Aika Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Jeg lurer på hva den sangen heter som ble spilt i 5 sekunder nesten på slutten av programmet da de snakket med han mørkhudet mannen. Det var en liten unge som sang. Mener jeg har hørt den sangen før og at det er en rap sang, og at det vi hørte i dokument3 er refrenget. I videoen er det små barn (tror jeg) og en voksen hvit mann som synger refrenget. Mulig det er noe mototsykler også i videoen. Det spesielle er i ref. er at når mannen synger så kommer det barnestemme. Er det noen som vet hva denne sangen heter? Hvis det er den jeg tror det er, er den ikke ny, men et par år gammel. Nei, jeg aner ikke hva som synges i sangen Det eneste jeg vet er at det er barnestemme i refrenget.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/71119-sang-i-dokument3-p%C3%A5-tv3-i-kveld/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.