Gå til innhold

FU: Hvordan fant du Dol?


Snoopy_Syttifire

Anbefalte innlegg

Snoopy_Syttifire

Hvordan havnet du her og hvem føler du at du "kjenner" best her inne?

Mulig denne "undersøkelsen" har vært gjort før. Jeg husker ikke lenger tilbake enn forrige uke *s*.

Jeg fant Dol gjenneom Credo, som kjenner søstra til gubben. Siden har jeg og hatt gleden av å treffe henne og hennes familie.

Ellrs så føler jeg at jeg har en del til felles med Raglan (har treftes :o)))), retvizan, flisa og Poetica. Og så Jane da.

Savner Carpe Diem, vi har felles kjente fra hans tid i Bjerkvik. På samme tid som jeg bodde der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Line

    9

  • Nyco

    7

  • Snoopy_Syttifire

    6

  • Solsikke

    4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Bjerkvik..grøss...grøss..grøss dårlig erfaring fra det veikrysset der!

Jeg bokstavelig talt ramla inn på DOL i fjor høst, fordi jeg er ei nepe med data.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble en gang kidnappet av Aliens, og det var i mitt møte med dem og deres svært avanserte teknologi, at jeg oppe i deres skip så at de surfet på nettet i vår verden, og at dol ble hyppig brukt.

Sånn fant jeg dol.

Jeg har enda ikke funnet ut hva nicket til "ET" er, men min hunger etter å finne det ut er grunnen til at jeg fortsatt er her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoopy_Syttifire

Jeg ble en gang kidnappet av Aliens, og det var i mitt møte med dem og deres svært avanserte teknologi, at jeg oppe i deres skip så at de surfet på nettet i vår verden, og at dol ble hyppig brukt.

Sånn fant jeg dol.

Jeg har enda ikke funnet ut hva nicket til "ET" er, men min hunger etter å finne det ut er grunnen til at jeg fortsatt er her.

At du har hatt nærkontakt med Aliens har jeg skjønt lenge. Det var greit å få det bekreftet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoopy_Syttifire

Bjerkvik..grøss...grøss..grøss dårlig erfaring fra det veikrysset der!

Jeg bokstavelig talt ramla inn på DOL i fjor høst, fordi jeg er ei nepe med data.

Har du vært i Bjerkvik? Jeg mener hele Bjerkvik, ikke bare krysset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en venninne, nemlig novembermom. Hun var her inne både titt og ofte og kranglet om det meste ( hehe novembermm, ikke bli sinna nå da)

HUn kom ofte med referat fra sine diskusjoner.

Jeg begynte så smått¨å lese litt, og etter å ha tittet innom noen ganger, fikk jeg sansen for mange her inne.

Dol er det andre nettstedet jeg kikker innom om morgenen.

Først må jeg lese bergensavisen på nett først-

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ramla over Dol den gangen min kjære lillesøster skulle vise meg et innlegg om narkolepsi. Jeg syntes det hele var noe patetisk og useriøst tull, men... siden har jeg vært her! Og dette var i september '96.

Det er nok Sdd jeg kjenner best, vil jeg tro. Har møtt ham opptil flere ganger. Ellers har jeg mailkontakt med mange, og det håper jeg tar seg opp igjen når jeg kommer meg på nett ganske snart. Fikk delene til adsl i posten i dag! :o)

Felles tid i Bjerkvik, ja... det må ha vært før min tid der oppe det da. Men jeg har nå bodd i samme leilighet som deg der oppe! Ikke verst bare det! *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoopy_Syttifire

Ja det har jeg.

Ok. Nå er vel jeg en del år eldre enn deg. Jeg bodde i Bjerkvik i 8 år og flyttet derfra i 1975 (tror jeg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerkvik..grøss...grøss..grøss dårlig erfaring fra det veikrysset der!

Jeg bokstavelig talt ramla inn på DOL i fjor høst, fordi jeg er ei nepe med data.

Hehe... har du også kræsja der? Tror de fleste har gjort det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoopy_Syttifire

Jeg ramla over Dol den gangen min kjære lillesøster skulle vise meg et innlegg om narkolepsi. Jeg syntes det hele var noe patetisk og useriøst tull, men... siden har jeg vært her! Og dette var i september '96.

Det er nok Sdd jeg kjenner best, vil jeg tro. Har møtt ham opptil flere ganger. Ellers har jeg mailkontakt med mange, og det håper jeg tar seg opp igjen når jeg kommer meg på nett ganske snart. Fikk delene til adsl i posten i dag! :o)

Felles tid i Bjerkvik, ja... det må ha vært før min tid der oppe det da. Men jeg har nå bodd i samme leilighet som deg der oppe! Ikke verst bare det! *ler*

Ja det var litt av et sammentreff *ler*. Var innom Bjerkvik i sommer da vi var nordpå. Traff ei gammel venninne :o)).

Jeg må ta opp denne mailinga mi nu når høsten står for tur. Og da lover jeg at du skal få mail. Fryktelig så sløv jeg har blitt i sommer.

*sukker oppgitt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... har du også kræsja der? Tror de fleste har gjort det ;)

Kræsja og kræsja, ikke fysisk.

Men man kan vel si det sånn at stedet gir meg frysninger ja.

*ståpels*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det var litt av et sammentreff *ler*. Var innom Bjerkvik i sommer da vi var nordpå. Traff ei gammel venninne :o)).

Jeg må ta opp denne mailinga mi nu når høsten står for tur. Og da lover jeg at du skal få mail. Fryktelig så sløv jeg har blitt i sommer.

*sukker oppgitt*

Min kjære eks har nå flytta oppover dit igjen. Han bor på befalsmessa nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kræsja og kræsja, ikke fysisk.

Men man kan vel si det sånn at stedet gir meg frysninger ja.

*ståpels*

FOrtell! :) Jeg har bodd der i tre år - fra 1995 til 1998... ;)

(Etter det nekta jeg mer, og flytta til Oslo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FOrtell! :) Jeg har bodd der i tre år - fra 1995 til 1998... ;)

(Etter det nekta jeg mer, og flytta til Oslo ;)

Lang historie, egner seg ikke på trykk i offentlige rom ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoopy_Syttifire

Min kjære eks har nå flytta oppover dit igjen. Han bor på befalsmessa nå...

Jøss. Har han flyttet tilbake, trivdes han så godt der oppe? Ikke ti ville hester hadde fått meg til å flytte nordover. Selv om det var flott å sitte ute med vin og midnattsol i sommer. Noe slikt får vi aldri her. Men allikevel.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...