Gå til innhold

FU: Hvordan fant du Dol?


Snoopy_Syttifire

Anbefalte innlegg

Fant DOL via avisskriverier om "selvmordspakten", det var vel sommeren 2000. Vaset mest rundt på Treningsforum i starten, og fikk kontakt med bertie der - og flørta litt med SDD og Synch, da. Lion, og etterhvert ingera og Melaisa, var imidlertid de første jeg virkelig skravlet med (msn), og nanna er nok den jeg kjenner best etter flere besøk i RL. Er i ferd med å bli ganske så godt kjent med kie etter hvert, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Line

    9

  • Nyco

    7

  • Snoopy_Syttifire

    6

  • Solsikke

    4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jeg så annonsen for DOL i hjemmet. Så måtte jeg gå inn å se. I den tiden hadde jeg to unger som var ofte og mye syk. Derfor ble jeg svært isolert og DOL ble mange ganger min redning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å glemte å svare på hvem jeg føler at jeg kjenner best her inne.

Det må selvsagt bli Lillelurven siden jeg har truffet henne flere ganger i RL, ei kjempejente*s*

Jeg snakker en del med Amiga, nitni og happyrgirl på msn. De to sist nevnte kjenner jeg fra RL.

Ellers er det mange jeg liker her inne og noen få jeg får mindre og mindre sansen for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha svar på et legespm. (tror kanskje jeg var nervøs for å være gravid som vanlig)

Har vel ikke noe forhold til noen her? Eller har jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha svar på et legespm. (tror kanskje jeg var nervøs for å være gravid som vanlig)

Har vel ikke noe forhold til noen her? Eller har jeg?

Å, jo. Jeg har jo mailet litt med noen forskjellige da. Men jeg er litt dårlig på det der. Har ikke skjekket den mailen på leeeenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ei venninne en gang som var fra Bjerkvik. Det er rett ved Narvik, eller var det Harstad tro? Harstad, hmmm....

Det er akkurat i veikrysset mellom Harstad og Narvik.

Så kan kan du velge om du "skal tel Harta å kjøpe fyrtikk" eller om du skal "Tell Ænnaarviik å kjøpe baænnan"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har vel hatt internett siden -97, men jeg var nesten aldri borti det - annet enn for å sjekke opp div. sider om rasekatter osv, var nybakt persermor... det var jo ganske informativt, sånn sett, men herregud så tregt det gikk - røyk og kaffe, røyk og kaffe, doturer...det tok jo 5 min. å skifte side - pyton...

På tampen av mitt siste svangerskap fikk vi bedre oppkobling ((vinter-99/2000) og da ble det mer interessant.

Skulle finne navn til nykomlingen og var innom den nystarta BarniMagen, bla.a., siden DinBaby, fikk etter hvert noia av hysteriske "førstegangsere" :-), DOL viste seg å være et mer nyansert forum... på alle vis.

Er innom og ser/leser, egentlig sjelden jeg har innlegg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Letet etter et svar på et legespørsmål tror jeg...

Den jeg kjenner her inne er Fant :) Vi gikk på skole sammen.

Ellers kjenner jeg ingen andre, men har jo mer "kontakt" med enkelte her inne en med andre, via mail, nattprat og SMS :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg ikke dumpet over Dol tilfeldig og lette opp noe småsnusk under Seksualitet før jeg utvidet noe med Samliv, Foreldre og småbarn, Livssyn (nå nedlagt), Åpent forum og for ikke å glemme: 100 nyeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...