Gjest Seline Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Vel...var ikke helt utrent, da...og hadde en liten opptrapping (sikkert altfor liten, men...).Har lest en del om overbelasning og skal være obs! Men det er jo så gøy å trene ))) Ja, men det er fort å bli helt enten-eller også. Det er så mye lettere å gi opp helt om man har en altfor krevende plan i utgangspunktet. Men om du lar deg selv slappe av når du er sliten og merker at kroppen trenger pause, så kan det vel gå bra.. Er skeptisk, jeg men Det er av egen erfaring bare, så det kan jo hende det går annerledes for deg. Jeg får veldig lett skader og blir overtrent, så jeg har lært hvor min egen grense går. Du får prøve deg frem litt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gnaffel-laffel Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 Ja, men det er fort å bli helt enten-eller også. Det er så mye lettere å gi opp helt om man har en altfor krevende plan i utgangspunktet. Men om du lar deg selv slappe av når du er sliten og merker at kroppen trenger pause, så kan det vel gå bra.. Er skeptisk, jeg men Det er av egen erfaring bare, så det kan jo hende det går annerledes for deg. Jeg får veldig lett skader og blir overtrent, så jeg har lært hvor min egen grense går. Du får prøve deg frem litt! mm..skal være forsiktig...prøve i alle fall...har aldri hatt noen skader. Jeg håper ikke treninga tar helt over... ojoj..nå tordner det noe vilt her, så bør nok logge av... Takk for fine svar i alle fall! Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.