sunnt.

*men det er også en ulempe her. Kroppen brenner fett seint. så når du trener på tomme lagere så får du ikke makset treningen. Du har ikke nok energi å gå på. Det krves også litt energi å sove, tro det eller ei...=)

*Sjokolade... Denne er veldig omstridt men jeg sier det uansett...=)

Spis det hver dag...=) MEN bare litt. en rute eller to om dagen. Du har en trnings moral man må holde oppe ja, men man har også en "leve" moral som er vell så viktig. Og du som sier at du nesten ikke greier deg utenom bør unne deg litt. Husk også at du har et par dager i måneden der du spiser allt som du føler for... Vel skal du ned i vekt men man må ikke glemme å leve blandt allt dette...

* helt riktig. pugnt forbrenning er til dels umulig... Styrke trening er et alfa omega når det kommer til fettforbrenning. Det øker den passive forbrenningen din (den mengden med energi du bruker når du sitter på raua =) )

*Det sies at en heldig person som akkurat har begynnt å trene kan gå opp 4-6 kg muskel masse i løpet av 1 år. Det vil si at han veier 4-6 kg mere etter 1 år, da har han mistet en del fett og fått muskler...

vær tolmodig dette er noe som tar tid. Ikke ta helt av, du bare skader deg self...

Beklager dette ble litt langt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...