Gå til innhold

Klining i fylla?


Gjest kliner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    8

  • avil

    4

  • Solsikke

    3

  • Zirine

    3

Mest aktive i denne tråden

Du kan jo forsøke å snu det litt? La oss si at du får høre at din kjæreste har klina på puben med den lekre dama? Eller kanskje den tøffe gutten? (vet jo ikke om du er hun eller han)

Jeg hadde ikke likt det i alle fall. Og hadde i alle fall ikke taklet å gå meg på noe slikt.

Så selv om jeg liker klining holder jeg meg til min samboer.

Du skriver: "Så selv om jeg liker klining holder jeg meg til min samboer."

Er han også reinsdyr? ;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klining i fylla er like mye utroskap for meg som klining i edru tilstand - enkelt og greit. Jeg ville absolutt ikke likt det om kjæresten min gikk hen og kysset andre damer, og han ville ikke likt det om jeg kysset andre enn han heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man gjør noe som man veit at kjæresten helst ikke vil vite....så har man vel muligens en mistanke om at det ville såre ham/mishage på en eller annen måte? Dette med å la være å fortelle, fordi det å fortelle bare er å lette egen samvittighet. Det er jo noe man pleier å si når man veit man har gjort noe galt og IKKE akter å gjøre det igjen.

Sånn som du beskriver det, høres det ut som du veit han ville bli lei seg, men du vil fortsette til han eventuelt finner ut av det selv, og SÅ vil du love å ikke gjøre det igjen...?

Jeg syns du høres ut som en skikkelig egoistisk, fæl kjæreste, og jeg håper virkelig du rydder litt opp i moralen din.

Og jeg synes du høres ut som en som slenger rundt seg med stygge ord uten egentlig å ha innsikt i noe som helst.

Jeg er hensynsfull. Derfor holder jeg det for meg selv. Godt mulig han kliner med andre også. I såfall vil jeg absolutt ikke vite det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "Så selv om jeg liker klining holder jeg meg til min samboer."

Er han også reinsdyr? ;-)

Med vennlig hilsen

Nei om jeg er reinsdyr, så må jo han være reinsdyrpasser :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis din partner ikke godtar at du gjør dette, så er det utroskap. Rart det er så mange som lurer på det, er ikke det innlysende da?

Ville du har likt at din partner gjorde det samme som deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#Ser du på klining i fylla som utroskap?#

Nei, klining i fylla kan jo ikke sammenlignes med klining i edru tilstand! er man full, så er man full og har lov til det meste.

#Ettersom jeg har skjønt er det noe som forekommer ganske ofte. Jeg snakker IKKE om sex, kun kyssing på en pub f.eks.#

Ja, det er helt naturlig! hvorfor ellers drikke seg full?!

#e det uskyldig moro eller heeeelt forkastelig?#

Bare moro :) og veeeeldig uskyldig.

Var det slike svar du ville ha? '.'

:-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg synes du høres ut som en som slenger rundt seg med stygge ord uten egentlig å ha innsikt i noe som helst.

Jeg er hensynsfull. Derfor holder jeg det for meg selv. Godt mulig han kliner med andre også. I såfall vil jeg absolutt ikke vite det.

Han kliner sikkert med andre.

For det høres ikke ut som om dere har noe seriøst forhold på meg!

Kanskje dere er litt unge ?

Hilsen ei som aldri ville gjort slikt mot den jeg er glad i !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han er julenissen, og du er Rudolf?

Man skal aldri si aldri!

;-)

Med vennlig hilsen

Jaa der har du det:D Han er julenissen, men siden jeg er dame kanke jeg være Rudolf. Hva var det den jentereinen het tro???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme hva man kaller det.

Spørsmålet er ikke hvilket ord som passer, men hvilke konsekvenser det får.

Hvis min mann klinte med andre damer i fylla var det to tette og ei badehette. Så fikk han sitte på trappa med ordboka og gruble over definisjoner så lenge han ville for meg.

He he he

HA HA HA

HAAAAA HAAAA HAAA

HOOOHOHOHAHAHAHAIII

*Hikster*

DER tegnet du et herlig bilde til meg...;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ranja Røverdatter

Gud enn å spørre om noe sånt. Hvor gammel er du egentlig? Roting er utroskap uansett. Du burde hatt mer vett enn som så jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg synes du høres ut som en som slenger rundt seg med stygge ord uten egentlig å ha innsikt i noe som helst.

Jeg er hensynsfull. Derfor holder jeg det for meg selv. Godt mulig han kliner med andre også. I såfall vil jeg absolutt ikke vite det.

Nytter ikke å ydmyke kjæresten din i hemmelighet og gjøre deg til engel ved å ikke si noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg synes du høres ut som en som slenger rundt seg med stygge ord uten egentlig å ha innsikt i noe som helst.

Jeg er hensynsfull. Derfor holder jeg det for meg selv. Godt mulig han kliner med andre også. I såfall vil jeg absolutt ikke vite det.

Om du kliner med andre på ein pub er det ikkje mykje omsynsfullt å la vere å fortelje han det, det må jo vere ein haug med folk som veit det!

Kvifor spør du når du blir for å få svar som ikkje passar deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du kliner med andre på ein pub er det ikkje mykje omsynsfullt å la vere å fortelje han det, det må jo vere ein haug med folk som veit det!

Kvifor spør du når du blir for å få svar som ikkje passar deg?

Fint om du kunne bruke bokmål.

Jeg synes forresten alle svar er helt greie. Blir ikke påvirket av at noen mener noe annet enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytter ikke å ydmyke kjæresten din i hemmelighet og gjøre deg til engel ved å ikke si noe.

Hvem har i det hele tatt nevnt ordet engel? Ikke jeg iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kliner sikkert med andre.

For det høres ikke ut som om dere har noe seriøst forhold på meg!

Kanskje dere er litt unge ?

Hilsen ei som aldri ville gjort slikt mot den jeg er glad i !

Så søtt.

Vi er over tredve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint om du kunne bruke bokmål.

Jeg synes forresten alle svar er helt greie. Blir ikke påvirket av at noen mener noe annet enn meg.

Eg skriv som det passar meg, og du treng nok all den nynorsken du kan få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...