pippp Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Jeg har akkurat startet på slankekurs hos Libra, som er en "sunn" måte å slanke seg på. I tillegg fullammer jeg en baby på 4 1/2 mnd. Dvs 5 måltider pr dag med 4(6 brødskiver for ammende) + middagsmåltid + 1 frukt( 2 for ammende). Poenget er at jeg spiser sunt med en fettrasjon, en melkerasjon , en fruktrasjon osv. Jeg føler faktisk at jeg spiser mye, og det går fra 2-3 timer mellom hvert måltid jeg spiser. Det er også lov til å spise så mye grønnsaker en vil også. Så kommer poenget mitt. Jeg føler at jeg har fått mindre melk i de 4-5 dagene jeg har gått på kur. Babyen min har våknet 2-4 ganger på natten ( 1 gang før denne kuren), pupper hver annen time på dagen og er ikke fornøyd. Legger til at han er 4 1/2 mnd og 8 kg. En venninne av meg mente at jeg hadde mindre melk fordi f.eks fettinholdet var blitt mindre osv. Er det noen som har erfaringer eller vet noe om dette? Takknemmelig for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Det kan være at det bare er tilfeldig og at du har økedager. Men det er ikke usannsynlig at slankingen kan gå ut over melkeproduksjonen. Mitt generelle inntrykk er at de fleste fagfolk anbefaler å utsette slankekurer til man er over den viktigste ammefasen. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.