Nica Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 hei - tenkte det var på tide at eg gav lyd fra meg i gjen. Har vert en hektisk sommer med altfor mye jobbing , men nå er eg tilbake og har fått bredbånd (!). Har ikkje fått fulgt med noe særlig her heller. Føler meg litt "avslørt" hvis eg leser på disse sidene på offentlige maskiner.... men-men... Veldig lei av å vente på rettsak nå! Politiet e ferdig å "etterforske", men nå holder statsadvokaten på med å flytte papirer rundt på kontoret sitt... ihvertfall så tar det lang tid og advokaten min sier: tidligest i januar... Vanskelig å vente så lenge. Så mye annet som "står på pause" til da.... Glad dere er her ihvertfall (uten at det må misforstå, da ingen burde egentlig måtte hatt en slik grunn mange av dere har for at dere er her...) Finner mye støtte i innlegg her! Takk skal dere ha! Klemz 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70392-sommerhilsen-og-et-sukk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.