Gå til innhold

Hvilken alder ville du valgt...............

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Snoopy_Syttifire

8

• vin

7

• SierDuDet

6

• mrxx

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Snoopy_Syttifire

34 er perfekt. Da jeg var liten gledet jeg meg til å bli stor, tenårene var for slitsomme, tjueårene var hverken fugl eller fisk, men NÅ trives jeg med meg selv. Faen til skjebne. Når jeg endelig har finni meg sjæl og er fornøyd er det like før det store forfallet setter inn :-/

Forfall????

*titter i speilet*

Annonse

34 er perfekt. Da jeg var liten gledet jeg meg til å bli stor, tenårene var for slitsomme, tjueårene var hverken fugl eller fisk, men NÅ trives jeg med meg selv. Faen til skjebne. Når jeg endelig har finni meg sjæl og er fornøyd er det like før det store forfallet setter inn :-/

Nokså kjipt, kanskje...

Med alder kommer alt som gjør at man _blir_ noen: selvsikkerhet, trygghet, innsikt, seksuell kraft, evnen til å skille tull fra det som er viktig osv. osv. Alt dette tror jeg gjør menn og kvinner mer tiltrekkende i grunnen enn unge, glatte ungdomskropper. Det kjennes hvert fall sånn ut!

Kanskje det er slik at de goder vi mennesker er 'ment' å skulle få i grunnen porsjoneres utover livet. Det hadde vært _virkelig_ kjipt hvis 20-åringene fikk ALT og vi andre ingenting...

20-årige damer ?

Det vil si de mellom 20 - 30år?

Oi , da kunne du ha sikla på meg i 6 uker til ;o)

Jeg sikler på alle pene damer, og for en som klarer å snike seg unna en større bot pga sin sjarm, skulle jeg nok fint klart å sikle litt på! :)

Annonse

Snoopy_Syttifire

Jeg sikler på alle pene damer, og for en som klarer å snike seg unna en større bot pga sin sjarm, skulle jeg nok fint klart å sikle litt på! :)

Det hender at noen sikler på meg på jobben. Er ikke særlig glad i å bli siklet på, men om noen sikler etter meg.......

*sitter klar med en klut*

Jeg ville vært ca 20 og singel.

Faen, jeg er ikke langt unna ca 20 og singel!! :)

Grunn? Ta deg en tur ut i sommervarmen og sjekk ut beibsa, så forstår du selvsgt det! :)

Spooky. Har du lest mitt svar i denne tråden... Er du meg, eller jeg deg eller noe sånt?

Spooky. Har du lest mitt svar i denne tråden... Er du meg, eller jeg deg eller noe sånt?

Jeg så det nå, men det kom ikke som noen bombe at andre gutter skriver det samme.

De guttene som skriver noe annet har helt garantert damene sine her på dol, og da tør de rett og slett ikke å skrive annet enn at "min beste tid er nå, og jeg har aldri hatt det så godt før, spesielt sexuelt".

Men disse er selvsagt veldig feige.

Jeg så det nå, men det kom ikke som noen bombe at andre gutter skriver det samme.

De guttene som skriver noe annet har helt garantert damene sine her på dol, og da tør de rett og slett ikke å skrive annet enn at "min beste tid er nå, og jeg har aldri hatt det så godt før, spesielt sexuelt".

Men disse er selvsagt veldig feige.

Da jeg var unggg, var det andre tider.

Ikke var klærne så små og kroppsnære, barberhøvel var bare noe pappaen til jentene brukte, og sex var heller ikke noe som ble brukt som tidsfordriv...

Ikke var klærne så små og kroppsnære, barberhøvel var bare noe pappaen til jentene brukte, og sex var heller ikke noe som ble brukt som tidsfordriv...

Ikke når jeg var 20 heller. Selv om det bare er 8 år siden.

Sex noen få ganger i året regnes trossalt ikke som sex, noe som gjør at man henger litt igjen i den tiden og at man dropper sytinga når dørvaktene ved en feil slipper inn damer på 19 :)

Snoopy_Syttifire

Denne tråden endte opp i sex, som vanlig. Og det kom jo ikke akkurat som et sjokk.

Men det er da faktisk andre sider ved det å ønske seg en spesiell alder. Alt dreier seg ikke om sex. Skjønner dere ikke det da. Mannfolk...*fnys*.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...