Gå til innhold

Idioten kalte meg bondeknøl...


Gjest ellybe

Anbefalte innlegg

Var på Rema 1000 og handlet i dag.

Parkerte bilen,og skulle ta ut en litt trassig 4 åring fra bilen.

Jeg passer alltid på døren p.g.a nabobilen,men den lille sinte var ikke helt med på dette,og tok litt hardt i døren.

Den kom så vidt bort i den andre,og jeg kjeftet selvsagt på ungen og ba henne være forsiktig.-

Mannen i nabobilen kom til motangrep,og sjelte meg ut,og ba meg om å ikke "dylte "borti andre biler.

Prøvd å forklare han situasjonen,og vi så sammen på døren,der det ikke viste noe som helst.

Han fortsatte å sjelle meg ut,sa jeg var bonde på byen,og burde komme meg hjem der jeg hørte hjemme.

Jeg ba han om å dra til h...,og kranglingen og utskjellingen fortsatte.

HVA er det som feiler folk i dag???Ikke rart det blir krig.

Går det virkelig ikke ann å takle slikt på enn litt mer moden måte?

Ingen skade hadde skjedd,men jeg må innrømme at det var like før det ble slagsmål.

Hvordan hadde dere taklet en slik idiot?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • kie

    14

  • Reg@l

    12

  • Lionn

    8

  • SierDuDet

    7

Mest aktive i denne tråden

Han hadde sikkert bare en dårlig dag.

Men jeg har et vanvittig temperament selv, skjelte ut en fyr min mor rygget på en gang.

(Men han fortjente det...)

Enten får du kjefte tilbake, eller så får du himle med øynene og gå taust bort etter å ha sett at ingen skade var skjedd... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som alle andre: Skalla han ned, sjølvsagt! To harde spark i balla mens han låg nede, så hadde han nok lært!

Eventuelt hadde eg oversett han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde sikkert bare en dårlig dag.

Men jeg har et vanvittig temperament selv, skjelte ut en fyr min mor rygget på en gang.

(Men han fortjente det...)

Enten får du kjefte tilbake, eller så får du himle med øynene og gå taust bort etter å ha sett at ingen skade var skjedd... :-)

Skal love deg han fikk så ørene flagret.

Fikk mye usakelig kjeft av meg,og jeg fikk heldigvis siste ordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nyco som er tøff i trynet på nett....

Skal love deg han fikk så ørene flagret.

Fikk mye usakelig kjeft av meg,og jeg fikk heldigvis siste ordet.

Eller du gir døra på bilen hans et realt spark og sier; Så, NÅ har du noe å bråke for!

Da tenker jeg han hadde mista munn og mæle jeg. Skjønt da må man være forberedt på å betale litt da...

Fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal love deg han fikk så ørene flagret.

Fikk mye usakelig kjeft av meg,og jeg fikk heldigvis siste ordet.

Det er ingenting som er viktigere enn å få siste ordet. *smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest carlina

Eller du gir døra på bilen hans et realt spark og sier; Så, NÅ har du noe å bråke for!

Da tenker jeg han hadde mista munn og mæle jeg. Skjønt da må man være forberedt på å betale litt da...

Fra

He he he....farlig med sånne tips Nyco!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsikke med ansiktmaske, farve i håret og hvitvin i hånden

Ja du vet oss bønder på bytur hadde jeg svart og gått derfra.

Selvsagt etter at jeg hadde sjekka om det ble skade på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Ja du vet oss bønder på bytur hadde jeg svart og gått derfra.

Selvsagt etter at jeg hadde sjekka om det ble skade på bilen.

Heldig grisene som skal på bytur.................=o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsikke med farve i håret og hvitvin i glasset

Heldig grisene som skal på bytur.................=o(

Sant vi er heldige:D Men det kan jo diskuteres om plassen er en by da*s* Nei den var stygg, veit det. Blir kjempekoselig*s*

Skal ta bilder av oss begge ferdig oppstæsja å legge ut på DOL :D

Om jeg tørr da, hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli tiltalt som bondeknøl er en bagatell når snørrungen dunker døra i en annen bil.

Ikke etter at det er konstatert ingen skade.

Man styrer da ikke hva barna gjør, når man sitter fastspent en meter unna dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke etter at det er konstatert ingen skade.

Man styrer da ikke hva barna gjør, når man sitter fastspent en meter unna dem...

Klarer man ikke å styre barna - så får man styre bilen på en dertil egnet måte. Bondeknøl er et harmløst begrep. Skal man først hisse seg opp over slike ting får man heller syle fyren i bakken - og bli ferdig med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarer man ikke å styre barna - så får man styre bilen på en dertil egnet måte. Bondeknøl er et harmløst begrep. Skal man først hisse seg opp over slike ting får man heller syle fyren i bakken - og bli ferdig med det.

Men er det normalt å kalle noen bondeknøl? Tror du han kikket på reg-nr før han sa det? *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke etter at det er konstatert ingen skade.

Man styrer da ikke hva barna gjør, når man sitter fastspent en meter unna dem...

Barn som er gamle nok til å ta av seg beltet og gå ut av bilen selv er store nok til å vite at man passer på å ikke smelle døra opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli tiltalt som bondeknøl er en bagatell når snørrungen dunker døra i en annen bil.

Helt tydelig at du ikke har barn.

Og at du garantert vil endre mening den dagen du evnt.får det.

Tror du ikke jeg ville ha rettet opp i skaden om det var noen?

En bagatell å bli kalt bondeknøl?

Vel riktig nok var jeg på Oslo Øst,og kom borti en fyr med stor ølmage og harry bart.Og med en ekstrem stygg østkansdialekt.

Sikker på at han bodde i en blokkleilighet på Grorud.

(Kanskje han bare var misunnelig for at jeg tross alt hadde en respektabel dialekt?)Og finere bil.

Jeg har bodd i Oslo i 15 år,har min vestlandsdialekt,men føler meg litt mer priviligert når det gjelder å bli stemplet som bondeknøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn som er gamle nok til å ta av seg beltet og gå ut av bilen selv er store nok til å vite at man passer på å ikke smelle døra opp...

Bare til opplysning:

Barnet er 4 år gammelt,og var i en tilstand der hun umulig kunne vurdert konsekvensene av det hun gjorde.

Idiot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde sikkert bare en dårlig dag.

Men jeg har et vanvittig temperament selv, skjelte ut en fyr min mor rygget på en gang.

(Men han fortjente det...)

Enten får du kjefte tilbake, eller så får du himle med øynene og gå taust bort etter å ha sett at ingen skade var skjedd... :-)

Skjelte du ut en fyr som _din_ mor rygget på?

Det er da han som burde skjelt ut din mor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...