Gå til innhold

FU: Hvordan fant du Dol?


Snoopy_Syttifire

Anbefalte innlegg

Jøss. Har han flyttet tilbake, trivdes han så godt der oppe? Ikke ti ville hester hadde fått meg til å flytte nordover. Selv om det var flott å sitte ute med vin og midnattsol i sommer. Noe slikt får vi aldri her. Men allikevel.....

Han fikk engasjement i Forsvaret igjen, der han var før... jobben i Oslo gikk konkurs i mai (KPNQwest - de som hadde webplass til vg.no, sol.no og alle de der store...) Han trives veldig godt, sikkert fordi mange av de vi kjenner fortsatt bor der. Nesten alle de gamle naboene er der enda, og mange har også kommet tilbake etter noen år "utombygds".

Midnattsola så vi aldri, den var gjemt bak fjellet. (Storfjellet - det lange og "flate, vettu... F var forresten og gikk i det fjellet nå i kveld da jeg ringte ham!).

Jeg KUNNE ha flytta opp dit igjen for en periode, men... det er søren så langt å kjøre...og jeg takler ikke veiene der i snøstorm, når skavlene er meterhøye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Line

    9

  • Nyco

    7

  • Snoopy_Syttifire

    6

  • Solsikke

    4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

At du har hatt nærkontakt med Aliens har jeg skjønt lenge. Det var greit å få det bekreftet.

Jeg visste ikke at det var så synlig, men det er godt at folk tror meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg havnet her fordi jeg søkte etter svangerskapsgreier på tampen av 99.

Jeg liker veldig mange her inne, det er få jeg misliker.

De jeg kjenner best, er selvsagt de jeg "prater" mest med. Mange av dem henger rundt på Mingle.

Ellers er barna mine venner med Lions, og de har truffet ingeras et par ganger. Så vi har jo litt dypere kontakt, da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang historie, egner seg ikke på trykk i offentlige rom ;0)

*Host*

Målløs...

Mail tilbake i morgen. Må stikke og legge unger nå, før de river ned huset til foreldrene mine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg jobbar i eit firma som var aktuell som leverandør av "nye DOL" tilbake i... hmmm... 1998-99? Slik visste eg at staden fanst.

I samband med eit samlivsbrot i 2000 oppsøkte eg samlivsforum for å lette tankane mine, og sidan har eg vore her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan havnet du her og hvem føler du at du "kjenner" best her inne?

Jeg havnet her høsten 1999 etter at jeg hadde søkt etter noe sted på nett hvor jeg kunne prate med andre som har spontanabortert. Dagen etter fant jeg overgrepsforumet, leste masse der i et par døgn mens jeg bare satt og gråt før jeg tørte å skrive ned litt av hva som har skjedd meg. Siden har jeg bare blitt her :)

Hvem jeg føler at jeg kjenner best her inne? Tja, vet ikke. Gemini kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg studerte i England og som eneste nordmann ved universitetet var jeg desperat etter alt som hadde med Norge å gjøre. Jeg surfet litt rundt, fant DOL og syntes det var hyggelig å lese/skrive innlegg her, og siden har jeg blitt her, selv om jeg forlengst har flyttet tilbake til Norge igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg søkte etter info om psyk-ting høsten for snart 2 år sia, og skreiv mykje på psykforum eit par måneders tid, før #nattprat overtok som ventil. til no har eg møtt 97 stk fra dol/nattprat i RL, så kven eg kjenner best....tja... prozak, tenker eg :)) *sukke forelska*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søkte etter info om stoffskiftesykdommer på Kvasir og ramla rett inn på et innlegg her sommeren 1998. Startet min skrivekarriere med å nærmest skjelle ut Anker og resten av legene for å være nokså inkompetente i det emnet...

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søkte etter info om stoffskiftesykdommer på Kvasir og ramla rett inn på et innlegg her sommeren 1998. Startet min skrivekarriere med å nærmest skjelle ut Anker og resten av legene for å være nokså inkompetente i det emnet...

:-)

Men du ble jo kjent med dem etterhvert, da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerkvik..grøss...grøss..grøss dårlig erfaring fra det veikrysset der!

Jeg bokstavelig talt ramla inn på DOL i fjor høst, fordi jeg er ei nepe med data.

Hadde ei venninne en gang som var fra Bjerkvik. Det er rett ved Narvik, eller var det Harstad tro? Harstad, hmmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ei venninne en gang som var fra Bjerkvik. Det er rett ved Narvik, eller var det Harstad tro? Harstad, hmmm....

Begge deler hehe... det er et kryss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk anbefalt det av et godt og innsiktsfullt menneske på Dinbaby. Blei sugd inn via foreldre-småbarn, oppdaga Åpent, og nå er det liksom full rulle på Urin og Sex.

(tøyser)

Blitt "kjent" med mange her, og har både sym- og antipatier i forskjellige retninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snublet over en hjemmeside, og der inne snublet jeg over linken til en annen hjemmeside. Og på den andre hjemmesiden trynet jeg med e-mailadr. først ned i gjesteboka og så fikk jeg en mail med en link til DOL.

Og så snublet jeg inn her, og kom meg liksom aldri ut igjen.

*gnir seg på knærne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...