Gå til innhold

Uren hud!


Gjest hormonfeil?

Anbefalte innlegg

Gjest hormonfeil?

Hei!

Jeg er en jente på 30 år, som har begynt og få veldig uren hud på overarmen,ryggen og på innsiden av lårene.Dette er utrolig plagsomt.Jeg har før ikke vært noe spesielt plaget med uren hud.Litt i ansiktet da jeg var yngere,men nå har jeg ganske ren hud i ansiktet.

Jeg har en lien syste på ca 2,2cm på venstere side i underlivet nå, som legene sier ikke er farlig,men de skal senere titte nærmere på den.Jeg har nemlig ofte sterke smerter i underlivet.Jeg har hatt to aborter og svangerskap utenfor livmoren tidligere.Jeg går på p-pillen Diane som legen min sier er bra for meg.Jeg har i tilegg til den urene huden, ofte sterk kløe på et spesielt punkt som ikke er synlig på venstere arm nederst.Jeg jobber som reiseleder for Star tour i utlandet/Madeira.Men er for tiden hjemme sykemeld p.g.a smertene.Har vært hjemme i 3.uker og får bare mere og mere uren hud.Hva skal jeg gjøre???Jeg blir deprimert av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes absolutt du burde be om en utredning med tanke på hormonforstyrrelser, ja.

Helst hos gynekolog.

Dersom du har PCOS er diane vanlig å gi som "behandling". Kanskje det var det legen din mente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...