Gå til innhold

Klining i fylla?


Gjest kliner

Anbefalte innlegg

Ser du på klining i fylla som utroskap? Ettersom jeg har skjønt er det noe som forekommer ganske ofte.

Jeg snakker IKKE om sex, kun kyssing på en pub f.eks.

Er det uskyldig moro eller heeeelt forkastelig?

Jeg liker å kline nemlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    8

  • avil

    4

  • Solsikke

    3

  • Zirine

    3

Mest aktive i denne tråden

Så klin med han/hun du er sammen med da.

Ja, det er forkastelig.

Det er litt kjedelig å kline med den samme hele tiden. Det ER spennende med noe nytt, ikke sant?

Jeg synes ikke det er så forkastelig når det bare er for moro.

Kjæresten min ville ikke blitt hysterisk om jeg hadde fortalt om mine eskepader, men jeg synes ikke det er noe å fortelle. Det dreier seg bare om litt kyssing jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt kjedelig å kline med den samme hele tiden. Det ER spennende med noe nytt, ikke sant?

Jeg synes ikke det er så forkastelig når det bare er for moro.

Kjæresten min ville ikke blitt hysterisk om jeg hadde fortalt om mine eskepader, men jeg synes ikke det er noe å fortelle. Det dreier seg bare om litt kyssing jo!

Jeg synes det er galt, galt, galt. Særlig når du ikke forteller han om det. Ikke alle er like frisinnede som deg vet du.

Men dersom han visste det også, og synes det var greit, er det jo noe annet.

Hadde du likt om han gjorde det - bak din rygg? For det er jo det du gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt kjedelig å kline med den samme hele tiden. Det ER spennende med noe nytt, ikke sant?

Jeg synes ikke det er så forkastelig når det bare er for moro.

Kjæresten min ville ikke blitt hysterisk om jeg hadde fortalt om mine eskepader, men jeg synes ikke det er noe å fortelle. Det dreier seg bare om litt kyssing jo!

Om det kan defineres som utroskap kommer vel egentlig ann på hvordan dere begge er innstilt til dette.

Mener han at det er utroskap så er det utroskap, men dersom det er greit for han så er det jo bare å.. eh.. kline til...

Du synes det er greit at han kliner med andre, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt kjedelig å kline med den samme hele tiden. Det ER spennende med noe nytt, ikke sant?

Jeg synes ikke det er så forkastelig når det bare er for moro.

Kjæresten min ville ikke blitt hysterisk om jeg hadde fortalt om mine eskepader, men jeg synes ikke det er noe å fortelle. Det dreier seg bare om litt kyssing jo!

Om det kan defineres som utroskap kommer vel egentlig ann på hvordan dere begge er innstilt til dette.

Mener han at det er utroskap så er det utroskap, men dersom det er greit for han så er det jo bare å.. eh.. kline til...

Du synes det er greit at han kliner med andre, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er galt, galt, galt. Særlig når du ikke forteller han om det. Ikke alle er like frisinnede som deg vet du.

Men dersom han visste det også, og synes det var greit, er det jo noe annet.

Hadde du likt om han gjorde det - bak din rygg? For det er jo det du gjør.

Nei, jeg hadde ikke likt det. Jeg er en mer sjalu person enn ham. Han fins ikke sjalu. Det betyr ikke at han hadde blitt oppriktig GLAD hvis han hadde visst om det. Jeg sier bare at han ikke hadde blitt knust eller følt seg uelsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg hadde ikke likt det. Jeg er en mer sjalu person enn ham. Han fins ikke sjalu. Det betyr ikke at han hadde blitt oppriktig GLAD hvis han hadde visst om det. Jeg sier bare at han ikke hadde blitt knust eller følt seg uelsket.

Er du sikker på det?

Får du ikke dårlig samvittighet siden du vet at han ikke blir glad?

Hvis du vil fortsette med dette, si det til han. Min erfaring er at sannheten kommer frem til slutt. Er det ikke bedre om han får vite det av deg? Ellers blir det jo ikke det at du har klint med noen, men det at du har skjult og løyet (?) om det til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det kan defineres som utroskap kommer vel egentlig ann på hvordan dere begge er innstilt til dette.

Mener han at det er utroskap så er det utroskap, men dersom det er greit for han så er det jo bare å.. eh.. kline til...

Du synes det er greit at han kliner med andre, eller?

Nei, jeg synes ikke det er greit. Og hvis han gjør det foretrekker jeg at han holder det for seg selv!

Vi snakker om litt kyssing. Sex ville jeg aldri ha hatt med noen annen enn ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på det?

Får du ikke dårlig samvittighet siden du vet at han ikke blir glad?

Hvis du vil fortsette med dette, si det til han. Min erfaring er at sannheten kommer frem til slutt. Er det ikke bedre om han får vite det av deg? Ellers blir det jo ikke det at du har klint med noen, men det at du har skjult og løyet (?) om det til han.

Hvem i alle dager skulle ha interesse av å fortelle det til ham? Jeg er jo dessuten diskret da, og jeg kliner ikke med andre hver gang jeg er ute. Sier bare at det har hendt og at jeg ikke legger noe mer i det.

Tror han hadde blitt irritert hvis jeg hadde belemret ham med slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg synes ikke det er greit. Og hvis han gjør det foretrekker jeg at han holder det for seg selv!

Vi snakker om litt kyssing. Sex ville jeg aldri ha hatt med noen annen enn ham.

Ikke nå, nei, men etterhvert vil nok grensene strekkes, og steget i forhold til å ha sex med andre vil nok definitivt etter en stund bli mindre.

Dette er selvsagt bare min mening, og andre får gjøre som de vil.

Jeg vet uansett at jeg ikke hadde tillatt at min dame rotet med andre, selv om det bare var snakk om litt kyssing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem i alle dager skulle ha interesse av å fortelle det til ham? Jeg er jo dessuten diskret da, og jeg kliner ikke med andre hver gang jeg er ute. Sier bare at det har hendt og at jeg ikke legger noe mer i det.

Tror han hadde blitt irritert hvis jeg hadde belemret ham med slike ting.

Ja vel, absolutt ikke sånn jeg eller noen av mine venner reagerer på slikt, men alle er jo forskjellige ;0)

Ang. hvem som skulle fortelle det til han... det er vel ikke en bestemt som går inn for å ødelegge og dermed forteller det, men det skjer ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nå, nei, men etterhvert vil nok grensene strekkes, og steget i forhold til å ha sex med andre vil nok definitivt etter en stund bli mindre.

Dette er selvsagt bare min mening, og andre får gjøre som de vil.

Jeg vet uansett at jeg ikke hadde tillatt at min dame rotet med andre, selv om det bare var snakk om litt kyssing.

Jeg vet det, men min kjæreste er ikke i nærheten av å være så eiesyk som deg. Du vil vel helst at din kvinne bare skal ha seksuelle fantasier om deg også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke likt så godt at mannen min klinte med andre damer når han var ute........ Jeg hadde faktisk likt det veldig dårlig når jeg tenker meg om....!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vel, absolutt ikke sånn jeg eller noen av mine venner reagerer på slikt, men alle er jo forskjellige ;0)

Ang. hvem som skulle fortelle det til han... det er vel ikke en bestemt som går inn for å ødelegge og dermed forteller det, men det skjer ofte.

Vi bor i en by med over 2 millioner innbyggere og har hver vår vennekrets så jeg tror det skal gå greit.

Ved et tilfelle ble jeg forelsket i en annen mann (som jeg IKKE klina med) og DET fortalte jeg om til min kjæreste. Jeg var fjern og tankefull og synes han skulle vite hvorfor. Heldigvis gikk det over, og han vet at det er han, og kun han, som jeg satser på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor i en by med over 2 millioner innbyggere og har hver vår vennekrets så jeg tror det skal gå greit.

Ved et tilfelle ble jeg forelsket i en annen mann (som jeg IKKE klina med) og DET fortalte jeg om til min kjæreste. Jeg var fjern og tankefull og synes han skulle vite hvorfor. Heldigvis gikk det over, og han vet at det er han, og kun han, som jeg satser på.

Hvorfor spør du oss om det er greit når du allerede er så sikker i din sak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spør du oss om det er greit når du allerede er så sikker i din sak?

Jeg ber ikke om dol-folkets godkjennelse,- lurte bare på hva DERE synes om slikt. Jeg vet jo hva JEG synes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ber ikke om dol-folkets godkjennelse,- lurte bare på hva DERE synes om slikt. Jeg vet jo hva JEG synes.

Ja, ok. Nå vet du hva jeg synes. Avslutter der, jeg, (tror jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nå, nei, men etterhvert vil nok grensene strekkes, og steget i forhold til å ha sex med andre vil nok definitivt etter en stund bli mindre.

Dette er selvsagt bare min mening, og andre får gjøre som de vil.

Jeg vet uansett at jeg ikke hadde tillatt at min dame rotet med andre, selv om det bare var snakk om litt kyssing.

Grensene trenger ikke strekkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millivanilli

Jeg gjorde det en gang i fylla. Jeg var så full at jeg ikke husker det selv, men andre har fortalt meg det. Jeg har skikkelig dårlig samvittighet selv om jeg faktisk ikke husker noe av det. Jeg har ikke sagt det til samboeren min, oog jeg håper han aldri får vite det. Det var en kjempetabbe og jeg kan ikke forestille meg at det kommer til å skje igjen. Det var vel utroskap? Men siden jeg aldri ville gjort noe lignende i edru tilstand velger jeg å se på det som en mindre alvorlig form for utroskap. Det var virkelig en idiotisk ting å gjøre. Jeg angrer fælt på at jeg drakk så mye den kvelden. Det skal ikke skje igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...