morinor Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Jeg tenkte jeg skulle servere frukt til hverdagsdessert når jeg får besøk. Fruktsalat er jo ett alternativ, men spesielt ungene er begeistret for dip. Er det noe som har prøvd å lage en fruktvariant av den vanlige dippen til grønnsaker og potetgull? Kanskje fruktyoghurt? Noe som er krydret med kanel eller noe? Gode forslag mottas med takk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tips Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Sjokolade-fondue er jo kjempegodt (at man dypper fruktbiter i smeltet sjokolade), men du hadde kanskje noe sunnere i tankene? Vanlig er det jo også med fruktbiter med is eller vanlijesaus på. Eller dessert vi ofte bruker; fruktbiter med yoghurt naturell, og så lønnesirup (evt. flytende honning) over. Gjerne (val-) nøtter drysset over, Frukt med dip avhenger jo at du bruker veldig "fast" frukt (hvis man skal dippe med fingrene), tror nok det er greiere med fruktbiter i en skål med dipen/sausen helt over der igjen. Hvis ikke blir fruktutvalget begrenset. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Vaniljejoghurt må jo være himmelsk til fruktdip, ikke sant? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.