Gå til innhold

Stålsett dere dolere....


Gjest carlina

Anbefalte innlegg

Jeg mener faren for å bli smittet av hiv er 0,001%.

Men sikkert mer sannsynlig enn å bli lottomillionær... :-)

Det er i det minste en sjans jeg ikke vil ta, men du har nok rett i at faren er større enn i forhold til å bli lottomillinoær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • rufsetufsa

    26

  • SierDuDet

    20

  • Ulv I Faarikaal

    8

  • Reg@l

    4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Det er i det minste en sjans jeg ikke vil ta, men du har nok rett i at faren er større enn i forhold til å bli lottomillinoær :)

Du tar den hver gang du har ubeskyttet sex med noen du "kjenner", men kanskje ikke har et forhold til.

Det holder ikke å kjenne dama for å vite at hun ikke er smittet, vet du. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar den hver gang du har ubeskyttet sex med noen du "kjenner", men kanskje ikke har et forhold til.

Det holder ikke å kjenne dama for å vite at hun ikke er smittet, vet du. ;-)

Nei, men hvis man kjenner jente og vet at hun regelmessig går til gynokolog, osv, så er faren ganske liten for å bli smittet av noe som helst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Sjansen er større hvis du mistet jobben forrige uke. *s*

Konklusjonen er herved at hvis jeg skal bli lotto millionær må jeg enten være:arbeidsledig,uføretrygdet,lite smart,pensjonist eller gal!

ja ja lite håp for meg da skjønner jeg..hvis det ikke slår inn på den gal greia da...

Men siden jeg bare er gal i fylla kvalifiserer ikke den heller!!!*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men hvis man kjenner jente og vet at hun regelmessig går til gynokolog, osv, så er faren ganske liten for å bli smittet av noe som helst :)

Gynekologen tar ikke hiv-test... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Sjangs for å vinne i lotto :

1 rett 1:5

2 rette 1: 27

3 rette 1: 171

4 rette 1: 1.325

5 rette 1: 13.250

6 rette 1: 192.129

7 rette 1: 5.379.616

Tilleggstallene er en egen trekning siden de ikke kan blandes med hovedtallene:

1. tall 1:9

2. tall 1: 117

3 .tall 1: 2.925

Arrester meg gjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest carlina

Nei, men hvis man kjenner jente og vet at hun regelmessig går til gynokolog, osv, så er faren ganske liten for å bli smittet av noe som helst :)

Gynokologen finner ikke hiv,men det gjør de på labben hvis de suger blod!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Sjangs for å vinne i lotto :

1 rett 1:5

2 rette 1: 27

3 rette 1: 171

4 rette 1: 1.325

5 rette 1: 13.250

6 rette 1: 192.129

7 rette 1: 5.379.616

Tilleggstallene er en egen trekning siden de ikke kan blandes med hovedtallene:

1. tall 1:9

2. tall 1: 117

3 .tall 1: 2.925

Arrester meg gjerne.

Hva sier stattistikken når det allerede finnes en lotto millionær i familien da?

Mitt neste liv kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gynekologen tar ikke hiv-test... :-)

Nei, men alle kvinnfolk er hypokondere, og de tar sikkert hivtester i ny og ne også :)

Jeg har for øvrig stort sett kjørt safe sex med folk jeg ikke har kjent godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hva sier stattistikken når det allerede finnes en lotto millionær i familien da?

Mitt neste liv kanskje?

Det påvirker ikke teorien, bare psyken :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men alle kvinnfolk er hypokondere, og de tar sikkert hivtester i ny og ne også :)

Jeg har for øvrig stort sett kjørt safe sex med folk jeg ikke har kjent godt! :)

Pøh, tror jeg ikke på. Jeg er en smule hypokonder selv, man har bare hiv-testet meg to ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gynokologen finner ikke hiv,men det gjør de på labben hvis de suger blod!!

Jeg har tatt flere blodprøver de siste årene, inklusive en fullsjekk på radiohospitalet som gikk over en hel uke, for ca 4 år siden + hiv-test i militæret for en del år siden + diverse blodprøver hos leger osv, de senere årene, i tillegg til at jeg kan si med nær 100 % sikkerhet at ingen jeg har hatt sex med de siste årene har hatt hiv, så jeg er nok ganske safe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tatt flere blodprøver de siste årene, inklusive en fullsjekk på radiohospitalet som gikk over en hel uke, for ca 4 år siden + hiv-test i militæret for en del år siden + diverse blodprøver hos leger osv, de senere årene, i tillegg til at jeg kan si med nær 100 % sikkerhet at ingen jeg har hatt sex med de siste årene har hatt hiv, så jeg er nok ganske safe :)

Hvis jeg var deg, ville jeg tatt en test. *skremmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Nei, men alle kvinnfolk er hypokondere, og de tar sikkert hivtester i ny og ne også :)

Jeg har for øvrig stort sett kjørt safe sex med folk jeg ikke har kjent godt! :)

Vi tar dem bare i forbindelse med svangerskap vi...=o)

Safe med ukjente betyr vel hoppe av i svingen det da?*S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konklusjonen er herved at hvis jeg skal bli lotto millionær må jeg enten være:arbeidsledig,uføretrygdet,lite smart,pensjonist eller gal!

ja ja lite håp for meg da skjønner jeg..hvis det ikke slår inn på den gal greia da...

Men siden jeg bare er gal i fylla kvalifiserer ikke den heller!!!*sukk*

Nei, for da hadde jeg vært lottomillionær for lenge siden *lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

2 rette og 2 tilleggstal her ja... Vel vel... Kan ikkje vinna kvar gong! :-P

He he vi deler neste gang..ok?

Tror min grådighet ble min undergang....=o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier stattistikken når det allerede finnes en lotto millionær i familien da?

Mitt neste liv kanskje?

Statistikk og sannsynlighetsregning på dette området er så vagt at det like gjerne kan vera deg, sjølv om du har ein i familien frå før. Det finst til og med folk her i landet som har vunne meir enn ein gong...

Og det er like sannsynleg at tala 1 2 3 4 5 6 7 blir trukket ut som kva som helst annan kombinasjon.

Det er forøvrig så mange som tippar 1 2 3 4 5 6 7 som fast rekke at dersom denne rekka går inn ein dag, blir det berre nokre hundrelappar i premie til kvar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...