Taj Mahal Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Jeg har vært sykmeldt fra jeg ble gravid. Før jeg ble sykemeldt jobbet jeg med å organisere arbeidstakere (er tilitsvalgt) Kravet om tariffavtale ble fremmet før jeg ble sykemeldt, men førs nå 1. septeber er den i havn. Regner med å få bedre lønn etter dette...men siden jeg er sykemeldt, så får jeg vel kanskje ikke gleden av det? Og hva om jeg begynnte å jobbe igjen om en 14 dagers tid? vil jeg da få mer utbetalt når jeg går ut i svangerskaps permisjon? Og om man er aktiv sykemeldt...får man da med seg lønnstigningen i utregningen? selv om man ike jobber mange dagene? Eller hva om man jobber 20% eller 50% frem til tre uker før fødselen? Håper noen kan forklare meg dette enkelt og greit. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70991-sykmeldt-og-permisjonspenger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.