Gå til innhold

Stålsett dere dolere....


Gjest carlina

Anbefalte innlegg

Skummel nok, den ja!

Du, jeg drømte om deg i natt.

Husker ikke alt nå, hvor du kom inn i bildet, men jeg husket det da jeg våknet.

Det var også noe om en oldemor som var død, hun var så benskjør at legen hadde brukket nakken på henne ved en undersøkelse,

Vi måtte få tak i en motorsag og partere henne, det var vinter og hun lå i garasjen.

Så var det to dørvakter der, og han ene gikk og bar meg. Så klinte vi. Mmmmm, det var bra.

Så klinte jeg med en til, men måtte skjule det.

Noen drømmetydere tilstede her?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • rufsetufsa

    26

  • SierDuDet

    20

  • Ulv I Faarikaal

    8

  • Reg@l

    4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

To jenter, ei på to og ei på fire!

Mannen min har ei datter fra før på elve år som er hos oss annenhver helg!!

prøver å få ham sterilisert nå,men han tror at jeg kommer til å lage helvete når ønsket om en gutt melder seg om noen år!!

He he om det ønsket kommer ender vi vel opp med atter ei jente!!

Snarlige planer om flere du da?

Huff, nei. Kan styre meg akkurat i dag.

Men planer om en til har jeg, men da VIL jeg ha ei jente... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, jeg drømte om deg i natt.

Husker ikke alt nå, hvor du kom inn i bildet, men jeg husket det da jeg våknet.

Det var også noe om en oldemor som var død, hun var så benskjør at legen hadde brukket nakken på henne ved en undersøkelse,

Vi måtte få tak i en motorsag og partere henne, det var vinter og hun lå i garasjen.

Så var det to dørvakter der, og han ene gikk og bar meg. Så klinte vi. Mmmmm, det var bra.

Så klinte jeg med en til, men måtte skjule det.

Noen drømmetydere tilstede her?

:-)

Huff.. det var da en svært grotesk drøm. Den ting er i det minste sikkert, men at jeg var god til å kline er jo en kjentsak! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Huff, nei. Kan styre meg akkurat i dag.

Men planer om en til har jeg, men da VIL jeg ha ei jente... :-)

He he du får lese gammle kjærring råd...kan hende du har flaks!!

hvis ikke kan vi snakke litt mer om den sprayen med gullfarge*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, jeg drømte om deg i natt.

Husker ikke alt nå, hvor du kom inn i bildet, men jeg husket det da jeg våknet.

Det var også noe om en oldemor som var død, hun var så benskjør at legen hadde brukket nakken på henne ved en undersøkelse,

Vi måtte få tak i en motorsag og partere henne, det var vinter og hun lå i garasjen.

Så var det to dørvakter der, og han ene gikk og bar meg. Så klinte vi. Mmmmm, det var bra.

Så klinte jeg med en til, men måtte skjule det.

Noen drømmetydere tilstede her?

:-)

Øh...du har et anstrengt forhold til din oldemor og et ønske om egen bodyguard...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he du får lese gammle kjærring råd...kan hende du har flaks!!

hvis ikke kan vi snakke litt mer om den sprayen med gullfarge*s*

Ja, leste noe om å dytte inn natron eller eddik. Tror jeg kanskje lar naturen styre det.

Men jeg har jo hørt at menn som er gode elskere får jenter, så det er vel noe å starte med. *gliser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff.. det var da en svært grotesk drøm. Den ting er i det minste sikkert, men at jeg var god til å kline er jo en kjentsak! :)

Tror ikke det var deg jeg klinte med. Kan prøve å drømme det i natt. *blunker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh...du har et anstrengt forhold til din oldemor og et ønske om egen bodyguard...?

Aldri sett noen oldemor. Så den biten skjønner jeg ikke.

Det eneste jeg skjønte er at jeg er underernært på klining, må visst ha meg en tur på byen og kjøre et maraton i klining snart... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Ja, leste noe om å dytte inn natron eller eddik. Tror jeg kanskje lar naturen styre det.

Men jeg har jo hørt at menn som er gode elskere får jenter, så det er vel noe å starte med. *gliser*

He he det er en fin start....

Nå skal jeg hive meg over fjernkontrollen og svitsje over til Discovery....masse spennende flere timer framover etter kl ti!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Huff.. det var da en svært grotesk drøm. Den ting er i det minste sikkert, men at jeg var god til å kline er jo en kjentsak! :)

Huff.. det var da en svært grotesk drøm. Den ting er i det minste sikkert, men at jeg var god til å kline er jo en kjentsak! :)

VAR god,.. hva har skjedd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. det var da en svært grotesk drøm. Den ting er i det minste sikkert, men at jeg var god til å kline er jo en kjentsak! :)

VAR god,.. hva har skjedd??

ER god!

Hadde jeg orket så hadde jeg lest igjennom innleggene mine før jeg poster dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...