Gå til innhold

Stålsett dere dolere....


Gjest carlina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • rufsetufsa

    26

  • SierDuDet

    20

  • Ulv I Faarikaal

    8

  • Reg@l

    4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Pøh, tror jeg ikke på. Jeg er en smule hypokonder selv, man har bare hiv-testet meg to ganger...

Jeg har også gjort det to ganger, men ikke fordi jeg har fryktet hiv.

Det har vært i helt andre settinger. Men legene vil finne ut om du er hiv-smittet dersom de analyserer en blodprøve av deg, selv om det ikke er i formål og sjekke deg for hiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tar dem bare i forbindelse med svangerskap vi...=o)

Safe med ukjente betyr vel hoppe av i svingen det da?*S*

Hehe, nope, så ikke er jeg ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også gjort det to ganger, men ikke fordi jeg har fryktet hiv.

Det har vært i helt andre settinger. Men legene vil finne ut om du er hiv-smittet dersom de analyserer en blodprøve av deg, selv om det ikke er i formål og sjekke deg for hiv.

Det vet jeg. Men jeg tok hiv-test en gang sammen med en ny kjærest, og da jeg var gravid.

Styrer glatt unna alt som heter blodprøver. Voondt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi tar dem bare i forbindelse med svangerskap vi...=o)

Safe med ukjente betyr vel hoppe av i svingen det da?*S*

Hehe, den var god. Skal si SDD får kjørt seg i kveld. *gliser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Statistikk og sannsynlighetsregning på dette området er så vagt at det like gjerne kan vera deg, sjølv om du har ein i familien frå før. Det finst til og med folk her i landet som har vunne meir enn ein gong...

Og det er like sannsynleg at tala 1 2 3 4 5 6 7 blir trukket ut som kva som helst annan kombinasjon.

Det er forøvrig så mange som tippar 1 2 3 4 5 6 7 som fast rekke at dersom denne rekka går inn ein dag, blir det berre nokre hundrelappar i premie til kvar...

Ja ja ja kjøper gull spray til neste helg....forresten må jeg gro hår i ræva også!!!*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja ja kjøper gull spray til neste helg....forresten må jeg gro hår i ræva også!!!*s*

Si fra hvis det funker...

*gruer seg til gullmalte hår i rumpa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Si fra hvis det funker...

*gruer seg til gullmalte hår i rumpa*

*flirer* Hvordan går det med slave rekruteringen?

jeg skal prøve meg på mrxx!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg. Men jeg tok hiv-test en gang sammen med en ny kjærest, og da jeg var gravid.

Styrer glatt unna alt som heter blodprøver. Voondt! :-)

Jeg er ikke så redd for sånt. Var på radio hospitalet en gang for diverse prøver (de trodde jeg hadde kreft!), og da tappet de omtrent kroppen min for blod.

I det minste føltes det sånt, men vondt var det ikke...

Eneste som var helvete var å gå rundt der og til slutt nesten selv tro at jeg hadde kreft, men jeg hadde heldigvis ikke det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Det vet jeg. Men jeg tok hiv-test en gang sammen med en ny kjærest, og da jeg var gravid.

Styrer glatt unna alt som heter blodprøver. Voondt! :-)

He he som slave driver må du like smerte rufsa....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest carlina

Jeg er ikke så redd for sånt. Var på radio hospitalet en gang for diverse prøver (de trodde jeg hadde kreft!), og da tappet de omtrent kroppen min for blod.

I det minste føltes det sånt, men vondt var det ikke...

Eneste som var helvete var å gå rundt der og til slutt nesten selv tro at jeg hadde kreft, men jeg hadde heldigvis ikke det :)

OOOiiii hva ledet dem til å tro det???

Stakkars stakkars deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*flirer* Hvordan går det med slave rekruteringen?

jeg skal prøve meg på mrxx!!

Gjør det. Ulv erklærte seg ubrukelig som slave for en tid siden, så stallen er ikke full, for å si det sånn.

Men SDD er med, hvertfall foreløpig. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OOOiiii hva ledet dem til å tro det???

Stakkars stakkars deg!!!

Jeg hadde en fettkul på hofta som jeg ville ha bort av helt kosmetiske grunner.

Da fant de ut at den vokste, og i løpet av faen skjæra meg 2 uker var jeg innlagt på radiohospitalet, og hadde sniki meg forbi alt som het kø (legen min satte himmel og jord i bevegelse for meg..).

Og jeg fikk ikke lite angst når jeg så det faktum at jeg kom inn på to uker, mens folk som allerede hadde fått konstantert kreft hadde ventet i mange mnd på plass..

Menmen.. det gikk greit, men det var noen helvetes uker fram til kulen var vekk, og prøvene som var tatt av den etter at den var operert bort, viste seg å ikke inneholde noe ondartet.

Så ikke lyst på framtiden i de ukene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Jeg hadde en fettkul på hofta som jeg ville ha bort av helt kosmetiske grunner.

Da fant de ut at den vokste, og i løpet av faen skjæra meg 2 uker var jeg innlagt på radiohospitalet, og hadde sniki meg forbi alt som het kø (legen min satte himmel og jord i bevegelse for meg..).

Og jeg fikk ikke lite angst når jeg så det faktum at jeg kom inn på to uker, mens folk som allerede hadde fått konstantert kreft hadde ventet i mange mnd på plass..

Menmen.. det gikk greit, men det var noen helvetes uker fram til kulen var vekk, og prøvene som var tatt av den etter at den var operert bort, viste seg å ikke inneholde noe ondartet.

Så ikke lyst på framtiden i de ukene :)

Huff det er slike ting som gjør at man kan freake virkelig ut..Dette måtte være en sinnsyk tid for deg!!

Heldigvis for oss på dol at det gikk bra da!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Gjør det. Ulv erklærte seg ubrukelig som slave for en tid siden, så stallen er ikke full, for å si det sånn.

Men SDD er med, hvertfall foreløpig. ;-)

Var ikke riksklysa inmatrikulert da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff det er slike ting som gjør at man kan freake virkelig ut..Dette måtte være en sinnsyk tid for deg!!

Heldigvis for oss på dol at det gikk bra da!!!!

Heldigvis for MEG at det gikk bra!

Jeg har aldri tenkt på kreft før den dagen da jeg fikk meldingen om at det var mulig at jeg hadde det, og jeg var aldri redd for det, men fy og ble redd for dette etter en uke der inne sammen med folk som lå for døden med kreft.

Heldigvis bor jeg ikke så langt unna Radiumhospitalet, så jeg slapp å bo på rommet jeg var blitt tildelt. Da tror jeg at jeg hadde blitt gal av en uke der inne.

Det var MYE elendiget.

Husker spesielt en mor som var der hver dag sammen med sine to innlagte barn (som begge må ha vært under 10 år gamle), og begge to gikk på cellegift..

Det var et grusomt syn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...