Gjest Stælken Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Jeg er en gutt på 24 år som sliter med å komme meg opp i vekt. Jeg er 187cm høy og veier rundt 70kg. Jeg leste under et lignende innlegg her at det ble foreslått å trene og ta proteinpulver eller såkalt "weight gainer"-produkter. Jeg har, etter eget skjønn, et normalt kosthold. I tillegg har jeg trent i et halvt års tid og brukt proteinpulver regelmessig. Likevel går jeg ikke opp i vekt. Jeg har i det siste også begynt å få store komplekser for kroppen min. Er det noen her som er eller har vært i en lignende situasjon som kan gi meg noen gode råd. På forhånd TUSEN TAKK!!-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vi22 Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Hei, jeg har ikke vært i lignenede situasjon, heller på den andre sida, men hva med å jobbe med å endre holdninger i stedet for kroppen, så langt du spiser vanlig sunn mat og holder deg iform? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Hvis du ikke legger på deg muskelmasse til tross for tung styrketrening og godt, variert kosthold, bør du se gjennom styrkeprogrammet ditt en gang til, og vurdere kostholdet ditt. Hvordan balansen er osv. For å gå opp i vekt må kroppen ha nok av byggestener å ta av. Det er individuelle forskjeller på hvor raskt man går opp og ned, men de fleste er i stand til å få muskler som synes med riktig trening og kosthold. Når det gjelder styrketrening er det mange som har feil teknikk, for lite vekt, for tung vekt osv -vurder treningsprogrammet ditt, få evnt. hjelp av en personlig trener eller noen du kjenner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.