Gjest glad for svar Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 bestemte meg i går for at eg skal faste i helgen (er egentlig imot slikt) trenger å få renset kroppen før eg begynner på en ny og sunnere livstil. tenkte å drikke mye vann, juce og kansje grønn te? noen som hvet hva eg bør drikke og hva som virkelig renser?? hvor lenge pleier dere å faste? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Hei, Den beste måten å få "renset kroppen" på er vel å ta en lang dusj...??? Resten av kroppen renser jo seg selv. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 plumbo og klorin da...;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glad for svar Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Hei, Den beste måten å få "renset kroppen" på er vel å ta en lang dusj...??? Resten av kroppen renser jo seg selv. Med vennlig hilsen haha... not. mente rense kroppen invendig dah, kvitte seg med avfallstoffer osv.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 haha... not. mente rense kroppen invendig dah, kvitte seg med avfallstoffer osv.. Men min kropp gjør da det når jeg går på toalettet... Det er vel ikke noe man behøver en spesiell diett for. Du har (formodentlig) de samme organene (lever, nyrer) som meg som renser kroppen din kontinuerlig, slik at øvrig "utdrivelse av onde ånder" er unødvenlig..?? Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Kroppen renser seg selv kontinuerlig. Detox-kurer er riktignik veldig populære, men det er ikke bevist noen virkning når det gjelder nedgang i giftstoffer i kroppen. 90% av de lagrede giftstoffer sitter i fettvevet, så du må gå ned i fettvekt for å rense kroppen. Blodet, lymfevæske og alt annet renser seg selv kontinuerlig. En fastekur eller detox-kur er mye mer stressende for kroppen enn de giftstoffene du måtte ha oppsamlet. En kostholdsendring og trening er det eneste som hjelper på å minske fettlagrene (og dermed giftstoffene). Problemet er at faste- og detox-kurer høres logisk sunt ut, men det er det altså ikke belegg for å si. Hvis man vet hvordan kroppen fungerer så vil man altså se at en fastekur jobber direkte mot kroppen din, ikke med den. Du mister raskt mye vann og noe muskler, men det er nettopp muskler (og vann) du trenger for å brenne fett (og bli kvitt giftstoffer). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wanda Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 jeg tror faktisk det kan være sunt å faste jeg, eller kanskje ikke hundre prosent. Men å spise noe frukt, som jo fordøyes lett, samt masse vann i noen dag. Du kan jo prøve det? spise litt frukt men ellers ikke noe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tror at..... Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Kroppen renser seg selv kontinuerlig. Detox-kurer er riktignik veldig populære, men det er ikke bevist noen virkning når det gjelder nedgang i giftstoffer i kroppen. 90% av de lagrede giftstoffer sitter i fettvevet, så du må gå ned i fettvekt for å rense kroppen. Blodet, lymfevæske og alt annet renser seg selv kontinuerlig. En fastekur eller detox-kur er mye mer stressende for kroppen enn de giftstoffene du måtte ha oppsamlet. En kostholdsendring og trening er det eneste som hjelper på å minske fettlagrene (og dermed giftstoffene). Problemet er at faste- og detox-kurer høres logisk sunt ut, men det er det altså ikke belegg for å si. Hvis man vet hvordan kroppen fungerer så vil man altså se at en fastekur jobber direkte mot kroppen din, ikke med den. Du mister raskt mye vann og noe muskler, men det er nettopp muskler (og vann) du trenger for å brenne fett (og bli kvitt giftstoffer). når du faster,ikke får i deg nok kalorier vil kroppen tro det er matmangel og stille kroppen inn på sparebluss så når du skal spise igjen går du lettere opp... vet det ikke har noe med saken å gjøre,bare et tips...kroppen klarer rense seg selv også,bare så du vet det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.