Gå til innhold

Partytriks


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Gjest Kartoffel

Du skjønner ...eh....egg gjør mannen litt mere.....ja , skjønner?

Da blir det jo brannsår på dama nedentil ;o)

Har du ikke fulgt med i tråden?!? Det er jo bare å bruke is-biter, så kan gubben være reneste kompressor-boret uten at det blir merke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    26

  • vin

    5

  • Ulv I Faarikaal

    5

  • Tanya1365380060

    4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Du skjønner ...eh....egg gjør mannen litt mere.....ja , skjønner?

Da blir det jo brannsår på dama nedentil ;o)

Det er noe som heter RFSU glidekrem.

Da bør brannsår være unødvendig, og glidekrem er en artig deltaker i enhver sexuell lek!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

SI til foramlingen at du har datanakke. Ta tak i huet med henda og vri. Samtidig lyder et stygt knas, flere blir bleke, ikke alle tåler dette. Det de ikke vet ar at du har et engangs plastbeger på høykant under armen, som du knuser ved å brått presse armen inntil kroppen samtidig som du vrir på huet. Prøv det først, ikke alle engangsbegere egner seg. Garantert show. Jeg gjorde det på en scene med 100 personer til stede, og tre stykker reiste seg og gikk, ganske bleke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er poenget å imponere damene, imponere mennene eller å få damene til å grine? ;)

Dette trikset er som ett kinderegg.

Man får tre ting på en gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SI til foramlingen at du har datanakke. Ta tak i huet med henda og vri. Samtidig lyder et stygt knas, flere blir bleke, ikke alle tåler dette. Det de ikke vet ar at du har et engangs plastbeger på høykant under armen, som du knuser ved å brått presse armen inntil kroppen samtidig som du vrir på huet. Prøv det først, ikke alle engangsbegere egner seg. Garantert show. Jeg gjorde det på en scene med 100 personer til stede, og tre stykker reiste seg og gikk, ganske bleke.

Hehe, et meget godt triks, og jeg blir selv uvell når folk vrir på nakken og lager slike ondartede lyder! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hehe, et meget godt triks, og jeg blir selv uvell når folk vrir på nakken og lager slike ondartede lyder! :)

Lyden som visse begertyper lager, er ubehagelig skarp, men blir liksom dempet under armen, akkurat som det komm innefra kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette trikset er som ett kinderegg.

Man får tre ting på en gang! :)

Naah... Om det er for å imponere damene ville jeg kommet opp med et nytt triks.

Det der stiller seg på linje med sånn; "Ta å slå meg så hardt du kan i magen da!! Hø-hø-hø..."

Baaaaaaaad! ;-)

Hadde ikke giddet å ta frem tårene heller. - Om du vil brenne deg på armen, so be it :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyden som visse begertyper lager, er ubehagelig skarp, men blir liksom dempet under armen, akkurat som det komm innefra kroppen.

Lyden som visse nakker lager er også helt forjævlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naah... Om det er for å imponere damene ville jeg kommet opp med et nytt triks.

Det der stiller seg på linje med sånn; "Ta å slå meg så hardt du kan i magen da!! Hø-hø-hø..."

Baaaaaaaad! ;-)

Hadde ikke giddet å ta frem tårene heller. - Om du vil brenne deg på armen, so be it :-P

Jeg tror egentlig ikke det imponerer så mange, men jenter er ofte så fintfølelende at de fint - etter ett dusin øl - kan bryte ut i gråt over den manglende fornuft enkelte viser.

Og det er jo litt artig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror egentlig ikke det imponerer så mange, men jenter er ofte så fintfølelende at de fint - etter ett dusin øl - kan bryte ut i gråt over den manglende fornuft enkelte viser.

Og det er jo litt artig :)

Hehe...

Jeg er kanskje litt vanskelig å imponere og lite fintfølende jeg da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...

Jeg er kanskje litt vanskelig å imponere og lite fintfølende jeg da ;-)

Bra ikke alle er like lette å imponere :)

Jeg husker jeg ble veldig imponert når jeg ble lært det trikset der, og jeg ble så imponert at jeg nesten ikke ble sint i det hele tatt for at jeg svidde underarmen min i vår lille konkurranse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tatt tiden, men jeg har registrert at det i det minste virker veldig lenge.

Men ett minutt var kanskje noe i overkant.

Det virker fort som om du holder den lenge, men tro meg - tiden går litt sakte da:-)

Skrev ikke dette for å "strekke opp" deg, men for å advare de som eventuelt skulle forsøke dette.

Begynn i "det små"....og føle seg frem er en god ide. Jeg ble litt for overmodig og litt for full - og det gjorde jammen vondt! (selv om ingen kunne se det på meg - får være måte på å drite seg ut på en fest...he-he)

Pekefingeren er ganske følsom...

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker fort som om du holder den lenge, men tro meg - tiden går litt sakte da:-)

Skrev ikke dette for å "strekke opp" deg, men for å advare de som eventuelt skulle forsøke dette.

Begynn i "det små"....og føle seg frem er en god ide. Jeg ble litt for overmodig og litt for full - og det gjorde jammen vondt! (selv om ingen kunne se det på meg - får være måte på å drite seg ut på en fest...he-he)

Pekefingeren er ganske følsom...

Mvh

Hehe, jeg har driti meg ut selv, og vet hvor fort gjort det er når man er rimelig beruset..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En litt slem en, funker veldig bra på folk som skal være macho karate duder:

Fortell litt om et vanskelig triks, som ihvertfall ikke du klarer, men 'du klarer det kanskje ?'

trikset du forteller om er: de skal brekke en fyrstikk, som de må balansere mellom to andre fyrstikker. Det som er vanskelig er å holde en stødig hånd og balansere fyrstikken, samtidig som man i beste karate-kid stil knekker den vanrette stikken.

Så viser du hvordan det skal holdes:

ta to fyrstikker (med svovel mot ripa, skjønner tegninga ?), som holdes fast med tommel og pekefinger. Den tredje stikka skal legges vanrett over, og det er denne som da skal knekkes.

Det som da skjer, er at når man slår, anntennes fyrstikken, som brenner seg fast i tommelen. Drit vondt, er det :)

Eneste problemet er at det gjør såpas vondt, at (ihverfall jeg, når jeg ble lurt i min ungdoms fordrukkenhet) offeret får sinnsykt lyst til å kline til utøveren, og noen vil kanskje gjøre det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ikke triks, men "lek": remedier: en rottfelle, en kopp, penger, drikkevarer.

Eksempel: spenn rottefella, de som vil, legger penger i koppen, litt etterhvert, så lite eller mye man vil. Når som helst kan hvem som helst av deltakerne ta pengene, men først må vedkommende løse ut fella ved å stikke hånda inn i den. Er du rask så går det greit. Spenn fella igjen, og fortsett å legge penger i koppen. Men nå må alle først drikke opp glasset før noen kan løse ut fella og ta pengene. Jo mer penger jo mer fristende, jo mer alkohol jo tregere reaksjon. Å få fella over fingrene er DRITVONDT, men ikke farlig (tror jeg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En litt slem en, funker veldig bra på folk som skal være macho karate duder:

Fortell litt om et vanskelig triks, som ihvertfall ikke du klarer, men 'du klarer det kanskje ?'

trikset du forteller om er: de skal brekke en fyrstikk, som de må balansere mellom to andre fyrstikker. Det som er vanskelig er å holde en stødig hånd og balansere fyrstikken, samtidig som man i beste karate-kid stil knekker den vanrette stikken.

Så viser du hvordan det skal holdes:

ta to fyrstikker (med svovel mot ripa, skjønner tegninga ?), som holdes fast med tommel og pekefinger. Den tredje stikka skal legges vanrett over, og det er denne som da skal knekkes.

Det som da skjer, er at når man slår, anntennes fyrstikken, som brenner seg fast i tommelen. Drit vondt, er det :)

Eneste problemet er at det gjør såpas vondt, at (ihverfall jeg, når jeg ble lurt i min ungdoms fordrukkenhet) offeret får sinnsykt lyst til å kline til utøveren, og noen vil kanskje gjøre det og.

Hehe, det må jeg prøve en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, der spolerte du ditt forsøk på å overbevise meg om hvor moden du er ihvertfall..

;)

Faen! :)

Liker du meg ikke lenger nå da eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke triks, men "lek": remedier: en rottfelle, en kopp, penger, drikkevarer.

Eksempel: spenn rottefella, de som vil, legger penger i koppen, litt etterhvert, så lite eller mye man vil. Når som helst kan hvem som helst av deltakerne ta pengene, men først må vedkommende løse ut fella ved å stikke hånda inn i den. Er du rask så går det greit. Spenn fella igjen, og fortsett å legge penger i koppen. Men nå må alle først drikke opp glasset før noen kan løse ut fella og ta pengene. Jo mer penger jo mer fristende, jo mer alkohol jo tregere reaksjon. Å få fella over fingrene er DRITVONDT, men ikke farlig (tror jeg).

Hehe, nå lærer jeg mye artig her.

Det er godt å lese at det ikke bare er jeg som er jævla umoden og kan finne på dumme ting på fest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...