Gjest Ranja Røverdatter Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 ... hva er din? Og hva gjør du for å realisere den? 0 Siter
leila Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Jeg drømmer om å bli rik. Jeg tipper Lottto. 0 Siter
vin Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Min største drøm måtte være å få meg og ungene friske ! Kommer ikke på noe annet.... 0 Siter
nalle noll Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 punkt 1.Min drøm akuratt nå er å ta et datakurs. punkt 2. Jeg prøver å få kontakt med noen her inne for noen råd,men har ikke fått noen enda. Jeg får vente litt til å se om jeg får noen svar,hvis ikke får jeg prøve andre steder 0 Siter
Nyco Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Å få en utdannelse. Jobber med saken. 0 Siter
Carisma1365380365 Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Jeg har en drøm om å realisere mine drømmer, men vet ikke helt hvordan... 0 Siter
neuni Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 min drøm er skyhøyt plassert.... eg gjer ikkje så mykje for å komme dit enno, det skyldes psykiske problemer. men eg håper å komme over dei snart, og ta fatt.... angsten for å mislykkes sitter hardt i meg, og det er kanskje det største hinderet som eg må forsere. 0 Siter
Gjest Uglemor Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 For øyeblikket er drømmen egen bolig. Vi jobber med saken - tror kanskje vi får oss et eget krypinn i løpet av høsten. Mer langsiktig drømmer jeg om videreutdanning. Mest urealistisk: Å vinne i lotto ) 0 Siter
flisa Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Ja, jeg har en drøm om å få gitt ut en bok, hva jeg gjør med det? Skiver vel! :-) om enn litt sakte....:-) 0 Siter
Singularity Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Ja, jeg har en drøm om å få gitt ut en bok, hva jeg gjør med det? Skiver vel! :-) om enn litt sakte....:-) Hva slags bok ? 0 Siter
flisa Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Hva slags bok ? Det er hemmelig enda :-) nervøs? hehe 0 Siter
SierDuDet Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Samme drøm som Flisa. Hva jeg gjør med det? Tja... jobber med saken, dog noe tregt. 0 Siter
Singularity Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Det er hemmelig enda :-) nervøs? hehe Skulle jeg ha noen grunn til det ? Hmm... En bok om din tid på DOL med inngående beskrivelser og karakteristikker av alle de du har blitt kjent med her ? ;-) 0 Siter
Line Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 For øyeblikket er drømmen egen bolig. Vi jobber med saken - tror kanskje vi får oss et eget krypinn i løpet av høsten. Mer langsiktig drømmer jeg om videreutdanning. Mest urealistisk: Å vinne i lotto ) Min drøm nå er å dra på Interrail.,.. det skal bli realisert neste sommer! ) 0 Siter
Snoopy_Syttifire Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Jeg drømmer om å bli rik. Jeg tipper Lottto. Jeg har en felles drøm sammen med mannen min; åreise til Australia. Ellers så drømmer jeg om en annen jobb. Og det er visst like urealistisk som Australia. Men jeg drømmer fremdeles, og gir aldri opp. 0 Siter
Tonette Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Min drøm har i mange år vært å finne den store kjærligheten, gifte meg, og oppleve det å få barn. Det har vært mitt største ønske her i livet, og drømmen har gått i oppfyllelse :-) 0 Siter
flisa Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 Skulle jeg ha noen grunn til det ? Hmm... En bok om din tid på DOL med inngående beskrivelser og karakteristikker av alle de du har blitt kjent med her ? ;-) Det kunne det jo ha vært! :-) ...men neida - det er så langt fra DOL og DOL'ere som det kan få blitt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.