Gå til innhold

Idioten kalte meg bondeknøl...


Gjest ellybe

Anbefalte innlegg

Høres ut som den gærne naboen under oss.

En kveld rant det litt vann ned på terrassen hans (det regnet og ingen av oss var ute!) og dermed klatrer han opp på balkongkassa si og pælmer planter og jordklumper inn i stua vår. (Vi hadde verandadøra oppe.)

Ettåringen holdt på å få en av de store klumpene i hodet....

Dersom ungene mister noe ned (vi bor i terrasseleilighet), f,eks. en hårstrikk eller en lekebil så ødelegger han det, og/eller nekter å gi det tilbake men kaster det senere langt pokkerivold så vi må lete i buskaset et stykke unna terrassene her...

Gubben gikk ned til fyren og sa rolig: "Jeg tror du er litt syk"

DA tilta naboen om mulig enda mer...

*ler*

Vær glad for at du slipper å ha mer med den fyren å gjøre, du. Tro meg, det er verre å ha sånne som naboer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • kie

    14

  • Reg@l

    12

  • Lionn

    8

  • SierDuDet

    7

Mest aktive i denne tråden

Vil heller se bilde fra litt lenger utpå natta når dere har vært på fylla noen timer ;-)

Det skal bli, akkurat du skal få se alle bilder:D

Og det sier hun som noen trodde var ei hore fra murmansk*flira rått*

Æsj dette blir før langt å førklar. Men poenget va at æ holdt på å end opp i slosskamp før å ha kommet med en kommentar tel Lillelurven:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal bli, akkurat du skal få se alle bilder:D

Og det sier hun som noen trodde var ei hore fra murmansk*flira rått*

Æsj dette blir før langt å førklar. Men poenget va at æ holdt på å end opp i slosskamp før å ha kommet med en kommentar tel Lillelurven:D

Er dere hjemme fra byen alt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal bli, akkurat du skal få se alle bilder:D

Og det sier hun som noen trodde var ei hore fra murmansk*flira rått*

Æsj dette blir før langt å førklar. Men poenget va at æ holdt på å end opp i slosskamp før å ha kommet med en kommentar tel Lillelurven:D

Akkurat jeg vil også gjerne ha alle bilder ;-)

Du vet hvor godt jeg bevokter DOL-mappen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere hjemme fra byen alt???

By og by fru blom, men ja vi e heime. Og etterpåfæsten søvna lillelurven fra. Har jaga ut den mannen som kom på fæst og æ sett nu hær aleine å kosa mæ me Pepsi Max:o) Bombe*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat jeg vil også gjerne ha alle bilder ;-)

Du vet hvor godt jeg bevokter DOL-mappen min.

Jada bilder skal bli, men digital kamerat mitt takka for seg når jeg skulle ta ett selvportrett:D Fritt for strøm og ladern ligger i hjemme. Men uansett er Lurven sovnet fra det hele og her sitter jeg da:) Med Pepsi Maxen min og blir edru*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idioten er vel deg som ikke har bedre styring over ungen din. 4år, tilsier bedre vett.

Jeg kan i tillegg forsikre deg om at hadde døren din streifet min bil, hadde helvete vært løs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere påpekt at risikoen for skade på vognen er for stor til at jeg tar sjansen på å stikke innom Rema 1000. Det er en spesiell type mennesker som handler der, og de ser gjerne rødt når en skikkelig bil er parkert i nærheten.

I dette (klassiske) tilfellet, ble det mæla en dør inn i siden på nabobilen. Det ble etter ellybe's opplysninger, ikke påført skade, men det var selvsagt ren flaks.

Ofte vil en bulk som følge av et slikt angrep, koste 5-10.000 kroner å rette ut. Det er kanskje ikke all verdens penger, men mange vil føle en viss irritasjon, særlig siden det ikke er aktuelt å benytte kasko på slike beløp.

Det er derfor heller ikke til å bli forbauset over at vedkommende offer i denne saken, fant å ville kommentere hendelsen.

Selv ville jeg, tilkjempet rolig, inspisert mulig skade og eventuelt skrevet skademelding, slik at regningen kunne presenteres i ettertid.

....

Vanligvis skjer jo slike skader uten at man er til stede. Spesielt på steder som Rema 1000 må man regne med at skadevolder stikker av.

Personlig tar jeg aldri med hovedvognen til slike steder. Det er for mange sosialister der.

.......

Normal høflighet tilsier at dersom man (eller ens barn) påfører andres eiendom skade, gjør man opp for seg ved å dekke vedkommendes økonomiske tap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada bilder skal bli, men digital kamerat mitt takka for seg når jeg skulle ta ett selvportrett:D Fritt for strøm og ladern ligger i hjemme. Men uansett er Lurven sovnet fra det hele og her sitter jeg da:) Med Pepsi Maxen min og blir edru*s*

Tenk å glemme laderen hjemme da *skamme deg*

Du er deg selv lik hehe, men du kommer nok ikke til å angre i dag på at du avsluttet med Pepsi max.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rister på hodet

Jeg har tidligere påpekt at risikoen for skade på vognen er for stor til at jeg tar sjansen på å stikke innom Rema 1000. Det er en spesiell type mennesker som handler der, og de ser gjerne rødt når en skikkelig bil er parkert i nærheten.

I dette (klassiske) tilfellet, ble det mæla en dør inn i siden på nabobilen. Det ble etter ellybe's opplysninger, ikke påført skade, men det var selvsagt ren flaks.

Ofte vil en bulk som følge av et slikt angrep, koste 5-10.000 kroner å rette ut. Det er kanskje ikke all verdens penger, men mange vil føle en viss irritasjon, særlig siden det ikke er aktuelt å benytte kasko på slike beløp.

Det er derfor heller ikke til å bli forbauset over at vedkommende offer i denne saken, fant å ville kommentere hendelsen.

Selv ville jeg, tilkjempet rolig, inspisert mulig skade og eventuelt skrevet skademelding, slik at regningen kunne presenteres i ettertid.

....

Vanligvis skjer jo slike skader uten at man er til stede. Spesielt på steder som Rema 1000 må man regne med at skadevolder stikker av.

Personlig tar jeg aldri med hovedvognen til slike steder. Det er for mange sosialister der.

.......

Normal høflighet tilsier at dersom man (eller ens barn) påfører andres eiendom skade, gjør man opp for seg ved å dekke vedkommendes økonomiske tap.

En spesiell type mennesker som handler på... Rema 1000?!? Jøss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å glemme laderen hjemme da *skamme deg*

Du er deg selv lik hehe, men du kommer nok ikke til å angre i dag på at du avsluttet med Pepsi max.

:-)

Ja skamme meg skulle jeg:D Fy og fy. Jeg lader batteriet nå og skal laste opp bildene i kveld. Men må ha godkjenning fra Lillelurven før jeg legger de ut her:D

Å ja jeg er glad for at jeg slutta av med Pepsi max*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ellapella

Det er altfor mange IDIOTER her i verden!! FAEN ASS!!!!! GI DEM INN, sier jeg bare!!!!!!!!!!!!!! Skjønner faen ikke hva det er med folk som bare er ute etter å lage kvalm!! ARGH!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...