Gå til innhold

Klining i fylla?


Gjest kliner

Anbefalte innlegg

Jeg vet det, men min kjæreste er ikke i nærheten av å være så eiesyk som deg. Du vil vel helst at din kvinne bare skal ha seksuelle fantasier om deg også?

Et meget usaklig innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    8

  • avil

    4

  • Solsikke

    3

  • Zirine

    3

Mest aktive i denne tråden

Grensene trenger ikke strekkes!

Ikke vet jeg, men jeg hadde i hvertfall ikke tillatt det.

Akkurat som at ikke jeg heller flyr rundt å roter med andre når jeg er i et forhold, og hadde jeg hatt slike behov ville jeg heller vært singel; som nå, og gjort det jeg vil, med hvem jeg vil og når vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et meget usaklig innlegg.

Men du og du så sant! Alle dine innlegg rundt omkring er jo gjennomsyret av hvor eiesyk og svart/hvit du er i tankegangen. Sånn sett er dine meninger av heller mindre interesse for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du og du så sant! Alle dine innlegg rundt omkring er jo gjennomsyret av hvor eiesyk og svart/hvit du er i tankegangen. Sånn sett er dine meninger av heller mindre interesse for meg.

Jeg har aldri vært eiesyk i forhold til damer noensine, og har ingen planer om å bli det.

Jeg dumper derimot damer med innstillinger som viker vesentlig fra mitt syn i slike saker. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er utroskap. Man trenger vel ikke samleie for å karakterisere ting som utroskap.

Hadde blitt utrolig såret og lei meg om mannen min hadde klint med noen i fylla. Alkohol fratar deg ikke ansvaret for deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært eiesyk i forhold til damer noensine, og har ingen planer om å bli det.

Jeg dumper derimot damer med innstillinger som viker vesentlig fra mitt syn i slike saker. Enkelt og greit.

Fair enough!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart det er utroskap. Man trenger vel ikke samleie for å karakterisere ting som utroskap.

Hadde blitt utrolig såret og lei meg om mannen min hadde klint med noen i fylla. Alkohol fratar deg ikke ansvaret for deg selv.

Du trenger jo ikke få vite om det. Ingen tar vel skade av litt kyssing. Så lenge det er uten ekte følelser selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du og du så sant! Alle dine innlegg rundt omkring er jo gjennomsyret av hvor eiesyk og svart/hvit du er i tankegangen. Sånn sett er dine meninger av heller mindre interesse for meg.

Du ber om folks meninger i forumet.

Og når du får svar du ikke liker blir du aggresiv og atal.Forventet du at alle ville være enig med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ber om folks meninger i forumet.

Og når du får svar du ikke liker blir du aggresiv og atal.Forventet du at alle ville være enig med deg?

Aggresiv?? Hvordan i all verden klarer du å komme frem til at hun er aggresiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme hva man kaller det.

Spørsmålet er ikke hvilket ord som passer, men hvilke konsekvenser det får.

Hvis min mann klinte med andre damer i fylla var det to tette og ei badehette. Så fikk han sitte på trappa med ordboka og gruble over definisjoner så lenge han ville for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ber om folks meninger i forumet.

Og når du får svar du ikke liker blir du aggresiv og atal.Forventet du at alle ville være enig med deg?

Er ikke agressiv i det hele tatt jeg:)

Bare påpeker ovenfor SDD at jeg på generelt grunnlag sjelden er enig med ham verken når det gjelder det ene eller det andre.

Når det er sagt er det fortsatt litt interessant å se hva dere andre mener om saken.

Jeg vet som sagt hva JEG synes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken er vel hva typen din anser som utroskap.

Han sier at han i utgangspunktet ikke ville godtatt at jeg hadde sex med andre. Samtidig sier han at det kan hende han ser saken annerledes når vi står oppe i det, og faktisk ville tilgitt det.

Jeg tror imidlertid aldri at jeg ville hatt sex med andre.

Når det gjelder klining så er jeg ganske sikker på at han ville foretrukket å ikke vite om det så lenge det ikke betyr noe.

Hvorfor skulle jeg fortelle det? For å lette min eventuelle dårlige samvittighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke agressiv i det hele tatt jeg:)

Bare påpeker ovenfor SDD at jeg på generelt grunnlag sjelden er enig med ham verken når det gjelder det ene eller det andre.

Når det er sagt er det fortsatt litt interessant å se hva dere andre mener om saken.

Jeg vet som sagt hva JEG synes.

En ting er og ikke være enig med meg, men å kalle meg for eiesyk fordi jeg ikke tolerer utroskap blir vel å gå litt langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er og ikke være enig med meg, men å kalle meg for eiesyk fordi jeg ikke tolerer utroskap blir vel å gå litt langt.

Det er mulig, men det er det inntrykket jeg har fått. Beklager hvis jeg tar HELT feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier at han i utgangspunktet ikke ville godtatt at jeg hadde sex med andre. Samtidig sier han at det kan hende han ser saken annerledes når vi står oppe i det, og faktisk ville tilgitt det.

Jeg tror imidlertid aldri at jeg ville hatt sex med andre.

Når det gjelder klining så er jeg ganske sikker på at han ville foretrukket å ikke vite om det så lenge det ikke betyr noe.

Hvorfor skulle jeg fortelle det? For å lette min eventuelle dårlige samvittighet?

Hvorfor spør du ikke hva han foretrekker? Du behøver ikke ta utgangspunkt i en faktisk hendelse - bare spørre på generelt grunnlag.

Det blir feil at du skal ressonere deg frem til hva han foretrekker, det må han selv få si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig, men det er det inntrykket jeg har fått. Beklager hvis jeg tar HELT feil.

Men hvordan klarer du å få det inntrykket?

De fleste er i mot utroskap, men vil det si at alle er eiesyke?

Eller er du en av de som ikke forstår sarkasme, og faktisk har trodd at jeg har vært seriøs når jeg enkelte ganger har bedt folk om å dumpe typen sin fordi han onanerer uten henne til stede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger jo ikke få vite om det. Ingen tar vel skade av litt kyssing. Så lenge det er uten ekte følelser selvsagt.

Kanskje jeg ikke tar skade av det, men for den som har vært utro må det jo være en ekkel følelse å gå rundt med, og på den måten kan det jo faktisk skade forholdet.

Engstelsen for å bli avslørt kan være tung å bære, vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier at han i utgangspunktet ikke ville godtatt at jeg hadde sex med andre. Samtidig sier han at det kan hende han ser saken annerledes når vi står oppe i det, og faktisk ville tilgitt det.

Jeg tror imidlertid aldri at jeg ville hatt sex med andre.

Når det gjelder klining så er jeg ganske sikker på at han ville foretrukket å ikke vite om det så lenge det ikke betyr noe.

Hvorfor skulle jeg fortelle det? For å lette min eventuelle dårlige samvittighet?

Når man gjør noe som man veit at kjæresten helst ikke vil vite....så har man vel muligens en mistanke om at det ville såre ham/mishage på en eller annen måte? Dette med å la være å fortelle, fordi det å fortelle bare er å lette egen samvittighet. Det er jo noe man pleier å si når man veit man har gjort noe galt og IKKE akter å gjøre det igjen.

Sånn som du beskriver det, høres det ut som du veit han ville bli lei seg, men du vil fortsette til han eventuelt finner ut av det selv, og SÅ vil du love å ikke gjøre det igjen...?

Jeg syns du høres ut som en skikkelig egoistisk, fæl kjæreste, og jeg håper virkelig du rydder litt opp i moralen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo forsøke å snu det litt? La oss si at du får høre at din kjæreste har klina på puben med den lekre dama? Eller kanskje den tøffe gutten? (vet jo ikke om du er hun eller han)

Jeg hadde ikke likt det i alle fall. Og hadde i alle fall ikke taklet å gå meg på noe slikt.

Så selv om jeg liker klining holder jeg meg til min samboer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...